Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2878
har snappett opp ett gjestenett i nabolaget her og får ikke spillet online grunnett manglende NAT.

noen ideer?jeg er heeelt grønn på IT btw,så tilgji meg
NAT er det nok, det du ikke får til er å åpne porter. Noe som er helt normalt på et gjestenett.
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
NAT er det nok, det du ikke får til er å åpne porter. Noe som er helt normalt på et gjestenett.
Vis hele sitatet...
ok.finnes det noen måte å opne portene på??

på ps4 får jeg opp "mislykket" når NAT blir testet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
ok.finnes det noen måte å opne portene på??

på ps4 får jeg opp "mislykket" når NAT blir testet
Vis hele sitatet...
Nei, du har ikkje tilgang til admininterfacet på ruteren, og då er det ikkje så jævla mykje du får gjort.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
ok.finnes det noen måte å opne portene på??

på ps4 får jeg opp "mislykket" når NAT blir testet
Vis hele sitatet...
Du kan gå å spørre netteier om h*n ikke kan dele det "vanlige" nettet sitt samtidig kan du si at på ps4 får jeg opp "mislykket" når NAT blir testet . Hvordan skal vi finne en løsning på dette? må vel være det spørsmålet som da stilles. Føler noe i den duren må bli måten å forsøke å løse akkurat dette problemet. Dette løser seg. Møt gjerne opp med noen godbiter for å vise hvor hyggelig nabo du er.

Mann/kvinn deg opp å spør
Sist endret av Jens1; 14. november 2019 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.