Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1105
Hei,

Sitter her å ser at det ligger masse konserter ute på YouTube og ymse nettsider. Og for øyeblikket sitter jeg å ser en del av Jay-Z, da jeg er relativt fan. Spørsmålet er: hvorfor får jeg ikke kjøpt disse noen plasser? BBC, HBO og andre tv kanaler har sendt disse konsertene, men det er helt plett umulig for meg å finne disse til salgs eller for nedlasting. Hvorfor?

De er jo helt tydelig filmet av profesjonelle. Ikke mobil kamera i sal. Så hvorfor vil ikke noen tjene penger på å selge dette?


Frustrert. Ønsker disse konsertene i full lydkvalitet...
Hvilken konsert er det du sikter til da?

Her har du denne fra Jay Z:
http://www.amazon.com/Jay-Z-Fade-Black/dp/B0006Q93D8
Bare som et eksempel da så ligger det på YouTube konsertene: Glastonbury som BBC sendte. Live at Barclays. Live at coachella. Så har du On The Run med Beyoncé. Den var det vel HBO som hadde rettighetene til tror jeg. Men ingen eksisterer så du får kjøpt de.