Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 51122
Hm, det er ikke umulig. Da må bota reise for deg til den plassen du sendte bilene på og så selg det. Ikke noe verre enn det. Clone-X for det sikkert til.
For dere som får feilmeldinga "Undefined subroutine &Sclar::Util::redadder called at overload.pm line 92", så fant jeg ut en løsning som funket for meg. Før fikk jeg og denne feilmeldinga hele tiden, men etter at jeg meldte meg inn i FightClub, så har jeg ikke fått den en eneste gang
trenger liit mer hjelp her.... når boten har stått på litt så står det:Kunne ikke finne Utpressing, Kunne ikke finne Kriminalitet..
Det problemet har bare oppstått en gang for meg. Og da var nettverket mitt klikk. Og da er det jo logisk at den ikke finner de ulike stedene.
Til dere som vil finne programkoden manuelt: Gå inn på mappen
CDocuments and Settings\"brukernavnet ditt"\Lokale innstillinger\Temp\
i den mappen vil det være en annen mappe som starter på "par-" igjen i den mappen er det noen andre mapper, utforsk selv litt der.(Lokale innst

EKS:
CDocuments and Settings\IT\Lokale instillinger\Temp\par-IT\cache-1144311174\\inc\script\nordicmafia.txt

IT er mitt brukernavn.
Den tar bare treninger for deg..
Vær forsiktig folkens, jeg var på 98,32%, skulle bli Don i natt, men da klokka ble litt over tolv, var jeg død. Hadde INGEN fiender, og var ikke i noen gjeng. Alle pengene og poengene mine forsvant. Kjipt..
Mazter_Man: hvilken bot brukte du ?
Dersom han ble hacket, så er det eneste hackreren trenger nicket og mailen til den han skal hacke, og så har han fri adgang. De tar somregel alt av penger og poeng, og de selger ofte alle livvakter og legger ned hasjålantasjen og. Og dersom du ble hacket på kvelden ville han vite hor du befant deg, og da er det lett å drepe deg og skjule hva han gjode, og hvam han sente pengene til.
Sitat av nobels
Mazter_Man: hvilken bot brukte du ?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte Henrist.com sin. Men det er i hvertfall ikke boten som er problemet, siden henrist.com er den beste. Den kjører jo på en annen server, så du slipper å la dataen stå på. Bruker den fortsatt, og har ikke fått noe problemer ellers.

Sitat av Ashaman
Dersom han ble hacket, så er det eneste hackreren trenger nicket og mailen til den han skal hacke, og så har han fri adgang. De tar somregel alt av penger og poeng, og de selger ofte alle livvakter og legger ned hasjålantasjen og. Og dersom du ble hacket på kvelden ville han vite hor du befant deg, og da er det lett å drepe deg og skjule hva han gjode, og hvam han sente pengene til.
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan man kan gjøre det?


Forresten, det er ganske stor sjanse for at en av moderatorene på nordic leser på dette forumet. Og jeg var Mazter_Man i spillet også, + at jeg er med her og diskuterer boter. Forundrer meg ikke om det var derfor jeg ble drept. Altså mod-kill.
Sist endret av Mazter_Man; 27. juni 2006 kl. 10:51.
Har et lite spørsmål ang gta. Når den flytter biler. Flytter den bilene til en fast plass eller er det helt random hvor den blir flyttet?
Den flytter til den billigste plassen
Sitat av Mazter_Man
Vet du hvordan man kan gjøre det?


Forresten, det er ganske stor sjanse for at en av moderatorene på nordic leser på dette forumet. Og jeg var Mazter_Man i spillet også, + at jeg er med her og diskuterer boter. Forundrer meg ikke om det var derfor jeg ble drept. Altså mod-kill.
Vis hele sitatet...
Nei, veit ikke hvordan man gjør det, har ikke særlig lyst til å vite hvorfor heller.

Men sa du ikke at du blei drept etter 00:00?
Sitat av Ashaman
Nei, veit ikke hvordan man gjør det, har ikke særlig lyst til å vite hvorfor heller.

Men sa du ikke at du blei drept etter 00:00?
Vis hele sitatet...
Jo, ble det. Har sett litt etter nå, og ser ut som om Don'ene utsletter tilfeldige LG. Antallet LG synker.. men Don antallet stiger
finnes det noen bot'er som kan selge biler for meg?.. har 60 sider med biler nå elns..
Det går jo rykter om både poeng og pengebot.. huh? Det er da ikke mulig?
Sitat av BigJackW
Får bare logget inn mange ganger jeg :/
http://img45.imageshack.us/img45/7828/fwa3lm.th.jpg
Vis hele sitatet...
har du sjekket om klokka på pc'en er rett... det var det som var problemet hos meg....
Det finnes poengbot som Clone-X har laget. Man må være VIp(power?) bruker på nordicbots.moo.no sitt forum for å laste ned. Ellers så ble jeg drept med å har boten etter 2 dager som Don. Hadde ingen fiender jeg heller. Eneste plassene jeg har vært på med mitt nick er spillere pålogget, fight club, generelt forum og diskusjon.no.
JEg hadde ikke turt å bruke poengbot siden dette er straffbart. Man kan tenke seg selv:
Det du gjør er å stjele 60 NOK (norske kroner) hver gang man tar en kode. Og siden man da svindler Crewet i NM for ekte penger, så kan de politianmelde deg, noe som så vil komme på rullebladet. Men om målet ditt er å ha datakriminalitet på rullebladet, så go ahead and use it.
Finnes det, eller er det mulig å lage en bot som automatisk prøver å bryte folk ut av fengselet?
Stress å lære seg opp til å bryte ut folk.
Det er jo ikke vanskellig, finn en venn som kan bryte ut! Så begynner du å prøve, når du bli bura, så bryter kompisen(e) din(e) deg ut! Så prøver du igjen, og så er det bare å keep going!.
Hvis du blir tatt for poengbot så svindler du ikke NM crewet, men de som har kjøpt koden du stjal. Boten prøver mange forskjellige koder...
Ja, jeg er fullt klar over det. Og noen av kodene er ikke sikkert er lagdt ut på sms.
Men prinsippet er at man stjeler real life penger.
Men nå har jeg gått litt lei disse rankebot-greiene Er ikke spennende lenger med noe MANGE har.. finnes det ingen nyere boter? Hva med utnytting av bugs?
Går det ann å modifisere den boten der så den gjør en ting til i tillegg?

Ønsker at hvert 10 minutt skal den gå til denne adressen:
http://www.nordicmafia.net/nordic/in...=David%20Toska

Og alt det andre som allerede er i botten.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Freak
Går det ann å modifisere den boten der så den gjør en ting til i tillegg?

Ønsker at hvert 10 minutt skal den gå til denne adressen:
http://www.nordicmafia.net/nordic/in...=David%20Toska

Og alt det andre som allerede er i botten.
Vis hele sitatet...
Du har kildekoden, så sett i gang lær deg perl og lag tilleget. Skulle ta deg en times tid å lage til viss du er ny på perl.
Kan dere hjelpe meg?

Fikk til dette, men det funker ikke

Kode

#!/usr/bin/perl
use strict;
use warnings;
use WWW::Mechanize;
my $mech;
my %counter = ( Utpressing => 16, Biltyveri => 6, 'Club.+?Gangster' => 240, Kriminalitet => 3, 'Fight Club' => 2, 'DavidToska' => 10);
my %wait = ( Utpressing => 16, Biltyveri => 6, 'Club.+?Gangster' => 240, Kriminalitet => 3, 'Fight Club' => 2, 'DavidToska' => 10);

sub gotolink {
my ($text) = @_;
$counter{$text}++;
if (!$wait{$text} || $counter{$text} >= $wait{$text}) {
check();
LINK: $mech->follow_link(text_regex=>qr/$text/) or die scalar localtime() . "Kunne ikke finne $text\n";
check() or goto LINK;
return 1;
}
return 0;
}
sub antibot {
#Finner koden i antibot verifikasjonen.

my $convert = `convert -negate -geometry 800 antibot.png antibot.pbm`;
my $gocr;
open GOCR, "gocr -m 2 -m 256 -s 200 -d 200 antibot.pbm|";
$gocr = $_ while (<GOCR>);
close GOCR;
chomp($gocr);
unlink('antibot.png', 'antibot.pbm');
return $gocr;
}
sub cdg_bruker {
#Finn en random bruker fra forumet.

$mech->follow_link(text_regex=>qr/Klubb forum/);
my @users;
$_ = $mech->content;
while(/valg=les\&id=\d+\">(.+?)<\/a>.+?brukernavn=(.+?)\">/gs) {
my $thread = $1;
my $user = $2;
push @users, $user if ($thread =~ /(0|null).*?forsvar/i);
}
$mech->back;
my $count = (scalar @users)-1;
return @users[rand($count)];
}
sub check() {
login() if (!$mech);
if (my $img = $mech->find_image( url_regex => qr/image\.php/i)) {
$mech->get( $img->url_abs, ":content_file"=>"antibot.png" );
$mech->back();
$mech->submit_form(button => 'subimgvalid', fields=> { imgenter => antibot() });
print scalar localtime() . " Skrev inn antibot kode\n";
return 0;
}
if ($mech->form_name('nmLoggInn2')) {
login();
return 0;
}

return 1;
}
sub flytt_bil {
#Flytter den siste bilen til det stedet hvor det er billigst.

FLYTT: $mech->follow_link(text_regex=>qr/Biltyveri/);
goto FLYTT unless check();
$mech->form_name('trainform');
if (my ($carid) = $mech->content =~ /style=\"cursor: pointer;\">(\d+)<\/a>/) {
my %places = map { /(.+?) - (\d+)/ } $mech->form_name('trainform')->find_input('trainto')->value_names;
my $trainto = ((sort {$places{$a}<=>$places{$b}} keys %places)[0]);

$mech->submit_form(button => 'subtrans', fields => { trainid => $carid, trainto => $trainto });
print scalar localtime() . " Flytta bilen til $trainto\n";
return 1;
}
}
sub login {
open LOGIN, "login.txt";
my $user = <LOGIN>; my $pass = <LOGIN>;
$user =~ s/\s+$//; $pass =~ s/\s+$//;
close LOGIN;

if (!$mech) {
$mech = WWW::Mechanize->new(quiet => 1);
$mech->agent_alias('Windows IE 6');
$mech->get("http://www.nordicmafia.net");
}
if ($mech->form_name('nmLoggInn2')) {
if ($mech->submit_form (form_name=>'nmLoggInn2', fields=> { brukernavn => $user, passord => $pass }) && !$mech->form_name('nmLoggInn2')) {
print scalar localtime() . " Logget inn\n";
return 1;
}
else {
die scalar localtime() . "Kunne ikke logge inn\n";
}
}
}

while(1) {
if (gotolink('Kriminalitet')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form (fields => { valg => 'bank'}) && (my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)<table>/)) {
$content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde å rane bank: $content\n";
}
}

if (gotolink('Biltyveri')) {
if ($mech->form_name('f') && $mech->submit_form (form_name => 'f', button => 'stjelsubmit', fields => { gtanr => '4'}) && (my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<br>/)) {
$content = "Men kom i fengsel." if ($content =~ /side=fengsel/);
$content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde å stjele bil på gata: $content\n";
flytt_bil() if ($content =~ /Du stjal/);
$counter{Biltyveri} = 0;
}
}

if (gotolink('Utpressing')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form(form_number => 1, button => 'subpress')) {
my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<br>/; $content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde utpressing: $content\n";
$counter{Utpressing} = 0;
}
}


if (gotolink('Fight Club')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form(form_number => 1, button => 'subtrennaa', fields => {aktivitetvalg => 1})) {
my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<table/; $content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Utførte 25 pushups: $content\n";
$counter{'Fight Club'} = 0;
}
}

if (gotolink('DavidToska')) {
if (link => 'http://www.nordicmafia.net/nordic/index.php?side=fengsel&jbryt=David%20Toska', fields => { gtanr => '4'}) && (my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<br>/)) {
$content = "Klarte ikke bryte ut." if ($content =~ /side=fengsel/);
$content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Brøt ut: $content\n";
flytt_bil() if ($content =~ /Du stjal/);
$counter{Biltyveri} = 0;
}
}


sleep(60);
}
Sist endret av Freak; 5. juli 2006 kl. 20:57.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Freak
Kan dere hjelpe meg?

Fikk til dette, men det funker ikke
Vis hele sitatet...
Kva endring var det du gjorde?
Kan du ikkje heller poste en diff? Og kva feilmelding får du?
Hvordan skal jeg kunne endre innholdet i nmbot.exe?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Freak
Hvordan skal jeg kunne endre innholdet i nmbot.exe?
Vis hele sitatet...
Kvifor skal du det? Få tak i perl og kjør direkte. Perl treng ikkje kompilerast, men kan kompilerast om det er ynskjeleg. www.perl.org burde vere fin plass.
Keylogger?
Hvorfor er exe fila over 2 mb?

Lager selv litt av hvert i c++ og assembly, og de største programmene er ikke større enn 200kb..
Ugler i mosen? wait and see
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ShK
Keylogger?
Hvorfor er exe fila over 2 mb?

Lager selv litt av hvert i c++ og assembly, og de største programmene er ikke større enn 200kb..
Ugler i mosen? wait and see
Vis hele sitatet...
Fordi det er kompilert perl, med alle bibilioteka perl treng kompilert inn i ei fil. Derfor tar den stor plass. Om du er paranoid, ligg kildekoden til boten i denne tråden, så du står fritt til å lese den, og kjøre den sjølv.
Noen som vet hva feilen er?
▼ ... over en uke senere ... ▼
funker ikke
får opp at jeg ikke har filen cd skrivebord og cd nmbot
du som har hacka nm bot, etter 3 timer så stopper nm bot har jeg hørt, det samme skjer med meg, går det ann at du klarer å fixe det?, men går det ann at du lager så den gjør oppdrag`? :P
-takk for svar
Da prøver jeg og spørre igjen. er det noen som klarer og fikse så boten bare tar Pushups i fight club?
Sitat av Alfen92
Lurer også på om den poeng-boten... Er boten _fake_ eller finnes den?
Vis hele sitatet...
Neida, poeng boten finnes, en kompis av meg har den, han betalte 200kr for den, lastet opp noen videoer dere kan se, http://video.google.com/videosearch?q=nordicmafia
Og for deg som spurte, ja jeg har en bot som du kan si va skal gjøre, den kan ta alt, eller kun fight club. Det er NMBotv2.0 grei nokk.

Mvh. 1337
er det mulig og gi meg den boten eller? trenger en som bare tar FC
gtamann: For de som ikke vet hva torrent er: Google is your friend! (as always!) http://www.google.no/search?hl=no&q=...cr%3DcountryNO
OMG stygg og lang link gaaah. Prøv treff nummer seks(varierer litt men) der det står "Hva er bittorrent". der står det mer enn jeg gidder å forklare her.

Edit: nå er det sikkert mange (ja mange, forumet har faktisk langt over 10 000 registrerte nå..) som forestiller seg en laang engelsk trilogi av en tutorial og ikke gidder å trykke på linken en gang, men skulle du ha sett. Den er på norsk! ojj. det har kanskje noe med at linken som jeg henviser til er på norsk også kanskje? det gir en grei ovesikt å lese litt derfra.

OT: gtamann, vær litt forsiktig med de utropstegnene der. Er irriterende å se på, virker som du er litt rusa og bare MÅ skrike litt for alle skal se på meldingen(e) din(e). har du lest forumreglene kanskje? http://www.freakforum.nu/index.php?p=regler regel nummer 1 faktisk . Velkommen til forumet btw.
Sist endret av 9co; 24. juli 2006 kl. 14:57.
får feilmelding: finner ikke kriminalitet
har brukt den en gang og den funket men nå kommer feilmeldinga
Sitat av shaiko
Får sånn melding nå jeg og..
Finner ikke kriminalitet.

Boten funke toppers igår..

nedtur

Men jeg har denna poengbug.exe filen. men jeg skjønner ikke hvordan man bruker den :P noen som kan komme med tips ? :P
Vis hele sitatet...

Du kan sende den til meg så kan jeg få den til å funke jeg.
Sitat av nLay
Du kan sende den til meg så kan jeg få den til å funke jeg.
Vis hele sitatet...
Nlay da må du vise meg ok ?:P kan du sende poengboten til meg også?
hvor er den siden jeg kan laste ned den boten igjen?

takk 9co for reglene osv
takk cs don for å ha hjulpet meg med å finne nedlasting siden
Sist endret av gtamann; 24. juli 2006 kl. 22:45.
Sitat av gtamann
hvor er den siden jeg kan laste ned den boten igjen?
Vis hele sitatet...
første sida her.. klikker på den siden nr 1 :P
forresten kommer det en ny patch?
har du lest hva som står på clone-x sin side i det hele tatt?
Jess.. ser at jeg får endel pms om denna poeng boten.. hvilket som er koselig det. føle at jeg har venner her på forumet iallefall

Det har seg slik at jeg (på hemmelig måte) klarte og nappe te meg denna poeng buggen..
Men.. er noe tricky med den for og få den til og funke.. di av dere som er erfarne på emnet exe filer kanskje kan hjelpe litt??

Jeg la opp en .rar fil på serveren min med poengbug.exe i..
så jeg tenker og gi dere alle linken så kan dere prøve litt selv.. men en ting.. den av dere som får det til...... LOV meg og fortell meg hvordan det funker

Link:
http://193.192.249.152:8080/poengbug.rar

Edit: skriveleif i url ^^,)
Edit2: Funker best med IE :P

---Shaiko---
Sist endret av shaiko; 24. juli 2006 kl. 23:10.
Har fått tak i poengBOT, men den er passord beskyttet.
Så jeg får ikke ekstraktert den. Noen som veit åssen man knekker en passord beskyttet *.rar-fil?

Tviler på at den funker nå da, siden admins har oppgradert antiboten slik at den faktsik gjør det den ska; blocker boter.
Sitat av Ashaman
Har fått tak i poengBOT, men den er passord beskyttet.
Så jeg får ikke ekstraktert den. Noen som veit åssen man knekker en passord beskyttet *.rar-fil?

Tviler på at den funker nå da, siden admins har oppgradert antiboten slik at den faktsik gjør det den ska; blocker boter.
Vis hele sitatet...
gi meg rar fila da så skal jeg knekke koden


Edit:
Litt off topic.. men måtte bare kommentere signaturen te raz0r ;P

"Jenter er som domenenavn, de du har lyst på er tatt, men du kan fortsatt få ett fra ett rart land."

HEHAHEA.! Jævlig bra !!
Sist endret av shaiko; 24. juli 2006 kl. 23:47.