Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2380
Hvis man skulle delt ut en freakstatue for årets tråd. Hvilken tråd nominerer dere og hvorfor?

Min nominasjon går til den stakkars kattevalpen som ble overkjørt. Dette var en utrolig uheldig situasjon og ts stod ovenfor et moralsk dilemma. Tråden inneholder det meste hva en god tråd bør ha i mine øyne.
morkakespisende
Når denne hadde bilder.. milde Jesus
Kanskje den der Nogusho lagde tråd om at han hadde dyssosial personlighetsforstyrrelse diagnose og hvordan han skulle fjerne den.
Fuck Mr. Plod!
Han som tura rundt i Afrika og plukka opp afrikanere på byen. Med bilder og greier

Tror det var i 2023 om jeg husker riktig.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Han som tura rundt i Afrika og plukka opp afrikanere på byen. Med bilder og greier

Tror det var i 2023 om jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
ja det var han martiniafrika fyren eller no. hva skjedde med den tråden? syntes det var fint med bildene og historiene han fortalte
Den tråden med han som trodde han skulle få kjøpe oxy av en annen bruker her inne på en pub kl 01 på natta
Tror jeg må gi en delt førsteplass til Zambia-Martin og Nogusho.

Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Den tråden med han som trodde han skulle få kjøpe oxy av en annen bruker her inne på en pub kl 01 på natta
Vis hele sitatet...
Og 100k for å arrangere reise til en tilfeldig lege i Øst-Europa…
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Og 100k for å arrangere reise til en tilfeldig lege i Øst-Europa…
Vis hele sitatet...
Vi kan spøke med det, på avstand. Men plutselig har den brukeren klart å finne en annen som han prater trill rundt.

Jeg synes det er imponerende og skremmende.

Men hva faen. Jeg har jo hørt masse om den tråden, men aldri lest i den.
Jeg vil ha hele mappa, takk.
Sist endret av 1000bein; 1. januar 2024 kl. 20:08.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Takk til den som ryddet i tråden!

Er det flere gullkorntråder der ute? Jeg vil minnes dem og lese dem på nytt.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Astro's Hva er du mest Stolt av i livet tråd

Av og til så blir det litt mye negativitet i huet på folk, da er det veldig fint at vi har folk som kan lage tråder som løfter litt på stemninga

Så var det jo selvfølgelig noen som skulle gå å ødelegge det med hva er du mest deprimert av her i livet
Men men
Årets koseligste tråd for meg var med han Thorium-kraftverk fyren som hadde kyssa ei jente på skolen og var redd de andre på skolen skulle erte han for det, og alle svarene var sånn ""Det er jo bare fett å ha kyssa ei jente TS!"
Sitat av brukernavn90237 Vis innlegg
ja det var han martiniafrika fyren eller no. hva skjedde med den tråden? syntes det var fint med bildene og historiene han fortalte
Vis hele sitatet...
Personangrep, hverken TS eller kommentatorer klarte å oppføre seg. Mener å huske han fikk en ekstra sjangse eller to før den ble sletta, men mulig akkurat det er et falskt minne.
Hva folk liker minst med freakforum-tråden.
Herlig å se så mange være misfornøyd med noe de bruker helt frivillig.

Jeg skulle gjerne sett at noen fra Crew svarte, hva slags tråder setter dere pris på?
Tråden som gjorde at den tidligere Makkamann1 skifta brukernavn.

Det er en trist tråd, men et godt eksempel på hvordan rus kan ødelegge en freakers liv fullstendig, og lese i psykosenært verdenssyn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva folk liker minst med freakforum-tråden.
Herlig å se så mange være misfornøyd med noe de bruker helt frivillig.

Jeg skulle gjerne sett at noen fra Crew svarte, hva slags tråder setter dere pris på?
Vis hele sitatet...
Plis?
Jeg setter pris på tråder hvor TS har gjort noe, brukt hodet og trukket egne konklusjoner og bestemt seg for at dette er bra, dette er bra nok til å deles. Det har ikke vært noe sånt på en god stund såvidt meg bekjent..