Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1221
Har’u merka at folk i sosiale sammenhenger bare dømmer deg etter trynefaktor med null evne for å se forbi det de ser? Helt fra vuggesenga til presens har’e vært slik for meg ihvertfall. Når’u blir uskyldig hengt for å ha gjort noe du ikke har gjort, er begrunnelsen så begrensa som "ja, bare se på ham", det skal liksom være gyldig nok grunn til å brenne deg på staken?.. Er det bare slik allmennheten skal være? Jeg mister så jævlig mange hjerneceller av å sosialisere med hvermannsen på gaten at det ikke er morsomt engang. Minner meg om dette klippet fra idiocracy.
Helt enig. Folk burde som et minimum vente til du åpner kjeften og fjerner all tvil.
ja, sånn har det alltid vært og sånn kommer det alltid til å være dessverre... blir gal av å være med mennesker og blir gal av å være alene. skakke værra lett si!
Sist endret av Generalskunk; 21. februar 2023 kl. 20:17.
For min del er det veldig tydelig at 90 tallsgenerasjonen hadde det slik at var du ikke lik «alle andre», så var du taper. Og det sliter fortsatt mange av de jeg vokste opp med enda, sånn indre press om hva andre skulle tenkt.
Generasjonen før, er mer friere på hva andre tenker om en. Sånn generellt. Og generasjonene etter 2000 er jo kanskje i det drøyeste laget «I DONT GIVE A FUUUCK WHAT U THNK, IM A UNICORN NO MATTER WHAT YOU SAY TO DISCRIMINATE ME» :L
Heheh
Sist endret av Peter4ndreas; 22. februar 2023 kl. 00:24. Grunn: Skriveleif «discrimanntjtjrj»