Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 502
Av og til så dukker det opp en rar lukt under kjøkkenvasken.
Synes nesten lukten minner litt om kokte rotgrønnsaker med ett hint av løk. Vil ikke si det lukter muggent eller direkte vondt.
Lukten kommer som regel kun på kveldstid, men klarer ikke helt å identifisere nøyaktig hvor den kommer ifra annet enn under vasken.

Vet det har vært noen ørsmå lekkasjer fra ene kranen under vasken som har klart å slå ut waterguarden av og til, men det har alltid blitt tørket opp iløpet av kort tid når det har skjedd og ble fikset for god stund siden.

Noen som har noen idé om hva det kan være eller hvordan jeg kan få bort lukten?
Har du demontert røra og vannlåsen? Jeg hadde akkurat den lukta du beskriver og samtidig la jeg merke til at vannet rant sakte, demonterte hele greiene fra vasken og ned til avløpsrøret og de røra hadde ei hinne inni seg på 1cm. spylte gjennom alt og pusla det sammen igjen og både lukt og sakte avrenning forsvant. NB! Måtte også ta ut det røret som gikk fra der overvannet renner ut og ned i de andre røra, det var helt tett.