Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 644
Noen som vt hva jeg trenger for å spille av "alli-wtl1 zvid" fil, eller program til å pakke den ut med?

Takk for svar
Sitat av Ingen
Noen som vt hva jeg trenger for å spille av "alli-wtl1 zvid" fil, eller program til å pakke den ut med?

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Er det zvid, eller har du skrevet feil og ment xvid, det har litt og si.
Trådstarter
14 0
det skal være xvid ja har prøvd vlc..
Hvor stor er filen?
sikker på at det er videofil?
Du kan prøve WMP 11
Ut ifra at du sier "eller program til å pakke den ut med" :

Hvis det er en .rar fil så må du jo pakke den ut først. Da kan du f.eks. bruke winrar.

http://www.rarlab.com/

Datakongen: Tviler på at det hjelper med WMP11, hvis han ikke har en codek-pakke (I og med at han ikke får spilt den av i VLC, som tar bortimot alle filer).
Sist endret av Butchern; 11. september 2008 kl. 17:45.
Kan du ta ett screenshot, slik at vi får sett akkurat hva det er snakk om her, om den er pakka sammen eller om det er en standard videofil.
Trådstarter
14 0
Jeg har WMP 11 med kodekpakke og VLG men ingen av de funker, jeg har også Winrar men det ser heller ikke ut til å være til stor hjelp..
Når jeg spiller av den første fila i VLC får jeg introen på filmen, men ikke no mer enn det.. ingen som har vært borti dette?
Det ser ut som at filmen er delt opp. Du kan pakke den ut ved å bruke winrar, som nevnt over.

Den første fila, er et "sample" for å vise deg hvilken kvalitet filmen er.
Sist endret av hyys; 11. september 2008 kl. 19:39.
Trådstarter
14 0
Det går ikke å bruke Winrar til å pakke ut...:s
Skal ligge en fil der som slutter på .rar. Åpne den med winrar, så skal du få en .avi-fil. Verre enn det skal det ikke være. Du har ikke tilfeldigvis prøvd å endre filendelsen på de to øverste filene i bildet ditt? I så fall må du endre tilbake..
Sist endret av Khazeth; 11. september 2008 kl. 20:24.
Trådstarter
14 0
har ikke endra den nei.. finner ikke no fil som slutter på .rar, så tror jeg laster ned filmen på nytt en annen plass

Takk for alle svar
Det er rar-filer. Åpne winrar, dra 001-fila over i hovedvinduet i winrar, vent litt til avi.fila kommer til syne og velg "pakk ut til".
Sikker på at det går hvis du markerer alle de filene som ikke har noe ikon 003 004 osv, og så bruker winrar.
Ser ut som han har satt vlc til å åpne disse filene som egentlig skal kunne åpnes med winrar.
Sitat av Imationx
Ser ut som han har satt vlc til å åpne disse filene som egentlig skal kunne åpnes med winrar.
Vis hele sitatet...
Det tror jeg også.

Velg den nest-øverste filen som vist på bildet. Høyreklikk og velg Åpne i.. Velg deretter Winrar.
Trådstarter
14 0
Takk, nå virker det