Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1396
På TG i fjor så var det stillt opp et par stykk med noen slike "Dance machine" Disse maskinene gikk folk som satt i en 50 meters omkrets på nervene.
Er det noen som vet om de kommer tilbake i år også?
Regner med at de fikk en del klager på de i fjor, så jeg tror/håper at de ikke kommer i år også
Er det Dance Dance Revolution det er snakk om? Fra det jeg fikk med meg så var det vel det på TG i fjor. Anyway; håper for helsen til de som skal dit sin del at de er der, så er det kanskje både trim å få OG dusjing fordi man svetter litt ekstra. Burde være mulig å ta seg en dusj når man får klager fra sidemannen hvertfall. Hygiene står ikke akkurat i høysetet på TG; i 2002 ropte de ut på anlegget av det var brukt tilsammen én såpedispenser iløpet av 3 dager eller noe. Deilig.
Jeg for min del håper de kommer...og siden store deler av crewet synes det er fett så skal man vel ikke akkurat se bort ifra at det blir tilfelle...hvis det er så jævla vanskelig og du vil ha det helt stille er det vel bare å holde seg hjemme, eventuelt sette seg heeelt i andre enden
CorLeX's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av moridin
Jeg for min del håper de kommer...og siden store deler av crewet synes det er fett så skal man vel ikke akkurat se bort ifra at det blir tilfelle...hvis det er så jævla vanskelig og du vil ha det helt stille er det vel bare å holde seg hjemme, eventuelt sette seg heeelt i andre enden
Vis hele sitatet...
Var du på TG03? isåfall satt du kanskje ikke i en 50m omkrets rundt de "dance Mashine" derfor likte du dem mulig, men ten på de som måtte høre på den jævla lyden hele tiden...
Jeg var på TG03 ja...og hadde absolutt ingen problemer med DDR
Det ble ikke brukt 1 såpedispenser, det ble brukt flere hundre! De bare sa det fordi at de ville få flere illeluktende folk til å dusje
De burde ihvertfall ikke plasseres rett ved folk som ikke orker å høre SAMME SANGEN 100 GANGER PER DAG

Ved 657. avspilling av "cotton eye joe"(?) ble jeg litt lei
Seriøst? Samme sangen 100 ganger per dag, på TG? Hmm. Det er ca 4k folk der? Betyr ikke det at sannsynligheten for å høre en sang 100 ganger på en dag, er ganske høy?
Jeg synes i allefall at de kan merke av på seatmapen hvor dissa skal stå, så kan folk velge selv om de vil ha en DDR maskin ved siden av eller ikke.

Jeg personlig satte ikke særlig pris på å ha maskinen ved siden av meg. Du blir absolutt lei av musikken etter noen dager.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
synes ikke at det er noen god ide å få feite nerder til å danse ræva av seg på en dansemaskin, for så å drite i å dusje resten av partyet.. gammelsvettelukt2k etc
Opprinnelig postet av morten
Seriøst? Samme sangen 100 ganger per dag, på TG? Hmm. Det er ca 4k folk der? Betyr ikke det at sannsynligheten for å høre en sang 100 ganger på en dag, er ganske høy?
Vis hele sitatet...
Nja, poenget var at mange satt ganske nærme, og de maskinene spilte sinnsykt høyt. De surrer jo døgnet rundt med stort sett de 2-3 samme sangene. Du har ingen forståelse for at det kan være litt "kjedelig"?
Jeg tar tilbake alt jeg sa. Jeg opplevde nettop en slik en i kveld, da jeg var å spilte biljard. Var noen fjortiser som holdt på med den, og de skifta sang hele tiden, ble gal
Det var jo tett med folk som lagde cs-videoer og andre animasjonsfilmer som dissa DDR. Ansvarlig for DDR klikka helt og trua med å saksøke :P
ned med DDR!


Disse bråket noe helt forjævlig.. og flaks som jeg hadde, så var det jo "nm" eller hva det var i dansing akkuratt når jeg skulle legge meg. Jeg hadde selvsagt jeg funnet en plass ca 20 meter siden av 2 dansemaskiner.. URK!
Noen kommer til å gå amokk på TG i år hvis disse kommer :P
Opprinnelig postet av IvIoyner
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ight=ddr+dance
They'll be back
Vis hele sitatet...
Ser du der earthbound så har IvIoyner lagt ut en URL der det står at de kommer tilbake...
Forferdelig støy nivå. Folk på 14-16 år står der døgnet rundt. Spiller samme sangen 24/7. Forhatt av 90% av folka på tg.


Forbanna morro
Det kommer til å være 3 dansemaskiner på TG og jeg skal bruke minst 200kr der! FU dere
psycho? says who? såvidt jeg vet har ingen fastbestemt dette enda.

jeg ser både positive og negative sider ved dansemaskinene. here goes..

negativt: de bråker som et rent helvette. musikken som kommer ut i fra disse ekstremt irriterende maskinene er uutholdelig for en stor del av deltagerne på TG, det er vi totalt klar over. plasseringen av maskinene, eksempelvis langs den ene langveggen på TG03 var ikke ideell. flertallet av deltagere ved TG03 var misfornøyd med at dansemaskinene sto der. jeg vet dette fordi jeg tok imot altfor mange klager på dette i infodesken, og jeg motsa de selvfølgelig ikke. dansemaskinene -ble- flyttet til et sted hvor de ikke plaget fullt så mange, men ja - lydene er høye, og de er irriterende.

positivt: det er ingen hemmelighet at altfor mange sitter stille på plassen sin iløpet av hele arrangementet. Dansemaskinene er er flott tiltak for å få en prosentdel, som vanligvis ville sitti stille, til å løfte på seg og gjøre noe (ekstremt) aktivt. det er dritkult for disse, og det VAR faktisk en god del mennesker som også sa positive ting om DDR-maskinene. de koste seg og brukte masse penger, og var veldig aktive på dataparty, til en forandring. det er det som hovedhensikten slik jeg ser det med DDR; å få folk til å løfte på seg og være aktive, og ha det dritkult.

ellers.... så er en løsning at man skrur ned lyden på maskinene, og at de ikke står så sentralt i skipet som de gjorde ifjor. en mulighet er at de får et eget area, noe ala det xbox hadde ifjor. at de forsvinner tviler jeg sterkt på, men det er mye som kan gjøres for at flere er fornøyd med at disse maskinene ER i skipet. ;>

uansett så er TG forbanna rått!
mia: Positive Gaming og DDR Norway har fastbestemt dette.