Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1719
Har en kompis som går til privatlege for å få til seg visse resepter, forteller at det er veldig enkelt når du betaler for privatlege. Stemmer det?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Nei
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trodde også det, men fikk smertelig erfare at det stemte ikke der jeg gikk. Legen fortalte meg at de private klinikkene ofte ble utsatt for mer tilsyn o.l og at de må være ekstra forsiktig med å skrive ut. Dessuten sa han så lenge de ikke har noe journal med dokumentasjon på tilstanden det søkes medisin for så kan de ikke skrive ut.

Er nok noen unntak her vil jeg tro, men da må du få navn på denne legen som er "snill" med forskrivning
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så jeg betalte 1400,- for ingenting. Jævlig kjipe penger
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trodde også det, men fikk smertelig erfare at det stemte ikke der jeg gikk. Legen fortalte meg at de private klinikkene ofte ble utsatt for mer tilsyn o.l og at de må være ekstra forsiktig med å skrive ut. Dessuten sa han så lenge de ikke har noe journal med dokumentasjon på tilstanden det søkes medisin for så kan de ikke skrive ut.

Er nok noen unntak her vil jeg tro, men da må du få navn på denne legen som er "snill" med forskrivning
Vis hele sitatet...
Hvis man da kommer der med diagnoser som adhd, ptsd, generell angst, depresjon eller søvnproblemer(eventuelt alle sammen), så ville man altså fått?

Syntes det er rart at noen med så utfyllende liste som nevnt over ikke klarte å få en pakke zopiclone hos fastlegen, ei heller noen små xanor eller sobril.
Anonym bruker
"Flirende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De er jævlig forsiktige med p skrive ut sånn til personer under 30 år og spesielt om du har rushistorikk, da er det ikke bare å be om xanax og oxy..
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på legen. Jeg får xanax av fastlege og jeg har adhd. Dog er jeg veldig forsiktig med bruken.
Får også innsovningspiller, attentin, paralgin forte og tramadol
Jeg kjente legen på det private legesenteret, og han skrev ut alt jeg ba om, dog en sort pr diagnose!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Miss Paranoid Vis innlegg
Lege * i Fredrikstad har gjort meg til pillenarkonan. Skriver ut alt til alle
Vis hele sitatet...
Du har nok vært narkoman lenge før du traff denne legen, men det er herlig å ha noen man kan skylde på, er det ikke?

Jeg blir så oppgitt når jeg ser folk som prøver å lempe skylden over på andre. Er dere virkelig så jævla svake? Jeg hater å si narkoman, men du syter som en jævla søppel-junkie som ikke har fått det du ville.

Det er deres feil at det er så jævla vanskelig for andre å få utskrevet ting, når man risikerer å bli hengt ut med navn fordi man har prøvd å hjelpe en paranoid junkie så gir det ikke mersmak kan jeg tenke meg.