Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 871
Nettopp lastet ned TS3 og skulle inn på server, men alt jeg får er failed to connect. Det gjelder alle servere jeg prøver.
Jeg er på universitets nett så er redd for at det er der problemet ligger og har ikke akkurat tilgang til å styre noe med router eller slikt. Mumble funker helt fint, men TS vil ikke. Den ligger godkjent i brannmuren osv.

Har lite peiling på TS og nettverk generelt så vet ikke helt hvor jeg skal starte.
Noe tips? Har prøvd å google, men finner ingenting som gjelder meg eller noe som kan fikse mitt problem.
Hvis de skulle vise seg at det er universitetet som blokkerer programmet, så kan du teste med en vpn. Brukte selv en som heter proxpn på skolenettet i den tid. Bruker nå hide my ass vpn, som fungerer på samme måte.
Sist endret av Zherxyl; 22. januar 2016 kl. 23:11.