Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1040 488683
300ug, 600ug? Pft. Det er DOI.
Sitat av psilonaut Vis innlegg
300ug, 600ug? Pft. Det er DOI.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilde?
Har vært borti fat freddys ved flere anledninger de siste mnd. De jeg fikk vil jeg nok tro lå godt under 100μg pr hit. Fikk en veldig fin og behagelig trip av 2 stk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Finnes det noen dokumentarer om LSD? Og isåfall, hva heter de?
Sitat av SubKassyAssy Vis innlegg
Finnes det noen dokumentarer om LSD? Og isåfall, hva heter de?
Vis hele sitatet...
Inside LSD, The Beyond Within er de jeg kommer på i farta.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Og så har vi denne å glede oss til:
http://www.kickstarter.com/projects/...he-documentary


(regissøren lagde også en film om LSD i 2002; "Hoffmann's Potion" http://www.imdb.com/title/tt0439611/)
Jeg vurderer å ta en trip til helgen men er litt usikker mtp. at jeg tok MDMA(for første gang) for to uker siden.

Jeg har testet LSD ved to tidligere anledninger(sist i fjor høst) så selve opplevelsen er jeg "forberedt" på men er mer usikker på hva som er ansvarlig når det gjelder hyppighet.

Har lest at man burde vente 3-4 uker mellom hver MDMA trip, men vil denne ventetiden også omfatte LSD?

Hvis noen har noen råd om dette vil jeg gjerne ha kilder fremfor personlige erfaringer På forhånd, takk
Burde ikke ha noe å si så lenge du føler deg normal, Knallperla. LSD tømmer ikke hjernen på samme måte som MDMA.
Har ganske dårlig selvbilde og selvtillitt, og er ute etter å styrke disse egenskapene hos meg selv med LSD. Er dette en god idé?
Da vil jeg heller satset på MDMA, det ble brukt terapeutisk til dette for en god del år siden. Leste om en som Alexander Shulgin(kjemiker som fant opp 2C-stoffene og populæriserte MDMA) var lærer for som slet med stamming og var veldig blyg, da Shulgin møtte ham noen år senere var han en helt annen person, og han sa grunnen var MDMA. (Kilde: PiHKAL)
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Har ganske dårlig selvbilde og selvtillitt, og er ute etter å styrke disse egenskapene hos meg selv med LSD. Er dette en god idé?
Vis hele sitatet...
det finnes ingen "quick fixes" eller vidunderkurer i form av nark for problemet ditt desverre. valium og lykkepiller kan kanskje være noe. ikke tro at det er er flaut eller svakt og spørre etter dette hos legen. men lsd er egentlig det siste du vil ta hvis du er deprimert eller usikker på deg selv på den måten.
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Har ganske dårlig selvbilde og selvtillitt, og er ute etter å styrke disse egenskapene hos meg selv med LSD. Er dette en god idé?
Vis hele sitatet...
Selvmedisinering med kraftige psykedelika er neppe noen god ide. Stikk en tur til fastlegen din og si at du føler du trenger å snakke litt med en psykolog. Kanskje du enkelt kan få hjelp med problemene dine på denne måten?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Har du noen kilde?
Vis hele sitatet...
nei. glem det. så konsentrerte væsker skal du være heldig å komme over ihvertfall. hvis vi snakker "per dråpe" 300+mcg :[]
▼ ... noen uker senere ... ▼
Muligens noe fåfengt å spørre her, men er det noen her som har erfaring med disse?

Skal være bilde av Ganesha på den ene siden og et Alex Grey-maleri på den andre. Styrke?

http://i54.tinypic.com/2wpq8zs.jpg
jeg som skriver
spurte en kompis om lsd er chill, han hadde ikke noe svar for han hadde ikke prøvd. Grunnen til at han ikke prøvde skrev han som så:

jaja men problem
det blir i kroppen din for alltid
og noen jobber krever spinal tap for aa sjekke etter det
fordi man kan faa flashbacks
saa du kan ikke bli f.eks. pilot

er det sant? blir lsd i kroppen for alltid?
det er propagana, aka. bare tull. stoffer som ligner lsd noe sånn som 95% finner i hjernen naturlig, ifølge oppfinner av lsd, mr. hoffman.
LSD blir ikke i kroppen for alltid. Et par dager er nærmere sannheten. Det finnes heller ikke spor av det i ryggmargen på lang sikt. Jeg skulle for øvrig likt å se kompisen din i en situasjon hvor han blir bedt om å avlegge ryggmargsprøve for å bli ansatt. Det kommer aldri til å være en aktuell problemstilling.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...n_spinal_fluid
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_myth1.shtml
jeg som skriver
Tenkte det var myte, i og med at det går mange slike vandrehistorier om de fleste narkotiske stoffer som finnes i norge. Men siden det ikke sitter i kroppen hele livet har jeg veldig lyst å prøve. Noe jeg bør tenke på? (spør ikke etter dosering osv, men rent praktiske ting. som feks. ved weed trenger man munchies)
Jeg syns det er ekstremt ubehagelig å spise hvis jeg tripper på syre, men er noen som synes det er artig å tygge på noe med en interessant konsistens eller smak.
Du bør tenke på å være i rolige omgivelser og omgås med folk du føler deg trygg med. Ellers finn på no gøy, det er jo så fint vær nå, vettu.
Har bestilt 3 lapper med 100μg i hver, ser det står på Erowid at common dose er 50-100μg. Men lurer på om jeg får en "bedre" og mer helhetlig opplevelse om jeg tar 1,5 lapp(altså 150μg). Har tidligere erfaringer med to soppturer, og har hørt at: "Med sopp: Du er passasjeren. Med syre: Du kjører", så jeg er litt usikker.

Takker for svar
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Har bestilt 3 lapper med 100μg i hver, ser det står på Erowid at common dose er 50-100μg. Men lurer på om jeg får en "bedre" og mer helhetlig opplevelse om jeg tar 1,5 lapp(altså 150μg). Har tidligere erfaringer med to soppturer, og har hørt at: "Med sopp: Du er passasjeren. Med syre: Du kjører", så jeg er litt usikker.

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Det beste er vel å lese tripprapporter på LSD for å få et innblikk i dosering. Jeg har ihvertfall opplevd tripprapporter som et godt utgangspunkt for mange forskjellige substanser. Slev om mye fort kan variere i faktisk styrke til "dealer-styrke".

Dette blir kanskje litt overkill liksomm ned tanke på dosering.

Angivelig 150 mic her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når man sier en syretripp varer i rundt 12 timer, snakker man da om fra inntak eller fra når man får de første effektene?

F.eks, om jeg tar en lapp klokken 18:00, vil jeg da trippe til 06:00 neste dag?O.o
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Når man sier en syretripp varer i rundt 12 timer, snakker man da om fra inntak eller fra når man får de første effektene?

F.eks, om jeg tar en lapp klokken 18:00, vil jeg da trippe til 06:00 neste dag?O.o
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke.

Trippen bygger seg som regel gradvis opp til man når peaken etter ca 2 timer. Deretter følger som regel 2 timer med ganske intens tripping der visuals, tidsoppfattelse osv er på det mest intense. Etter dette er man gradvis på vei nedover igjen.. Det kan føles som man er ganske greit landa etter 6 timer - men det er man nok ikke, om man f.eks tenker å snakke med ikke-trippere e.l. gjøre andre "vanlige" ting.

Det hele varierer også etter hvor sterk tripp man tar. Tar man en stor dose - så varer ofte trippen lengre.
Ait Spiste litt under en halv lapp isted(over en time siden). Kjenner ingen ting nå, men får se om det skjer noe
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ait Spiste litt under en halv lapp isted(over en time siden). Kjenner ingen ting nå, men får se om det skjer noe
Vis hele sitatet...
Da ville jeg anbefale deg å ikke sitte på forum og spørre oss om det skal funke eller ikke.
Plasser rumpa i sofaen og sett på musikk så finner du det snart ut!
Fant noe meget interessant lesestoff nå, en rapport om LSD fra amerikanske DEA. Den ble lekket ut via wikileaks, og inneholder mye informasjon om hvordan myndighetene ser på LSD, generell informasjon, litt informasjon om fremstilling, undergrunnsmiljøer og lignende uten å gå for langt inn på detaljer.

Er det imot freakforum sine regler å linke til denne rapporten?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Kjør på
Er det noen som har noe info angående dalai lama-blotterne som er i Oslo nå? Skal visstnok være på 200µg.
Sitat av blendtek Vis innlegg
Vis hele sitatet...
lest gjennom nå så kan komme med en liten oppsumering:

Produksjon/distrubusjon:
- Produksjonen for hele USA antas å være fra så lite som ~12 stykker
- DEA failer, noe sånt som 6 beslag ved produksjonsfasiliteter siden 1985, godt å se dem prioritere blant annet crack fremfor LSD i det minste.
Historie:
- kort intro om opprinnelse og spredning fra 1938 + medisinsk, for det meste terapautisk og forskning, konklusjon: ingen terapautisk virkning.
- noen tall om økende tall av "abusers" aka brukere, den karakteristiske brukeren er hvit mann slutten av tenårene-begynnelsen av tyveårene.
- renhet på 62% i gjennomsnitt og fabulering av hvor hovedingrediensen LSA i ergotamine kommer fra (europa, meksico) og at morning glory frø ikke er økonomisk å bruke i produksjon. annet funfact: 1 kg = 10 millioner doser(punkt 77).
- mest vanlige beslag er blottere, tabletter, kapsler, en sjelden gang krystaller.
DEAs oppfattning av farlighet:
- tallet på sykehus innleggelser per år har ikke oversteget 3900 siden 1985 eller no, disse skyldes henholdsvis folk med delusions ol. som har skadet seg.
- det finnes ingen motgift når det først er inntatt.
- det fucker med elektriske signaler i hjernen som hemmer minne og andre avanserte ting, kan gjøre at sanser blir blannet slik at man hører farger ol.
- alt i alt er det er class 1 drug eller hva de kaller det; betyr at det kan utgjøre en fare og er uten medisinsk verdi.

jeg har også noen spørsmål knyttet til denne rapporten:
punkt 33
Background D-lysergic acid diethylamide (LSD01) is the most potent hallucinogenic substance known to man. Dosages of LSD are measured in micrograms, or millionths of a gram. By comparison, dosages of cocaine and heroin are measured in milligrams, or thousandths of a gram. Compared to other hallucinogenic substances, LSD is 100 times more potent than psilocybin and psilocin and 4,000 times more potent than mescaline.
Vis hele sitatet...
i forhold til mengden substans kanskje, men lurer nå på hvordan de måler de opp mot hverandre når meg bekjent det er forskjellig virkestoff i alle de overfornevte stoffene. Men mener folk med erfaring dette kan stemme?

punkt 156
LSD potency has remained considerably below levels reported during the 1960's and early 1970's and generally has been in the range of 20 to 80 micrograms per dosage unit. As a result of this comparatively low dosage level, many users perceive LSD as "safe," thus enhancing the drug's attractiveness.
Vis hele sitatet...
ignoring the law-enforcement politics her er det bare USA som har så lav dosering på blottere? leser om 100+ microgram her uten unntak meg bekjent. Rappporten til DEA bruker 50 som et gjennomsnitt over USA.

Punkt 171
In addition, the proportions of students associating great risk with the use of LSD and other drugs have been declining significantly.
Vis hele sitatet...
godt å se dem gjøre noe riktig

Punkt 206
Flashbacks are one of the most dangerous side effects of LSD use. They are recurrences of images or effects that were experienced during a previous LSD administration and they can vary in frequency and duration. Flashbacks can occur spontaneously or they can be spurred by the use of other drugs (particularly marijuana or hashish), emotional stress, fatigue, or movement from a light to a dark environment. These flashbacks can last from a few seconds to several hours. Ironically, some experienced LSD users do not consider flashbacks to be an adverse consequence of LSD use and actually enjoy the renewed perceptions or images as a "free trip."
Vis hele sitatet...
Er flashbacks så heftige at de gjør deg potensielt farlig om du f.eks. kjører bil?
Alle stikkprøver og undersøkelser jeg har sett viser at styrke på LSD-blottere ligger på nivået som DEA forespeiler, altså mellom 20 og 80 microgram, med enkelte sjeldne unntak av blottere som ineholder opp mot maximum 150 microgram (fra 1990 tallet). Erowid har en artikkel rundt emnet med analysering av diverse beslag fra Spania og Sveits: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

Uten å være altfor bombastisk tror jeg de aller fleste blottere som selges i Norge sies å inneholde mer LSD enn dem faktisk gjør.

Om noen påstår å ha blottere med f.eks 200-250 microgram er det mao mest sannsynlig ikke sant.
Dette sagt så kan dem gjerne være mye heftigere enn vanlige blottere (som ofte sies å være på 100 microgram - men som kanskje i virkeligheten bare inneholder ca 50 mcg).
Sist endret av Bearass; 14. mai 2011 kl. 22:16.
Er det noen som har erfaring med LSD og festivaler? Er det en dum idè mtp at politi er rundt om kring osv?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med LSD og festivaler? Er det en dum idè mtp at politi er rundt om kring osv?
Vis hele sitatet...
Er ingen ekspert, men psykedelisk rundt politi og en haug med ukjente er vel ikke helt det smarteste?
Med mindre man er virkelig trygg pa psykedelisk fra for av da.

Med tanke pa a bli busta sa er det vel ikke kjempevansklig a skjule at man er litt trippy pa en festival. Sa lenge man ikke overdoserer og har litt selvkontroll.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med LSD og festivaler? Er det en dum idè mtp at politi er rundt om kring osv?
Vis hele sitatet...
Nå er det ingen her som vet om du har erfaring med LSD fra før av, om du har dårlige erfaringer med politiet fra før, eller noe som helst annet relevant informasjon om deg.

Tror nok det er du som vet dette best. Enkelte har fått noia på festival mens de er rusa på LSD, og andre har hatt det kjempeflott. Hvordan du kommer til å oppleve det er det ingen andre som kan si noe om.
Har blitt tatt i en annen by for å si det sånn, pga marihuana. Men hvis jeg tar 1/4 av en hit, noe som er ca 45µg burde det gå. Har litt lite erfaring med selve LSD men andre psychedelics har jeg prøvd. Vil bare være i en spaca atmosfære når jeg ser favorittbandet mitt opptre
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Har blitt tatt i en annen by for å si det sånn, pga marihuana. Men hvis jeg tar 1/4 av en hit, noe som er ca 45µg burde det gå. Har litt lite erfaring med selve LSD men andre psychedelics har jeg prøvd. Vil bare være i en spaca atmosfære når jeg ser favorittbandet mitt opptre
Vis hele sitatet...
Okay, hvis du sier det så

Nå vet du jo adri helt hvor LSD'en er dryppet på lappen heller da. så at du får 1/4 av dosen er det jo ingen garanti for.
Kan man virkelig lage LSD av disse stoffene? http://www.chacha.com/question/how-d...ater,-and-eggs
Sitat av Lil J Vis innlegg
Kan man virkelig lage LSD av disse stoffene? http://www.chacha.com/question/how-d...ater,-and-eggs
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig ikke...

Kan jeg lage drypp ved å legge noen lapper i 96% sprit eller reagerer LSDen på spriten(på samme måte som med lys og klor)?
Da får jeg forhåpentligvis noen lapper i posten snart, og jeg har noen spørsmål:

1. Hvor lett er det for edru folk å se om man er høy? Hvor lang tid etter inntak tar det før man er noenlunde i stand til å oppholde seg sammen med "vanlige folk" igjen?

2. Er det trygt å ta Ibux samtidig som LSD?
1: Avhenger av hvor i trippen du er og hvorvidt du kommuniserer med vedkommende eller ikke. Det å holde samtaler kan bli vanskelig, men det å møte på noen bekjente og si "hei!" kan man fint klare (men dette vil jo selvsagt variere fra individ til individ og avhengig av dose). Store pupiller kan være fysisk avslørende, men det er ikke nødvendigvis så lett synlig. Så lenge du klarer å beholde en indre ro, og ingen trenger å kommunisere med deg, går det an å være høy på syre i offentlige settinger, men det kan være veldig stressende og risikoen for å bli avslørt er høy.

2: Jeg er litt usikker, men LSD kan undetrykke hodepinen så mye at det er kanskje ikke nødvendig å ta ibux.
Sitat av Kjell_T_Ring Vis innlegg
i forhold til mengden substans kanskje, men lurer nå på hvordan de måler de opp mot hverandre når meg bekjent det er forskjellig virkestoff i alle de overfornevte stoffene. Men mener folk med erfaring dette kan stemme?

Punkt 206

Er flashbacks så heftige at de gjør deg potensielt farlig om du f.eks. kjører bil?
Vis hele sitatet...
De sammenligner det i forhold til rus fått av størrelsen på dosen. Selv om det er forskjellige virkestoffer så kan man sammenligne potensen opp mot hverandre. La oss si at man kan tar ti milligram med ren heroin intravenøst for å oppnå en middels rus. Videre så tar man da kanskje hundre mikrogram LSD for å oppnå en "like potent" rus som man fikk på heroinen. Med tanke på at kreves mye mindre LSD for å oppnå "den samme rusen" så er det mer potent.

Flashbacks kan være farlige, ja. Når man kjører kreves det høy konsentrasjon og fullt fokus på veien konstant, om man opplever et kraftig flashback bak rattet så kan det gjøre det helt umulig for deg å manøvrere bilen samtidig, noe som ikke akkurat er bra for deg eller andre. Men husk på at flashbacks ikke nødvendigvis betyr at du får et epileptisk anfall der du faller sammen og rister med kritthvite øyne og skum rennende ut av munnen din. De forekommer i forskjellige grader som det meste annet, og når man refererer til flashbacks som er farlige under kjøring prater man om de sterkeste.
Når en tar LSD, sånn omtrent 100-150 mikrogram, omtrent hvor mange timer etter inntak tar det før:

1. Du er normal nok til å snakke med edru folk uten å vekke mistanke?
2. Du klarer å sovne?
Sitat av blendtek Vis innlegg
Når en tar LSD, sånn omtrent 100-150 mikrogram, omtrent hvor mange timer etter inntak tar det før:

1. Du er normal nok til å snakke med edru folk uten å vekke mistanke?
2. Du klarer å sovne?
Vis hele sitatet...
Er vel ingen klare svar på noen av spørsmålene.

Istedenfor å prøve å gi noe fasitsvar på noen av delene vil jeg heller anbefale deg å ha en hel dag ledig. Da trenger du ikke bekymre tankene dine med hva som skulle skje hvis du må snakke med noen som ikke vet hva du driver med.

8-12 timer er vel det jeg har lest at er virketiden til LSD.
En jeg kjenner fortalte forøvrig at han trippet i 24 timer en gang han spiste tre lapper, så det kommer selvfølgelig an på dose.

Etter 12 timer kan du være rimelig sikker på at du er nede igjen fra trippen om du tar en dose på 100-150 mikrogram. Du merker nok afterglowen godt fortsatt, og personlig synes jeg at denne tiden rett etter trippen tilbringes best med sine fellow-turere, eller alene et sted det er digg å være.
Å kunne snakke om opplevelsene sine med noen rett etterpå kan være noe av det beste med hele turen!
Jeg er nå i min andre uke på cipralex. Jeg tar 10mg hver kveld, for angst. Nå er jeg veldig hypp på å trippe på lsd imorgen med gode venner i nydelige omgivelser. Men etter å ha lest at ssri-medikamenter hemmer virkningen, er jeg usikker.

Hva hvis jeg tar en halv ikveld og lar være imorgen. Og ikke starter på før i overimorgen, dagen etter jeg har tatt lsd?

Håper noen har erfaring til å gi meg nyttig informasjon, jeg vil så gjerne fornye perspektivet mitt!
Det er vel ikke så mye Cipralexen som selve angsten som kan gi deg problemer ved et LSD trip.
russisk roulett med psyken din er det ihvertfall.
Jeg og noen kompiser prøvde i dag LSD for første gang, det var også første gangen jeg noensinne har brukt noe rusmiddel, inkludert alkohol. Vi tok omtrent 1,5 lapp hver, ca. 150mcg ifølge selgeren, trolig mindre.
Jeg sitter igjen med blandede følelser nå, er litt skuffet. Hadde forventet noe annerledes. Vil gjerne ha litt tilbakemelding fra erfarne folk om disse effektene er normale eller ikke.

Basically tok vi stoffet ca kl 13. Vi merket ingenting før om ca en time. Da begynte jeg å merke en følelse av spenning og forventning. Denne følelsen økte og økte en stund. Plutselig merket jeg av kjeven levde sitt eget liv. Hvis jeg unngikk å spenne kjeven føltes det som om den bevegde og strammet seg selv, er vanskelig å forklare. Så begynte ting å skje fort. Følelsen av spenning forsvant egentlig ikke før om noen timer, selvom den minsket litt nå når de psykedeliske effektene slo inn. Vi ble veldig lattermilde og lo nærmest hvert femte sekund i en time. Vi gikk ut i skogen og bare snakket uten mål og mening.

Men så begynte ting å bli annerledes enn jeg hadde lest i tripprapporter og lignende.
Alt ble liksom grøtete. Alt i synet ble ikke vakkert, jeg fikk heller et slags tunnelsyn. Alt så normalt ut hvis man så på helheten, men det var vanskelig å fokusere på noe. Jeg følte ikke meg "i ett med naturen" eller hadde noen filosofiske tanker eller spirituelle opplevelser. Følte meg ganske logisk gjennom hele trippen. Jeg hadde vanskelig for å formulere meg og holde fokuset på en ting i lengre perioder. Jeg følte meg som om alle sanser måtte gjennom en vegg for å nå hjernen min.
Jeg hørte mye på musikk, det var veldig avslappende, men musikken ble ikke særlig mer interessant og jeg fikk ikke en særlig større lytteopplevelse enn mens jeg var edru.
Jeg fikk en følelse av spenthet og slapphet i fjeset som den følelsen man har etter man står opp om morgenen etter å ha ligget i sengen i halvsøvne en stund. Denne følelsen hadde jeg gjennom hele trippen, og i nedturen, som kom kun 4 timer etter inntak, var den det eneste jeg følte. Var ganske ubehagelig.
Det eneste visuelle jeg så var som sagt at alt var litt uklart og jeg hadde et tunnelsyn. I tillegg var det som om jeg hadde en film med snøfnugg-mønster over øyet, som viste seg hvis jeg holdt synet i ro på en ting for lenge.
Som sagt kom nedturen etter kun 4 timer, og da var det nesten ikke noen positive følelser igjen. Kun denne morgenfølelsen, og hele fjeset, spesielt kjeven var øm etter å ha strammet seg for mye. Denne mest ubehagelige rusen varte i flere timer, og når jeg skriver dette merker jeg det fortsatt litt.

Det var selvfølgelig meget interessant at oppleve rusmidler for første gang, men jeg ble litt skuffet. Er disse ubehagelige sideeffektene vanlig? Hadde vi for liten dose?

Addendum: Nå på kvelden dagen etterpå har jeg den verste hodepinen jeg kan noensinne huske å ha hatt. Var ikke slik om morningen though. Tilfeldighet?
Sist endret av blendtek; 3. juni 2011 kl. 22:55.
Hvis jeg tar en Avatar tab nå, er lysten der senere hvis jeg skal ta den om en uke? Skulle egentlig ta det med en kompis men frister så å ta det nå alene, det jeg liker best. Forresten, om jeg skal kjøre imorgen kl 4, er det fortsatt litt medium/svak tripping? Håper på svar fort
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Hvis jeg tar en Avatar tab nå, er lysten der senere hvis jeg skal ta den om en uke? Skulle egentlig ta det med en kompis men frister så å ta det nå alene, det jeg liker best. Forresten, om jeg skal kjøre imorgen kl 4, er det fortsatt litt medium/svak tripping? Håper på svar fort
Vis hele sitatet...
Hvis du virkelig føler at du har kontroll, er sterk nokk mentalt sett osv så burde det gå greit..
Men tenk hvis det plutselig sku skje at du får super noia/badtripper elns ?
Da sitter du der alene i en del timer & har ett reint helvette forran deg :/

Grei regel og ha når det gjelder sånne stoffer, syns jeg i hvert fall..Er at det burde gå en del uker/gjerne mnd`er mellom hver tripp
Man har som regel en del inntrykk/følelser etc etter en tripp, kan være smart og la hodet ditt bruke litt tid på å få sortert dette =)

Dagen etter trippinga burde du ikke ha noen som helst planer, annet enn å chille i soffaen ;>
Man er som regel rimelig kjørt både i kropp & hodet dagen etter en tripp..
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 02:18.
Sitat av blendtek Vis innlegg
Jeg sitter igjen med blandede følelser nå, er litt skuffet. Hadde forventet noe annerledes. Vil gjerne ha litt tilbakemelding fra erfarne folk om disse effektene er normale eller ikke.
Vis hele sitatet...
hva jeg tror som kan skapte dette:

- Dere hadde for lite/dårlig LSD..
- For høye forventninger
- Lot ikke LSD'en ta flowen (for mye fokusering på å ha full kontroll)
Tenkte det samme at dere hadde tatt litt lite LSD kanskje.... Høres ut som dere ikke kom over "kneika" og dette kan være noe ubehagelig. Ikke hiv i deg flere pga av hva jeg sier tho!