Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 736
Når jeg hører på dubstep, så ser jeg ofte for meg ting, forestiller meg episke scener, alt etter hvilken sang jeg hører.

Ett eksempel:

1. Epic "Final Fantasy" theme fight, med masse heftige sword fights mikset med magi og superfantastiske farger!

Hvorfor hører du på dubstep?
Jeg personlig hører på dubstep fordi det gir meg ett kikk jeg ikke kan få utav noen annen form for musikk. Da spesielt når jeg gamer, så hjelper en heftig dubstep beat med å få meg mer konsentrert og aldri gi opp! Og når du i tilegg vinner gamet så kraftig, får jeg bare en skikkelig godfølelse i magen når du har hørt på episk musikk som øker blodtrykket og gir deg en godlike følelse


Så fortell meg, hvorfor hører dere på Dubstep, og hvordan ser dere for dere musikken i ett film perspektiv når dere hører på en spesiell sang, dere kan godt inkludere sangen og dersom det skulle være ønskelig!
Jeg gjør egentlig det samme, komme så klart an på hva slags dubstep jeg hører på men kan gi dere ett par eksempler.

16 Bit - Skullcrack ja tittelen sier seg egentlig selv, det jeg bruker og se for meg når jeg hører sangen, er at jeg knuser noen kanskje med en jernstang eller ett balltre, jeg står og knuser og knuser og knuser og det er en nytelse i seg selv.

Downlink & Datsik - Against the Machines roboter som fighter mot hverandre til døden, de er litt mindre en transformsers mye kjappere og mye mer destruktbar ødelegger landskap og fjell på størrelse med jordkloden.

Hører også på dubstep til gaming, gjerne for og få meg bedre fokusert, prøver alltid og skyte i takt med beaten osv. Men synes DnB er bedre til gaming.
Jeg hører på det fordi det er musikk, og jeg personlig liker musikk (...)
The Nerdrager
Trådstarter
Så da mer for meg ett konkret svar på hvorfor du hører på det, hva er det med dubstep som trekker deg inn Men det er jo ett helt ærlig svar, skal ha det :P

Og bra svar fra deg Kimmy