Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5000
Meskalin er et psykedelisk fenetylamin, beslektet med både LSD og flein. Stoffet utvinnes fra den meksikanske peyotekaktusen og visse andre kaktusarter. Det er et svært sterkt hallusinogen, og det vil mest sannsynlig ta deg med på en uforglemmelig tur.

Selv om meskalinbruken ikke er veldig utbredt i Norge, trenger man ikke å lete under stokk og sten for å få tak i stoffet.

Naturligvis, finnes det også risikoer ved eksperimentering av stoffet. Risikoen ved bruk av enkeltdoser meskalin er knyttet til rusvirkningene (ulykker m.m.) og eventuelt mer spesifikt til de endrede sanseopplevelsene og den eventuelt psykotiske tilstanden (bisarre reaksjoner). Voldsbruk og selvpåførte skader er også rapportert for meskalinpåvirkede.

En vanlig peroral rusdose er på mellom 300 og 500mg, men jeg ønsker, av personlige grunner, å holde min dose konfidensiell.

Forrige uke bestemte jeg meg for å ta stoffet i form av røyking, og husket ikke så mye av turen de påløpende dagene. Nå, derimot, har jeg det oppstått flere tilfeller hvor jeg har fått erfare flashbacks.

Selv om det ikke virker fristende å ta stoffet på grunn av dets eventuelle farlige bivirkninger og min personlige erfaring, anbefaler jeg dere på det sterkeste.
I begynnelsen følte jeg overhodet ingenting, så jeg bestemte meg for å sette på litt musikk og prøvde og opptre optimistisk. Da det hadde gått nøyaktig tre og en halv time begynte de første utfallene og ta virkning. Jeg hørte kun torden og bråk i hodet mitt, og før jeg visste ordet av det, satt jeg i min egen sofa midt ute på en afrikansk savanne.

Jeg så meg rundt om, og fikk øye på dette neshornet. Av en eller annen 'fcked up' grunn, satt jeg meg ned i sofaen istedet for å løpe av sted.

Da dette neshornet fikk øye på meg, begynte det straks å løpe imot meg. I 7 timer satt jeg rolig i sofaen og så dette neshornet komme løpende intenst mot meg.

Da dyret, grovt regnet, 1 meter foran meg sto, var hele turen over.
Igjen så må jeg anbefale dere å prøve dette stoffet. Selv om min 'trip' kanskje virket kjedelig, var det en erfaring uten like!
Sist endret av Drogadicto; 27. mars 2013 kl. 02:16.
Interessant.

Sitat av Drogadicto Vis innlegg
En vanlig peroral rusdose er på mellom 300 og 500mg, men jeg ønsker, av personlige grunner, å holde min dose konfidensiell.
Vis hele sitatet...
Kan du kansje gi en liten pekepinn? Høy eller lav dose..?
Sitat av Drogadicto Vis innlegg
Forrige uke bestemte jeg meg for å ta stoffet i form av røyking, og husket ikke så mye av turen de påløpende dagene. Nå, derimot, har jeg det oppstått flere tilfeller hvor jeg har fått erfare flashbacks.
Vis hele sitatet...

Røyket du det altså?
På de fleste forumer leser jeg at det ikke fungerer.
Og, hvis det faktisk funker, så synes jeg det er rart at det tok 3,5 timer før du merket noe.
Synes det er en del som skurrer.Har spist meskalin selv og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din i det hele tatt.Du må ha tatt en sinnsyk høy dose for å oppnå de hallisene du beskriver.
Sikker på at det er meskalin du har tatt?
Høres ikke ut som meskalin. og røyking? Aldri hørt om at det skal fungere. De gangene jeg har tatt meskalin har jeg tatt det oralt i HCl-saltet, altså syntetisert.
Aha, ikke noe sjakkbrettmønster, enkle fraktaler som blir komplekse, kaleidoskopsyn med lukkede øyne, synestesi ved musikk osv? Du var altså bare på en savanne på sofaen din og så på et løpende nesehorn. Jeg beklager, men anbefaler deg å lese litt mer om et stoff før du prøver å reklamere for det eller hva enn det er du prøver på her. Registrerte du deg her bare for å få folk til å sende deg PM?

"Selv om meskalinbruken ikke er veldig utbredt i Norge, trenger man ikke å lete under stokk og sten for å få tak i stoffet" - Åhåhå, jasså du.

"Selv om det ikke virker fristende å ta stoffet på grunn av dets eventuelle farlige bivirkninger og min personlige erfaring, anbefaler jeg dere på det sterkeste." - Unnskyld språket, men hva faen? Meskalin er et av de tryggeste stoffene du kan ta. Hvor mye har du faktisk lest om Meskalin? Det her er nærmest flaut. Ta deg en tur på Erowid istednefor, du.
Hva var så lærerikt med å sitte i en sofa i 7 timer og se på et nesehorn løpe?
Ble du godt kjent med det?
valar morghulis
skralle's Avatar
Jeg leste en liknende tripprapport på erowid for noen år siden under peyote...
Hmmm, høres veldig rart ut - sikker på at du fikk i deg meskalin? Det hadde vært interessant å høre en litt mer detaljert beskrivelse av opplevelsen din, for om den virkelig varte i så mange timer, så høres det veldig rart ut om alt du virkelig gjorde var å se et nesehorn løpe i mot deg. Hva tenkte du på i de syv timene?
Tror det er liten bløff det her..