Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 891
Hei Freaks!
Driver å utforsker Samsung Galaxy S3en min, og lastet ned Android SDK for en remote test.
Jeg lastet det ned fra http://developer.android.com/sdk/index.html.
Så valgte jeg å installere det på skrivebordet, gikk fint det.
Helt til da jeg skulle avinstallere det. Da slukte det med så og si alle mappene som var på skrivebordet, dvs. ekstremt mye bilder og annet stuff!

Hvordan kan jeg få tilbake filene som ble slettet? Hvordan bør jeg kontakte Android

Takker for svar
Sikker på at de er slettet fra telefonen? Kan være det bare er fra "skrivebordet" de har forsvunnet fra.

Har de blitt slettet fra selve telefonen, så får du dem ikke tilbake hvis du ikke har tatt backup.
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Sikker på at de er slettet fra telefonen? Kan være det bare er fra "skrivebordet" de har forsvunnet fra.

Har de blitt slettet fra selve telefonen, så får du dem ikke tilbake hvis du ikke har tatt backup.
Vis hele sitatet...
Glemte å si at alt dette var på pcen. Altså ingenting som ble slettet på mobilen
Papirkurv --> Gjenopprett?
Trådstarter
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Papirkurv --> Gjenopprett?
Vis hele sitatet...
Papirkurven er tom, gikk utenom den
Slutt å bruke datamaskinen med filene umiddelbart og gå til en annen PC. Brenn så ut en DVD/minnepenn med en live-versjon av din favoritt-Linux-distro eller f.eks. Hiren's Boot CD og start opp PCen som mangler filer med denne. Kjør så et recoveryprogram (i Hiren's er dette Recuva e.l.) og restore filene til EN ANNEN DISK enn den som filene opprinnelig forsvant fra. Ellers overskriver du sannsynligvis filene som du forsøker å gjenopprette.