Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2476
Heisann!

Jeg har en Summit 3208GLD som er koblet helt fra alt som kan kalles kommunikasjon. Og jeg har kun tenkt å bruke den som en enkel løsning til alarm(hovedsaklig skape frykt og lage mye lyd vist noen prøver og komme inn uten kode). Og det funker, men noen ganger så begynner den og pipe(ikke ule) og det kommer "Telefonsender feil" i displayet. Er det noen som vet hvordan man kan programmere den vekk i fra alt som har med tlf og nettverk og gjøre?

På forhånd, takk!

Ps. Skjønner at dette kan være et ganske sært spørsmål, men håper det er noen særinger som kan svare
Sist endret av Mathiasftw; 10. august 2012 kl. 15:17.
Sitat av Mathiasftw Vis innlegg
Heisann!

Jeg har en Summit 3208GLD som er koblet helt fra alt som kan kalles kommunikasjon. Og jeg har kun tenkt å bruke den som en enkel løsning til alarm(hovedsaklig skape frykt og lage mye lyd vist noen prøver og komme inn uten kode). Og det funker, men noen ganger så begynner den og pipe(ikke ule) og det kommer "Telefonsender feil" i displayet. Er det noen som vet hvordan man kan programmere den vekk i fra alt som har med tlf og nettverk og gjøre?

På forhånd, takk!

Ps. Skjønner at dette kan være et ganske sært spørsmål, men håper det er noen særinger som kan svare
Vis hele sitatet...
Hei, dette kan jeg svare deg på på mandag, hvis du kan vente så lenge. Jobber med alarm, dog ikke summit systemet men har flere arbeidsfolk med summit utdanning som jeg kan spørre!

Mvh Dice
Sist endret av Dice; 10. august 2012 kl. 16:52.
Trådstarter
7 0
Kjempebra! Ja det kan det, ringe Hafslund som har hadde dette alarmsystemet, men de måtte jo sende en servicedude for å fikse det.. Som dog hadde kosta skjorta..

Setter stor pris på hjelpen!
Adresse 128 så velg FC
Så adresse 196 så velg 49. Da skal problemet været ute
Det er mulig at du må taste inn master et sted inni der