Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 736
Heisann, starta pcn min idag. og plutselig hadde pcn begynt å scrolle av seg selv. den scroller til siden, jeg har ikke trådløs mus, og jeg kobla ut alt av mus og tastatur og den scroller fortsatt. men bare til høyre???

jævlig irriterende!!!! hvordan fikses det?
Sitat av Greendudeblue Vis innlegg
Heisann, starta pcn min idag. og plutselig hadde pcn begynt å scrolle av seg selv. den scroller til siden, jeg har ikke trådløs mus, og jeg kobla ut alt av mus og tastatur og den scroller fortsatt. men bare til høyre???

jævlig irriterende!!!! hvordan fikses det?
Vis hele sitatet...
Restart PC?
Restarte maskina? også prøv å avinstaller mus driverene gjennom enhetsbehandling
reboota 2 ganger allerede.. no funk. kan også nevne at det bare er i programvarer det skjer.

som i premiere pro, scroller den tidslinja mot høyre hele tiden. i chrome så scroller den til høyre når man er på "startsiden" til chrome. hvis jeg prøver å trykke til venstre, blir den scrolla til høyre med engang.

i mediaplayer scroller den nedover
Sist endret av Greendudeblue; 9. august 2012 kl. 18:48.
som sakt, prøv å kom det inn i enhetsbehandling, som er på min datamaskin, systemegenskaper, også på venstre sida der har du enhetsbehandling, gå inn der, så trur eg det skal ligge under input devices, klikk avinstaller, så søker du etter hardware changes, og installerer musa på nytt