Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 614230
God bless America
65360's Avatar
4 0
Hvilken film er dette?

Jeg har alltid lurt på hva denne filmen heter, jeg så den en gang på showtime for leenge siden.

Det eneste jeg husker er 2 franske fyrer som snakker sammen mens de pisser i en pissoar!

Takk for svar!
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Halla freaks, trenger litt hjelp for å finne en film.
Var å så gone girl på kino får en stund siden, å så da en trailer til en film. Det jeg husker fra traileren var at det handlet om et par foreldre som ble spionert på, mens deres sønn(tror jeg) ble kidnappet. Har letet og letet, noen som kan hjelpe meg å finne filmen?
Vis hele sitatet...
Ransom? (trailer)

Sitat av 65360 Vis innlegg
Hvilken film er dette?

Jeg har alltid lurt på hva denne filmen heter, jeg så den en gang på showtime for leenge siden.

Det eneste jeg husker er 2 franske fyrer som snakker sammen mens de pisser i en pissoar!
Vis hele sitatet...
Du husker ikke hvilket språk de snakket, årstall, sjanger? Lite å gå på her
Sist endret av Zepur; 24. mai 2015 kl. 21:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei. Kan noen hjelpe meg med en norsk grøsserserie på nrk 60-70 tall?
Det eneste jeg husker er en Edderkoppkvinne , en dukke som begynner å leve og noen som leker gjemsel hvor noen blir helt borte. Dette er tre forskjellige historier. Finner ingenting noe sted om dette. Lett i flere år nå :-)
Sist endret av Veggen; 27. mai 2015 kl. 13:33. Grunn: Fjemet tekst som kom med to ganger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøver igjen.
Var å så gone girl på kino får en stund siden (litt før juletidene tror jeg), å så da en trailer til en film. Det jeg husker fra traileren var at det handlet om et par foreldre som ble spionert på, mens deres sønn(tror jeg) ble kidnappet. Har letet og letet, noen som kan hjelpe meg å finne filmen?
Filmen kom(mer) vell ut i 2014/2015.
Husker veldig lite om filmen / tv serien generelt, men husker at den inkluderte noe merkelig med Dermatophagia / Body-focused repetitive behavior hvor en person i filmen / tv serien hadde spist opp leppene hans grunnet for mye biting, husker det var en type disorder, ikke nøyaktig sikker på om det var dermatophagia / BFRB men er i likhet med det
Sitat av 65360 Vis innlegg
Hvilken film er dette?

Jeg har alltid lurt på hva denne filmen heter, jeg så den en gang på showtime for leenge siden.

Det eneste jeg husker er 2 franske fyrer som snakker sammen mens de pisser i en pissoar!

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Hvis de snakker fransk så tar jeg en råsjans og foreslår: irreversible, le hain eller doberman
Husker en serie fra jeg var mindre som gikk på NRK og handlet om innføringen av tv i Danmark på 1950 tallet tror jeg. Jeg mener å huske at serien handlet om tv produsentene og utviklingen deres når det var helt nytt med tv.

Vet noen hvilken serie jeg snakker om og hva den heter?
Sitat av bøtte420 Vis innlegg
Husker en serie fra jeg var mindre som gikk på NRK og handlet om innføringen av tv i Danmark på 1950 tallet tror jeg. Jeg mener å huske at serien handlet om tv produsentene og utviklingen deres når det var helt nytt med tv.

Vet noen hvilken serie jeg snakker om og hva den heter?
Vis hele sitatet...
Vil tro du tenker på Krøniken:

"Storslått dansk episk TV-drama om livet på 50-tallet - om familie og arbeidsliv. Hvor vi følger Ida, Erik, Søs og Palle og får innblikk i en tidsperiode hvor utviklingen var stor. Ida reiser til København for å studere og får jobb på radiofabrikken Bella. Der møter hun den enerådende direktøren Kaj Holder og sønnen Erik som nettopp har kommet hjem fra Amerika med en overraskende nyskapelse: fjernsynet."
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Visste ikke helt hvor denne hørte hjemme så prøver her. NRK hadde for noen år siden et brennpunkt program som het: engler uten grenser. Handler om Hells Angels i Norge. Har prøvd å finne den igjen, men den et fjernet fra NRK sine sider. Klarer ikke finne den, er det noen som har snøring på hvor denne kan ligge?
I NRK sitt arkiv, usikker på om den ligger ute på nettet
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Nei den gjør ikke det som jeg skrev *lese hele posten først*

Faktisk sendt Mail til NRK nå og forhørt meg om de kan oppdatere brennpunkt programmene, de er jo som oftest knallbra
Sist endret av NodSquad; 17. juni 2015 kl. 22:28.
Jo men den ble posta før jeg var ferdig med å skrive,

jeg fant en link som hadde en streem på det

Brennpunkt 2010 Brennpunkt: Engler uten grenser 02.03.2010
http://www.frankburmo.com/nrk/rss/visHtml.php?Id=149

Jeg klarte ikke å spille den av, men så har jeg også tatt en retank av maskinen min og ikke ordnet noe media avspiller enda
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Prøvde selv men ser ut til at den rett og slett er totalt fjernet fra nettet. Får bare feilmelding om at filen er flyttet eller slettet. Mystisk, kanskje de har tvunget dem til å fjerne den? Hehe

Sitat av knutazz Vis innlegg
Jo men den ble posta før jeg var ferdig med å skrive,

jeg fant en link som hadde en streem på det

Brennpunkt 2010 Brennpunkt: Engler uten grenser 02.03.2010
http://www.frankburmo.com/nrk/rss/visHtml.php?Id=149

Jeg klarte ikke å spille den av, men så har jeg også tatt en retank av maskinen min og ikke ordnet noe media avspiller enda
Vis hele sitatet...
NRK var raske til å svare. De sa det var en dokumentar de hadde kjøpt tilgang til over en viss tid. Så de har ikke lagd den selv. Da er den vel et sted, men blir da veldig vanskelig å finne
Sist endret av NodSquad; 18. juni 2015 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvilken film er dette?

Husker jeg så denne filmen som søndagsfilm på nrk for mange år siden. Westernfilm som handler om en sheriffs datter, sheriffen blir hengt og står på en stol, en forbryter forteller datteren hans at hun har mulighet til å skyte tauet og redde faren, i stedenfor er hun så uheldig at hun skyter faren, etter det bestemmer hun seg for å ta hevn. Og i slutten av filmen oppsøker hun forbryteren, i duell og viser ham sheriffstjernen til faren sånn at han skjønner hvem hun er. På forhånd takk.
Sitat av alh94 Vis innlegg
Hvilken film er dette?

Husker jeg så denne filmen som søndagsfilm på nrk for mange år siden. Westernfilm som handler om en sheriffs datter, sheriffen blir hengt og står på en stol, en forbryter forteller datteren hans at hun har mulighet til å skyte tauet og redde faren, i stedenfor er hun så uheldig at hun skyter faren, etter det bestemmer hun seg for å ta hevn. Og i slutten av filmen oppsøker hun forbryteren, i duell og viser ham sheriffstjernen til faren sånn at han skjønner hvem hun er. På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Gjetter på at det er «The Quick and the Dead» du tenker på?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er på utkikk etter en film. alt jeg husker er at i traileren knuser hoverpersonen gulvet, og har våpen der. XD
Dårlig beskrivelse, håper noen skjønner hvilken film jeg mener
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
John Wick (2014)

Trikset når du ikke kommer med detaljer, er å komme med detaljer. Jeg er sikker på at du husker t.d. om det er spillefilm eller animasjon. Hvorfor skulle noen legge innsats i et svar, når du ikke gjorde i spørsmålet?
Sitat av Jonta Vis innlegg
John Wick (2014)

Trikset når du ikke kommer med detaljer, er å komme med detaljer. Jeg er sikker på at du husker t.d. om det er spillefilm eller animasjon. Hvorfor skulle noen legge innsats i et svar, når du ikke gjorde i spørsmålet?
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Kom ikke på noen flere åpenbare ting, og tenkte ikke på å si det var en spillefilm osv.. Skal prøve å tenke litt mer selv først neste gang.. But still, you saved my night! :P Takk!
Hei, jeg prøver å finne ut om en detektiv serie som ble sendt på NRK for 10 år siden ca.
Serien ble ofte bare kalt for Detektimen og besto av en australsk eller britisk spaner som drakk ganske mye alkohol.
En litt uhyggelig sjef som var skallet, og en rødhåret jente tror jeg.

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva denne heter? Har grublet i flere år.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
allibabb: ^^ - Da kom det hvertfall noe godt utav at jeg såg den.

fjellape: Stingers (1998) - Beste musikken
Leter etter en anime... den minner om Dennis the Menace

Denne animen handler om en rampete gutt.

Det starter med at han sykler utfor et stup og dør.
Han kommer tilbake i spiritform, og ingen kan se han med unntak av bikkja...
Gutten er rampete og serien er en humorserie


(han hata bestemora trur jeg)

Spørte en hikkimuri kompis av meg samtidig som jg skreiv dette inlegget....
Nå har jeg fått svar og han fant den:

http://kissanime.com/Anime/Hanada-Shounen-shi
Sist endret av kaktusen; 5. juli 2015 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det var en dokumentar på youtube om en britisk dude som gikk til polen... han så ut som skinhead; og han gikk med lupen inn i all hooligan/skinhead greiene i polen....

Finner den ikke ved å søke; kan dere hjelpe meg? KP KP KP
Sitat av Axesus Vis innlegg
Det var en dokumentar på youtube om en britisk dude som gikk til polen... han så ut som skinhead; og han gikk med lupen inn i all hooligan/skinhead greiene i polen....

Finner den ikke ved å søke; kan dere hjelpe meg? KP KP KP
Vis hele sitatet...
The Real Football Factories International, serie. Der dekkes ikke bare Polen, men også andre europeiske land. Tittelen kommer av at programlederen spilte i en hooligan-film kalt Football Factory.
Sist endret av kallisti; 12. juli 2015 kl. 19:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det var ikke denne jeg tenkte på; programlederen var skalla og større, men denne er også god! Takk kp
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er det nok Ross Kemp on Gangs - Poland du mener. Også denne serien tar for seg en rekke land, men da hovedsakelig med fokus på gjengaktivitet, ikke kun hooligans.
Søker hollywood film!
Dette er en person som lager en avtale med tv selskap, der han skal bli forfulgt av tv teamet 24/7 live! Alt ender i såklart katastrofe fordi hollywood.
Har veldig løst å se den filmen igjen, så setter pris på alle svar som kommer.

Har før spurt om filmen, ble tipset til en annen samme type film, men vil gjerne se den jeg beskriver
Eg skriv denne på madammen si oppfordring. Eg har sjølv aldri sett filmen.

Ho ser etter ein film kor skuggane (eller monster som er skuggar) drep folk, i ein slags herregard. Folk må holde seg i ljoset, for ikkje å døy. Det er ein som overlever. Og han fortsetter å bu i huset, på rein og skjer trass. (Han er blind, på grunn av at skuggane et augene hans. Det kan også vere at ljoset han brukte for å beskytte mot skuggane gjorde han blind.) Filmen sluttar med at han sit, gammal, i ein stol og skrik til tenarane sine at dei skal skifte lyspærer.

Det er ikkje "Vanishing on 7`th street", eller kva den heiter.

Vennligst hjelp, om så berre for husfreden
▼ ... over en måned senere ... ▼
Leter etter en film som handler om en skoleklasse. Elevene er (tror jeg) fra forskjellige etniske bakgrunner, men de har alle tilhørighet til ghettoen, om jeg husker riktig. I denne klassen har de en vikarlærer som tar tak i elevene og prøver å hjelpe dem på rett vei igjen, mer enn dette husker jeg dessverre ikke.

Mener å huske at sjangeren er drama. På forhånd, takk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fack ju Göhte (2013)?

Ellers er den hvertfall veldig lik, og har relevante tags.
@Jonta: Nope, er ikke den nei.. Filmen jeg tenker på er amerikansk, og fra mellom 1990 til 2005, veldig usikker, er sikkert 5 år siden jeg så den... Men takk for forslaget. :-)
Sist endret av T.J; 1. september 2015 kl. 23:47.
Sitat av T.J Vis innlegg
Leter etter en film som handler om en skoleklasse. Elevene er (tror jeg) fra forskjellige etniske bakgrunner, men de har alle tilhørighet til ghettoen, om jeg husker riktig. I denne klassen har de en vikarlærer som tar tak i elevene og prøver å hjelpe dem på rett vei igjen, mer enn dette husker jeg dessverre ikke.

Mener å huske at sjangeren er drama. På forhånd, takk.
Vis hele sitatet...
Dangerous Minds. http://www.imdb.com/title/tt0112792/ ( Film musikk, "Gangsta's Paradise")
Sist endret av A-tillah; 1. september 2015 kl. 23:53.
Sitat av T.J Vis innlegg
Leter etter en film som handler om en skoleklasse. Elevene er (tror jeg) fra forskjellige etniske bakgrunner, men de har alle tilhørighet til ghettoen, om jeg husker riktig. I denne klassen har de en vikarlærer som tar tak i elevene og prøver å hjelpe dem på rett vei igjen, mer enn dette husker jeg dessverre ikke.

Mener å huske at sjangeren er drama. På forhånd, takk.
Vis hele sitatet...
Freedom writers? 2007 tror jeg den kom. Har sett den to ganger, sterk, sterk film. Handler om ei lærerinne (mulig hun er vikar) som får ansvar for en vanskelig klasse og det viser seg at alle sammen har det helt jævlig utenom skolen.
Hvis det var en mannlig lærer så kan det ha vært The Ron Clark Story. Det var en film jeg plutselig fikk lyst til å se igjen nå.

Se også her for flere alternativer:
http://hubpages.com/hub/Top-Ten-Teac...es-of-all-Time
Sist endret av Realist1; 4. september 2015 kl. 17:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det eneste jeg husker er at en fyr i caps(?) holder en tube med cheddarost og roper "cheddaaaaaar!". Tegneserie, håper noen kan hjelpe!
Sist endret av grandiz; 19. september 2015 kl. 23:58.
Det var nok En langbeint film (A Goofy Movie).
https://youtu.be/V9gOOAWebK8?t=46s
Sitat av Darkerface Vis innlegg
Det var nok En langbeint film (A Goofy Movie).
https://youtu.be/V9gOOAWebK8?t=46s
Vis hele sitatet...
Riktig! Takk!!
Sitat av KaiN Vis innlegg
Søker hollywood film!
Dette er en person som lager en avtale med tv selskap, der han skal bli forfulgt av tv teamet 24/7 live! Alt ender i såklart katastrofe fordi hollywood.
Har veldig løst å se den filmen igjen, så setter pris på alle svar som kommer.

Har før spurt om filmen, ble tipset til en annen samme type film, men vil gjerne se den jeg beskriver
Vis hele sitatet...
EDtv kanskje?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette er en film jeg så for rundt 9-10 år siden. utrolig få minner fra filmen, men det plager meg at jeg ikke vet navnet. mistenker at jeg blander sammen to filmer i en, så derfor kan de4t være vanskelig å identifisere.
Filmen handlet om en gjeng ungdommer som spilte i et band sammen og gikk i samme klasse. føler at jeg husker en vag tittel som spøkelsesautomaten eller noe i den duren. ordet spøkelse er i hvert fall knyttet til minnene fra filmen, men er ikke en skummel film som jeg kan huske. Ganske sikker på at jeg så filmen på skolen hvis det kan være til noe hjelp.

Husker en scene fra filmen der en av ungdommene skal kjøpe en strømkabel og vedder mot kjøpmannen om hvor lang kabelen er. gutten vidder veddemålet da han veddet riktig - 100 m.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er en film som handler om en gjeng venner som skal ha et reunion 10år etter ungdomsskolen, og nei det er ikke american pie jeg tenker på. Jeg tror filmen kom i 2013/2014. Hovedpersonen bor i LA og driver et stort firma som har reklame over hele byen og et spesielt slagord. Når han drar til hjembyen sin og møter gamle kompiser drar de på en pub og koser seg også kommer en venninne som han har vært veldig forelsket i og er forelsket i ennå. Det er også et bryllup rett etter reunionen hvor venninna han er forelsket i gifter seg med en som kommer fra samme område. Han har også en rar kompis som ser mye eldre ut enn det han er. De reiser også til rektoren sin og gjør faenskap. Rektoren er feit og har en liten bart. Har søkt over alt uten hell så håper noen kan hjelpe meg

JEG FANT DET UT!

Den heter "Back in the day"
Sist endret av Fenrik_100; 22. november 2015 kl. 04:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Såpestykket Vis innlegg
Dette er en film jeg så for rundt 9-10 år siden. utrolig få minner fra filmen, men det plager meg at jeg ikke vet navnet. mistenker at jeg blander sammen to filmer i en, så derfor kan de4t være vanskelig å identifisere.
Filmen handlet om en gjeng ungdommer som spilte i et band sammen og gikk i samme klasse. føler at jeg husker en vag tittel som spøkelsesautomaten eller noe i den duren. ordet spøkelse er i hvert fall knyttet til minnene fra filmen, men er ikke en skummel film som jeg kan huske. Ganske sikker på at jeg så filmen på skolen hvis det kan være til noe hjelp.

Husker en scene fra filmen der en av ungdommene skal kjøpe en strømkabel og vedder mot kjøpmannen om hvor lang kabelen er. gutten vidder veddemålet da han veddet riktig - 100 m.
Vis hele sitatet...
Kan det være Pelle Parafins Bøljeband og Automatspøkelsene?



https://tv.nrk.no/serie/pelle-parafi...g-2/episode-10
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Jeg prøver å finne en gammel film som jeg mener å ha sett! Er vel fra 90tallet. Husker bare noen få klipp fra filmen, så det blir ikke lett! Det jeg husker er at i filmen er det en gutt som blir mobbet. Husker en scene der han ligger på gulvet og en guttegjeng pisser på han. Tror de er i en garderobe da. Senere, i slutten av filmen, tar han med seg en kniv i gymbagen og knivstikker en av de som plaget han.

Vet dette ikke er så mye å gå etter, men håper på svar!
Sitat av xytricko Vis innlegg
Hei! Jeg prøver å finne en gammel film som jeg mener å ha sett! Er vel fra 90tallet. Husker bare noen få klipp fra filmen, så det blir ikke lett! Det jeg husker er at i filmen er det en gutt som blir mobbet. Husker en scene der han ligger på gulvet og en guttegjeng pisser på han. Tror de er i en garderobe da. Senere, i slutten av filmen, tar han med seg en kniv i gymbagen og knivstikker en av de som plaget han.

Vet dette ikke er så mye å gå etter, men håper på svar!
Vis hele sitatet...
Kan det være Pay It Forward?

Fant et klipp fra den på youtube som lingner på det du beskriver:
http://youtu.be/Eew2snX1XYY
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Kan det være Pay It Forward?

Fant et klipp fra den på youtube som lingner på det du beskriver:
http://youtu.be/Eew2snX1XYY
Vis hele sitatet...
Takk for raskt svar, men det er ikke den desverre.
Jeg -tror- den filmen er norsk eller ihvertfall nordisk.

Utrolig irriterende! Hvis jeg ser klipp eller filmer fra 90tallet, får jeg nesten alltid litt dejavu til de klippene jeg har beskrevet.
Jeg var innom Netflix igår tror jeg det var og på forsiden der så var det noe som så ut som en komedie film.
Hadde ikke tid til å kikke så nøye, men det var et bilde av 5-6 karer som stod ved siden av hverandre i noe som lignet en ørken eller ørkenlignende sted. De så slitne ute og alle kikka inn i kamera. Jeg minst å huske at alle så veldig kjente ut, at det var en sånn typisk komedie med mange kjente skuespillere, noe ala Hangover etc. Trodde Rob Schneider eller Adam Sandler var med, men fant ingen filmer som passet. Har prøvd å se på netflix igjen, men usikker på om den har blitt fjernet, også usikker på om jeg så den på Norske eller Amerikanske netflixen.


Any suggestions?
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Jeg var innom Netflix igår tror jeg det var og på forsiden der så var det noe som så ut som en komedie film.
Hadde ikke tid til å kikke så nøye, men det var et bilde av 5-6 karer som stod ved siden av hverandre i noe som lignet en ørken eller ørkenlignende sted. De så slitne ute og alle kikka inn i kamera. Jeg minst å huske at alle så veldig kjente ut, at det var en sånn typisk komedie med mange kjente skuespillere, noe ala Hangover etc. Trodde Rob Schneider eller Adam Sandler var med, men fant ingen filmer som passet. Har prøvd å se på netflix igjen, men usikker på om den har blitt fjernet, også usikker på om jeg så den på Norske eller Amerikanske netflixen.


Any suggestions?
Vis hele sitatet...
Har sett reklame på netflix us som minner om det du sier

The Ridiculous 6
http://www.imdb.com/title/tt2479478/?ref_=nm_flmg_act_2
Sitat av FeilFreak Vis innlegg
Har sett reklame på netflix us som minner om det du sier

The Ridiculous 6
http://www.imdb.com/title/tt2479478/?ref_=nm_flmg_act_2
Vis hele sitatet...
Det var akkurat den jeg tenkte på. Følte meg litt dumt nå..
Men hjertelig takk!
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Det var akkurat den jeg tenkte på. Følte meg litt dumt nå..
Men hjertelig takk!
Vis hele sitatet...
Så flott, ikke at du følte deg litt dum, men at det var den du tenkte på

Ingen årsak
Leter etter en serie(?) som ble sendt på/etter barnetv for 10 - 15 år siden. Husker blant annet at det var en guttunge som visste om et hemmelig slott, som ingen andre kunne se(?) - husker han hoppet baklengs og fant det igjen, han viste det til ei venninne.
Også husker jeg én enkel scene (kanskje ikke samme serie engang) hvor gutten mista ei tann(?), ønsket seg at han hadde en venn som var verdens sterkeste, også dukket det opp en mann som løfta en bil over hodet - tror det var en Mini.
Dette er så mange år siden at alt av detaljer er borte fra hukommelsen, men jeg tror jeg så dette i forbindelse med barnetv på NRK1.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg så en film for et års tid siden, men klarer ikke å komme på hva filmen het. Jeg skal prøve å beskrive handlingen etter beste evne, så kanskje noen kan hjelpe meg med tittelen

Handlingen finner sted i en liten by i USA.
En jente som er etterlyst setter seg på en buss uten å ha bestemt hvor hun skal. Bussen tar en pause ved en butikk i en liten by ved vannet. Når bussen skal kjøre videre blir jenta igjen. Etterhvert får hun tak i et hus i skogen i dårlig forfatning. Hun tråkker bl.a gjennom gulvet.
Hun forelsker seg i mannen som driver den lille butikken. Han har også 2 barn og er alenepappa. Og hun får seg jobb som servitør på en kafé i byen.
Jentas eksmann er politi og klarer å oppsøke henne. Han setter fyr på huset hun og barna til Kjæresten er i en kveld det er fyrverkeri og fest i byen. Alle overlever og jeg mener eksmannen blir tatt.

Vet ikke hvilket år filmen er fra, men mener den ikke er eldre enn ca 5 år.