Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2419
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller tar kun speed?

Noen som tar speed hver helg og lever et vanlig liv i ukedagene?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vanskelig å få noen alkoholrus I kombinasjon med speed.

Jeg pleide å speede i helgene og leve normalt i ukedagene, men det kom ut av kontroll etter et halvt års tid.

Da jeg var 19, før det kom helt ut av kontroll, drakk jeg først, å kjørte på med speed da jeg begynte å bli for full.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom ut av kontroll? At du ikke klarte å kontrollere bruken?

Ts
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jess.
Begynte med helgerus, frem til jeg plutselig festet for lenge og ikke rakk nedtur før en stressende jobbuke.
Hei,
Jeg drikker gjerne brennevin og bruker amfetamin samtidig. Mest brennevin.
Hei
Dette lar seg gjøre men mangel på søvn vil man merke til tirsdag. Og hvis speedintaket overdøver alkoholen mye vil det for min del bli vansklig og yte bra på arbeid

Litt off the topic :
Speeder ikke pga rus ved alkoholinntak.
Tar speed hvis jeg drikker for mye å trenger å bli "edru" igjen. Eller ta speed for å ikke bli full.
Sikkert dumt men funker bra.
Sist endret av Jatakkhelst; 3. mars 2018 kl. 19:26.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Hvis jeg skal drikke hardt, i forbindelse med en stor fest eller lignende. Kan det være jeg kjøper 0,5-1 gram med speed. Dette kan jeg da justere meg med hvis jeg blir for drita. Ett gram varer til ca 10-12 lisser og etter tre stk så merker jeg jo ikke lenger alkorusen. Det blir altså 3-5 ganger det varer.

Utover dette bruker jeg aldri speed.
Jeg kan fint ha en helg med kun speed uten og drikke, men skal jeg på fylla med folk som ikke speeder/få som speeder så begynner jeg som regel med å drikke en 6pac +/- til jeg merker alkoholen og så går det over til kun speed etterhvert. Når jeg tar nok speed frister det ikke spes med drikke og jeg kan gjerne ha samme ølen åpen i 3 timer. Men når kvelden nærmer seg, og jeg vil sove så sparer jeg alltid 2-3øl som jeg styrter/tvinger i meg så fort som mulig, før jeg tar et kraftig bongtrekk og slokner.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller tar kun speed?

Noen som tar speed hver helg og lever et vanlig liv i ukedagene?
Vis hele sitatet...
Drikker ikke hver helg nå lengre men har gjort det i massevis av år, med speed/kola og levd ett nykternt og fint liv Mandag-fredag
Anonym bruker
"Trygg Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikker mest vann eller annet uten alkohol hvis jeg speeder. Men har klart å få ned en halvliter whiskey, samt noen øl, å så mye speed jeg som jeg har. Har aldri speed nedtur, men blander jeg flatfylla oppå farta er jeg buttfuckt i 2 dager etterpå.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller tar kun speed?

Noen som tar speed hver helg og lever et vanlig liv i ukedagene?
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det i flere år. Speeda, danset, drakk og festet i helgene, gikk på jobb og levde et vanlig liv på hverdagene. Hverdagene ble tristere og tristere (ikke rart når man kronisk sover alt for lite kanskje) og etter noen år møtte jeg en vegg. Kjæresten min på den tiden opplevde nesten akkurat det samme, han møtte bare veggen på en annen måte.
Jeg gjorde det til helgen varte fra torsdag til tirsdag, så var det hele uken på meg. Alkoholen ble uintersang etterhvvert og nå drikker jeg aldri, men tar en sjelden gang speed med vann, mat, og vitaminer, og piller mens venner drikker øl.

s
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speeder som regel med vann, men alkohol vil også føre til raskere dehydrering. Så hovedregel der for meg er minst et lite glass med vann i timen. Er man tørr i munnen så skader man faktisk tenner

https://www.apotek1.no/munn-og-tenner/munntorrhet