Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1581
Hei, sjangser på å skrive ett innlegg her i håp om at det kanskje er noen kloke hoder som kan gi meg noen råd her.
Saken er at min godt voksne bror er sammen med ei dame som jeg trur kan ha ett stort problem inni hodet sitt, hun har da klart å hjernevaske brodert slik at han har kuttet all kontakt med sine venner og familie, det er jo greit nok men så har vi jo en mor, ei som virkelig begynner og bli bekymret om hvordan det går med sønnen sin pluss at hun dama hans driver å aktivt terrorisere mamma på visse dager som julaften, bursdag og morsdag, virkelige stygge meldinger som ikke er noe trusler eller noe slikt men igjen sårer en eldre dame da.

Så da lurer jeg på om kanskje noen har vært borti lignende saker, eller har noe råd om hva jeg som bror bør gjøre for ønsker jo at familien skal være venner da😀 håper noen har når svar.
Dette er ett minefelt til de grader.....

Men har broren din sett/vært til stede når disse meldingene har kommet.? Reagerte han på de?

Uansett så er det broren din som må innse at dama er Loco.

Men har dere gjort noe for at det skal bli sånn... I begynnelsen av forholdet for eksempel? Kan hende dere kom skjevt ut å at ting har eskalere....

Prøv å ta det pent om med broren din, si at det sårer mor, samtidig som du spør om det er noe dere har gjort. Det er mitt forslag... Lykke til
Takk for svar, ja dette er ett minefelt trur jeg, trur han bare vet litt av d hun sender for meldingene kommer når han er på jobb, nei ingen ting som skal ha fått dette til å bli sånn, hun har fått han til å blokkert familie på telefon å sosiale media og de bor på andre siden av landet så vanskelig å bare dra på besøk, som man har mest lyst til å gjøre da vettu
Hei,
Har dere presentert han meldingene?
Nei får ikke det da han har blokkert oss på alle mulige måter
Altså, sorry not sorry men broren din kan jo ikke være helt oppegående han heller. Hvordan er det mulig at en "kjæreste" får en fyr til å kutte all kontakt med familien sin, uten noen åpenbar grunn?

Mitt tips er å låne deg en telefon fra en kompis, og ring han. Hvis han da legger på når han hører det er deg, da er det noe skummelt på gang.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Altså, sorry not sorry men broren din kan jo ikke være helt oppegående han heller. Hvordan er det mulig at en "kjæreste" får en fyr til å kutte all kontakt med familien sin, uten noen åpenbar grunn?
Vis hele sitatet...
En flink psykopat kan gjøre det. Kanskje hun har vist han falske meldinger, og løyet angående ting fammen hans har gjort mot henne. Sagt til han at han må velge mellom dem og henne og så videre.
Ja hun er nok truende til å gjort masse for å sette oss opp imot han trur jeg, lurer på en ting, hvor går grensen, hva skal til for at tlf terroren hennes blir så gale at jeg kan anmelde jævelskapen?

Har prøvd å lånt masse telefoner vettu, men i disse tider så er d jo sjelden man tar ukjente tlf nr
Anonym bruker
"Fri Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Problemet er vel kanskje : hvorfor gjør hun dette for hun må jo ha en agenda siden dette gjøres.
Hva tjener HUN på å manipulere alle sammen på denne måten?
Hva er det hun egentlig ønsker å oppnå?
Kan dere countre med å forsøke å holde disse meldingene unna, sånn for å minske det negative rettet mot dere?
Ja nei hva hun ønsker å oppnå det skulle jeg likt å visst å. Hun har visst holdt på slik med sin side av familien å har jeg hørt, vi har fått ordna slik at mor ikke mottar noe meldinger eller telefoner fra hun no da, og jeg tåler det men det er jo ett stort irritasjonsmoment å ha en bror, eller sønn min har en onkel som man ikke får møte og slik da
Eneste gode rådet jeg kan gi er å dra til broren din, uansett om dama åpner døra og klikker for at dere er der så kan ho ikke nekte dere i å snakke med han. Hvis dere ikke vet hvor han bor så kanskje det er mulig å snakke med politiet for å finne ut hvor han bor?
Jeg vil anta at broren din har sine egne gode grunner for ikke ha kontakt med dere. La mannen være i fred. Tviler på at han blir hold i fangenskap av samboeren sin. Nå har problemet med stygge meldinger til din mor blitt stoppet så da er det i orden. Hvis han i fremtiden vil ha kontakt så vil han gjøre det på eget inniativ.