Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1282
Hey, jeg og noen venner skal ta LSD første gang.. vi valgte en dose på 150uG, for st det hvertfall ikke skulle være for lite. Men klarer man svare på mlder, snap, etc mens man er på rusen? Jeg vet ikke så mye hvor «skada» man blir på lsd trip..
vi tenkte å gå ut fra ett hotell i Oslo og kanskje en tur på operataket, eller er dette sånn som faller helt fra siden man blir så annerledes på trippen? Tenker å høre på noe infected eller annen trippemusikk også. Tskk for svar
Anbefalinger fra min side - Legg fra deg telefonen mens du tripper. Du begynner veldig fort å "overtenke" messenger meldinger, og det er generellt en uting å ha bruke tiden på når du tripper i min mening.

Du blir ganske "ute" når du tar LSD, og kan derfor anbefale dere å egentlig være på et helt trygt sted første gang dere tripper for slik at dere skal venne dere til rusen den gir. Anbefaler dere å være inne på hotellrommet, hvertfall til peaken på det er ferdig.

Kan anbefale klassisk musikk! Peer Gynt Suites av Edvard Grieg på LSD er noe av det vakreste jeg har hørt i mitt liv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Anbefaler å ta en titt på Mentalmelts tråd: Psykedeliske stoffer, er dette for meg?.

Det kommer helt an på hvordan dere opplever trippen, man kan ende opp i en knisende tilstand, å gå ute blant mange folk kan være en utfordring, det kommer an på dere som personer. Man kan bli redd/få panikk av det man opplever og da er det kanskje ikke så lurt å vandre i Oslos gater.
Jeg hadde valgt 100ug for første trip. Jeg er en person som altid tar for mye av alt, men lsd valgte jeg selv å ta 100ug første gang. For det er en rus man må bli vandt til og man vet ikke om hodet ditt håndterer det bra eller ikke. Er jævli kjipt å badtrippe liksom.
Og for meg er det litt skummelt og se på ansikter til folk på lsd, så ta det rolig og ikke store folkemengder.
Sist endret av GalenIhalen123; 25. januar 2018 kl. 14:56. Grunn: Glemte å skrive noe
Sitat av Behring09 Vis innlegg
vi tenkte å gå ut fra ett hotell i Oslo og kanskje en tur på operataket, eller er dette sånn som faller helt fra siden man blir så annerledes på trippen?
Vis hele sitatet...
For det første vet jeg ikke om hotellrom er en god setting for psykedelika i det hele tatt.

Når det gjelder denne eventuelle vandretur til operaen så tror jeg ikke det er verdt det med deres mangelnde erfaring.

Første gang bør være en innetripp en koselig plass(med mindre man kan fikse ødemark, øy eller noe uforstyrret natur) der man kan vurdere en liten spasertur når man er på god vei ned.

Psykedleisk musikk kan bli for mye av det gode, men det finner dere ut av, bare å høre seg frem, hovedregelen er nei til agressiv musikk.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av [protus] Vis innlegg
For det første vet jeg ikke om hotellrom er en god setting for psykedelika i det hele tatt.

Når det gjelder denne eventuelle vandretur til operaen så tror jeg ikke det er verdt det med deres mangelnde erfaring.

Første gang bør være en innetripp en koselig plass(med mindre man kan fikse ødemark, øy eller noe uforstyrret natur) der man kan vurdere en liten spasertur når man er på god vei ned.

Psykedleisk musikk kan bli for mye av det gode, men det finner dere ut av, bare å høre seg frem, hovedregelen er nei til agressiv musikk.
Vis hele sitatet...
Okay thanks! nei hu er erfaren.. hu har brukt hero og greier så hu er ingen newbie i hverken annet eller psyk. Hu har brukt mye lsd og 2cb. Takk for svar