Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1214
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey

Er nå på tredje og siste dagen med speed. Har 2 forskjellige typer fort, der den ene typen er mye mer potent.

Tokk en siste drop av hva jeg trodde var den "milde" typen kl 1800. Nå i ettertid fant jeg fort ut at jeg har mixa posene.

Planen var å legge seg om ett par timer, noe jeg vet blir umulig, så plan B blir å heller legge seg ut mot kvelden.

Pulsen er som forventet på 115 pluss,minus. Psyken min er det heller ikke noe i veien med (får sjeldent/aldri noia).

Kropstemperaturen var også såpass høy at jeg måtte kjøle meg ned i dusjen, har vinduet oppe nå.
Det som er mest irriterernde er denne skjelvinga i hele kroppen. Både i bein,armer og hender.

Har en del øl igjen + sprit som mest sannsynlig hjelper.

Vet ikke hva jeg ville med denne tråden, utenom en liten logg for meg selv.

Om noen har noen tips, tas det godt i mot 😊
Drikk melk og få i deg noe mat. Kyllingvinger er lett å få ned! Om du ikke får ned mat så prøv å få i littegrann salt på ett eller annet vis.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fått i meg ett pizza stykke + en pringles boks. Skjelver ikke så mye nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fått i meg ett pizza stykke + en pringles boks. Skjelver ikke så mye nå.
Vis hele sitatet...
Flotters! Lavt blodsukker kan bidra til skjelving, men kan være vanskelig å huske på når sultfølelsen ikke er der. Husk å få i deg vann og
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vann var bra du nevnte, har ikke drukket annet enn øl de siste timene. Hehe.

Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjelvinga er helt borte nå. Er egentlig bare litt varm.
Vurderer å ta en seruquel, men mulig jeg burde vebte noen timer?