Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1636
Enemy of the snut
Selv har jeg lav toleranse for Lyrica (300mg), så for meg holder det med å svelge en kapsel, vente i 1-1,5 time så fyre en god spliff for å bli skikkelig rusa. Men som alle skriver av egen erfaring så er rusen du kjenner av Lyrica, at du blir kjemisk lobotomert.

Men spørsmålet mitt er, hvilken type husarbeid kan fungere med Lyrica(rus)? Tenker ikke å blande med andre rusmidler, da jeg selv sliter EKSTREMT med balansen ved å kombinere THC og Lyrica!

Takk for innslag
Har ikke testa Lyrica av en grunn, og den sier du her.

Sitat av KingPin Vis innlegg
så er rusen du kjenner av Lyrica, at du blir kjemisk lobotomert.
Vis hele sitatet...
Så vil ikke tro husarbeid er det store å gjøre mens du tar dette
Ingen typer jobb fungerer godt med Lyrica for min del. Blir så susete... å sjangle bort til kjøkkenet, gjerne samtidig som at jeg sparker beinet i en dørstokk eller noe, for så å glemme hva jeg skulle på kjøkkenet, er nærmest blitt en rutine. Og det er på samme type dose som deg, 300mg-800mg.

Jeg har en tendens til å bli mer "fokusert" med sansene mine, så jeg vil anta at jeg vil bli bedre på å analysere både lyrikk, videoer, artikler og slikt.
Men jeg blir absolutt ikke mer praktisk anlagt, på noen som helst måte. Ikke annet enn at å ta oppvasken for hånd blir et bittelite hakk mer morsomt.
Har brukt Lyrica i noen år nå og kan bekrefte den "lobotomerte" følelsen. Kjenner flere andre som har brukt Lyrica lenge og det er akkurat det samme de føler. Motivasjonen til å leve, skape eller oppleve er vekke. Første gangene jeg prøvde Lyrica var det helt fantastisk. Det fjernet angsten ganske bra og jeg følte meg vell i sosiale situasjoner. Nå er det blitt litt sånn at jeg bruker Lyrica for å føle meg normal. Har prøvd alt av medisiner og nekter å bruke benzo.

Det er på tide å legalisere. Jeg vil ikke bruke Lyrica, men må. Bruker jeg ikke medisiner så blir jeg sengeliggende og tenker kun på døden.
Jeg skal slutte på Lyrica, men da trenger jeg flere måneder for meg selv og helst noe å røyke på for å ta det verste.

Dette er ikke medisin å ruse seg på heller. Ingen vet hvordan denne medisinen endrer strukturen i hjernen din. Jeg vet ihvertfall at Lyrica har endret meg som person....
Sist endret av KingStorebror; 18. oktober 2016 kl. 17:00.
Føler det er mer kroppslig enn i huet jeg ass. Synes det er kjempegreier for å shine kåken, det eneste er at hver gang jeg går inn i et rom så begynner jeg på noe i det rommet. F.eks skal tømme såpevann i dass, så ser jeg dassen er skitten og vasker den. Ser så at gulvet i dusjen er litt møkkete, så tar det også, etc etc etc.

Thumbs up fra meg. Digg å sjangle rundt i kåken med gelatinknær.

Edit: Alt med måte maddafakkas... vet om et par som har knaska på seg ALVORLIGE ticks på lyrica...
Sist endret av Fleinheim; 18. oktober 2016 kl. 19:10.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har aldri forstått meg på Lyrica. Fikk det av fastlegen fordi han ikke ville skrive ut Rivotril. Det var lavere avhengighetsrisiko og so on.
Fikk beskjed om å ta to. Tok to...ingen effekt. Eksperimenterte videre og måtte ta 6 (!!) for ønsket effekt. Altså, en sånn effekt som legen ville godkjent, om man kan si det sånn. Må nevnes at jeg har en litt idiotisk toleranse. Men dagen etterpå var en annen historie. Gikk på skole på den tiden og er glad jeg ikke bodde alene for å si det sånn for jeg kunne ikke kjøre selv. Lobotomert er helt riktig ord ja. Helt fjern.
Men moren min derimot, hun fikk det. Og hun er sånn som ikke tåler noen ting. Hun tar allergimedisin fra hylla på apoteket og slokner. Så jeg var litt spent på hvordan det skulle gå for henne. Men det funker knallbra, det er det som uten tvil har fungert best på henne! Men nå er hun den som alltid får alle sideeffektene og sånn da, så kanskje hun også er den som er en av få som det funker på.

Ble ganske overrasket da jeg så på TV her i USA og så reklame for Lyrica