Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 19852
Vet det er tidlig å begynne med dette, men du vet i 2015 så legger folk planer i hytt og gevær så det kan være greit å starte tidlig sån at flere får det med seg.

Er folk keen på å få til en skikkelig rekke på neste TG? Mange av mine tidligere venner har fått seg andre interesser en gaming, dessverre
Hadde vært kjekt om det var noen jenter også hadde våget seg med

Javell, åssen er hypen i det Norske land?
Sist endret av SpongeFrog; 27. juni 2015 kl. 13:56.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Begynner å nærme seg nå folkens: http://www.gathering.org/tg16/articl...er-17-november

Er det fortsatt interesse for en freak rad?
Jeg sitter gjerne på nff rekka

Deltok på rekka i 2012 og 2015
Sist endret av GreenRay; 8. november 2015 kl. 20:53.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg kan seate, tar med anlegg, jeg blir sittende nerme scena hvis ikke for mange er uenig
Funket greit i år for min del, men jeg ønsker å kunne sitte på enden av rekka, da jeg har en del utstyr med meg. Ser dog at det er en fordel å ha ampracket til anlegget på enden.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Funket greit i år for min del, men jeg ønsker å kunne sitte på enden av rekka, da jeg har en del utstyr med meg. Ser dog at det er en fordel å ha ampracket til anlegget på enden.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke kontroll på alt av lyd som skal være med enda, men ditt ønske er notert.

Jeg kommer sikkert til og lage en egen tråd til seating etterhvert, men om noen er intresert i og sitte på rekka er det bare og sende meg en PM
Var der i fjor, og sitter gjerne på freakrekka igjen hvis jeg drar nordover, men synes plasseringen ga grunnlag for en del risting og vonde trommehinner. Har ikke problemer med høy lyd, men den forbanna attentiongrabbern de brukte sendte meg rett inn i en tilstand med pannikk og hjerteinnfarkt enkelte ganger :P
Mmmm, digger attentiongrabberen <3

Selv tror jeg det kommer til å skje mye mer på scenen i år. Arrangøren fikk en del klager på at det var for lite "små aktiviteter" spessielt når Komplett ikke deltok.
Håper det blir litt mer musikk i år og bedre lyd for alle som ikke sitter rett foran scena.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
jeg kan seate, tar med anlegg, jeg blir sittende nerme scena hvis ikke for mange er uenig
Vis hele sitatet...
Huh?
Satt relativt langt vekke fra scenen i fjor. Bråket så mye at jeg ikke kunne høre noe i ett passivt støydempene headset.

Greit med lyd, men ikke når det overdøver alt. Synes det er bedre å ta en tur bort til scenen når det er konsert osv..

Hva tenker dere andre?
Er litt enig, selv om vi får en del plass om vi er i midten med ryggen til sceneområdet, er det litt kjipt når det overhode ikke er mulig å game når scena står på som aller verst...
Hadde noen venner som satt i silent. Kan bare si at det var mye mer behagelig der.
Men ja, hva tenker dere andre?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Rett ovenfor scenen! Ser ut til at jeg kan bli med i år! Bare å spørre hvis du har noen spørsmål ang. seating, StålSkuff
Ikke mer en noen dager til nå, er folk keen?
Venter i spenning
Keen som faaan
Sitat av Echuz Vis innlegg
Rett ovenfor scenen! Ser ut til at jeg kan bli med i år! Bare å spørre hvis du har noen spørsmål ang. seating, StålSkuff
Vis hele sitatet...
Hva?! Og nå som jeg har bestemt meg for at 5 år på rad var nok..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Huztle Vis innlegg
Hva?! Og nå som jeg har bestemt meg for at 5 år på rad var nok..
Vis hele sitatet...
Tullprat! Du har å være med når jeg har bestemt jeg for å joine igjen
Første gruppe får handle allerede ved midnatt. Tiden frem mot TG nå går ufattelig mye fortere enn en skulle tro.
Tiden rett etter går litt sakte, men når kølotteriet begynner så går det ganske så fort. Gleder meg nå kjenner jeg Håper bare at komplett drar seg nedover i år
Noen som har skaffet seg billetter? Vi ligger langt bak i køen i år :/
Jeg har skaffet meg billett Fikk kjøpt via noen freaks, heldigvis (havnet på plass 5500ish i køen...)

Temaet ble nettopp sluppet også "Switched on"

http://www.gathering.org/tg16/articl...16-switched-on
Tidenes kjedeligste tema..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kjører fra Trøndelag og ned til skipet, rop ut om det er noen som trenger skyss. Kjører med tilhenger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Seatingen starter 18. Februar, så hvis det er noen freaks der ute som vil henge seg på, ROP UT Jo flere jo bedre!

http://www.gathering.org/tg16/articl...assreservering

Akkurat nå havner vi i 10+ kategorien, og får seate som nummer 3 (19.02.16 17:00) Hadde vært kjekt å havne i kategorien 20+

edit: De la nettopp ut nye regler for høyttalere og lyd http://www.gathering.org/tg16/articl...ring-the-noise
Sist endret av GreenRay; 8. januar 2016 kl. 22:29.
ugh hørtes fett ut men klarte ikke skaffe billett og kjøring i år :S
Sitat av ShabbRanks Vis innlegg
ugh hørtes fett ut men klarte ikke skaffe billett og kjøring i år :S
Vis hele sitatet...
Du må ikke gi opp så raskt kommer til å bli mange som selger biletten sin etter refursjonsfristen.

Ble også lagt ut noen flere biletter i dag http://www.gathering.org/tg16/articl...lettene-til-tg

Hvis du driver med noe kreativt kan du jo søke deg inn i creative
Ser dårlig ut nå. Noen som vil sitte på med meg fra stavanger/sandnes området?

Forsatt ikke sikkert jeg får billet, bare så det er sagt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring med å bli seatet som en del av en gruppe, men så bytte plass etterpå?

Vi er 7 stykker, men 3 av de har uttrykket et ønske om å få sitte for seg selv, det er forsåvidt helt greit. Den 20/2 åpner plassreservasjon for grupperp å 5+, da faller vi under den om vi seates samtidig. Bakdelen med det er jo da at vi må sitte sammen.
Er det da mulig at vi seater oss sammen som en gruppe på 7, men neste dag, 21/2, da plassreservasjon åpner for alle, kan de 3 da bytte plass eller går ikke det?
TG Bussen Trondheim selger TG-billetter sammen med bussbilletten.
Kjøp bussbillett med TG-billett, hvis du ikke kan ta bussen, bare la være å ta den
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som kjører til TG fra stavanger området som har plass til litt ekstra bagasje? En PC (Midi tower) og en bag. Kan gjerne betale for det.
Litt offtopic, men bedre enn å starte en ny tråd.
Er det mulig og kjøpe polarbrød, tubeost, fanta og energidrikk på dagligvare butiken i nærheten eller blir det ranet av hyllene med en gang tg starter?
Sitat av partybrus Vis innlegg
Litt offtopic, men bedre enn å starte en ny tråd.
Er det mulig og kjøpe polarbrød, tubeost, fanta og energidrikk på dagligvare butiken i nærheten eller blir det ranet av hyllene med en gang tg starter?
Vis hele sitatet...
Etter egen erfaring bør du isåfall handle i løpet av den første dagen. Energidrikke forsvinner svært fort, selv om de handler inn mye.
Har ikke hatt noen problemer med det de senere årene egentlig, butikkene i Hamar har vært flinke til å ha mye gaming mat før påske. Sett store torg med nudler, etc. og plakat om "nerdemat". Polarbrød er jo også noe stort sett de fleste butikker har greie mengder med, da det blir levert fryst. Men som GreenRay sier, du må ut å handle på onsdagen, stengt både torsdag og fredag!
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Har ikke hatt noen problemer med det de senere årene egentlig, butikkene i Hamar har vært flinke til å ha mye gaming mat før påske. Sett store torg med nudler, etc. og plakat om "nerdemat". Polarbrød er jo også noe stort sett de fleste butikker har greie mengder med, da det blir levert fryst. Men som GreenRay sier, du må ut å handle på onsdagen, stengt både torsdag og fredag!
Vis hele sitatet...
I 2012 handlet jeg mat på Torsdag/Fredag, altså på den "søndagsåpne" butikken. Der var det veldig utplukket. Endte opp med grovbrød, salami og juice.
Tipper jeg kjøper polarbrød og tube ost hjemmefra og kjøper heller Brus og Energidrik når jeg kommer fram.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja da er TG-2016 offisielt, men jeg måtte selfølgelig bli igjen på jobb...
hvordan er status der per nå?
Hvor sitter folket?
Sitat av knutazz Vis innlegg
Ja da er TG-2016 offisielt, men jeg måtte selfølgelig bli igjen på jobb...
hvordan er status der per nå?
Vis hele sitatet...
Stemningen er på topp Masse liv og røre

Sitat av zlagther Vis innlegg
Hvor sitter folket?
Vis hele sitatet...
Jeg sitter på R49 S72 Stikk gjerne innom å få deg en 3d printet freak.

Edit: Se etter en blå 3d printer og en bred pc-skjerm
Sist endret av GreenRay; 25. mars 2016 kl. 02:12.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Er vel ikke tilfeldigvis en grønn freak og ikke en blå?
Sist endret av HanDuck; 25. mars 2016 kl. 02:54.
Kom innom og spill hjernestyrt oculus rift DK2 på HiOA sin stand (hvor jeg jobber atm.)

Rad 48, ved siden av digital impuls.



Vi har også Keep talking and nobody explodes og AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome


Og et venterom med tekken på ps3
Sist endret av Turbolego; 25. mars 2016 kl. 05:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er dere døgnåpen på HiOA?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Er dere døgnåpen på HiOA?
Vis hele sitatet...
yup! æ har vakt fra 1800-0800.

sto nettopp opp, sees om 30 min. ca. lol

Kom på HiOA sin stand på rad 48 og spill choch knights (multiplayer 2 spillere)! :P

Youtube: Couch Knights on the Oculus DK2

Sist endret av Turbolego; 26. mars 2016 kl. 03:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.