Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2916
Hearthstone er nå rullet ut til Android nettbrett, iallefall noen versjoner.

Har nå fulgt med reddit tråden her: http://www.reddit.com/r/hearthstone/...droid_tablets/

Og kjører nå Hearthstone på min z3 compact mobiltelefon uten noen form for root.
Så om noen sitter på gjerdet og vente på en mobil versjon kan dette være en løsning.
Spiller fint på min telefon uten noe merkverdig lagg, er heller ikke for smått på min 4,6 tommers skjerm.
Vil dette være mulig for min iPhone 5s mon tro? Hadde vært verdens herligste til å kunne gjort på buss e.l. Vil selv kunne si at skjermen er stor nok, eventuelt ha en penn å peke med eller se om det er mulig å få til en type zoom-funksjon? Mobilen er ikke jailbreak'd
nå har jeg prøvd en del, med mange forskjellige filer og guider. Kan du linke til filene du brukte for å få det til?

Der fikk jeg det til gitt. brukte filer og fremgangsmåte fra denne siden: http://venturebeat.com/2014/12/17/ho...l-hearthstone/
Sist endret av Nero; 18. desember 2014 kl. 20:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg sliter med å få dette installert til min Sony Z2. Jeg har ikke rootet den, og det skal jo ikke være nødvendig heller.
Noen som kan hjelpe til?
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg sliter med å få dette installert til min Sony Z2. Jeg har ikke rootet den, og det skal jo ikke være nødvendig heller.
Noen som kan hjelpe til?
Vis hele sitatet...
En kompis hadde problemer, viste seg at fila/mappen måtte ligge lagret på telefonen, ikke minnekortet. Han bare cut og pastet den over så fungerte det.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
En kompis hadde problemer, viste seg at fila/mappen måtte ligge lagret på telefonen, ikke minnekortet. Han bare cut og pastet den over så fungerte det.
Vis hele sitatet...
Jeg har fått installert spillet og filene ligger i rett mappe på telefonen.
Men når jeg starter spillet så kommer det opp en beskjed på heartstone menyen at kun ting over 6" er kompatibelt.

Min Z2 er på 5" og et eller annet.

Jeg må få Heartstone til å tro at jeg har en 6" eller over, men det er altså her jeg står fast uten en rootet telefon. Hva gjorde kompissen din?
Det vet jeg ikke dessverre.. han installerte på en note 4, som vel er 5,5" så noe må han jo ha gjort.. Eneste jeg fant etter et raskt søk krevde ROOT dessverre..