Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1043
Som sikkert de fleste av dere spillentusiaster har fått med dere, har Steam julesalg på diverse spill. Jeg tenkte da vi kunne lage en tråd hvor vi samler de beste tilbudene fra dag til dag - i og med at tilbudene skifter såpass ofte. Er utrolig kjedelig å finne ut dagen etter at det var 75% rabatt på det spillet du har ønsket deg lenge, som er grunnen til at denne tråden ble laget.

Det er store summer man kan spare på å handle nå, så jeg anbefaler dette på det sterkeste! Har selv Portal 2 og Fallout New Vegas på handlelisten så langt

Starter selv med å anbefale tilbudet på Counter-Strike: Source som har hele 75% i rabatt. Counter-Strike: GO har forøvrig 50% i rabatt.
Sist endret av Constant; 28. desember 2012 kl. 00:05.
Kjøpte THQ pakka for noen dager siden. 25 euro for 22 spill (Expansion pakker+spilla) er et røverkjøp. Noen av de spilla kommer jeg riktig nok aldri til å spille...

Den er fortsatt på salg, så løp og kjøp!
Sitter og vurderer Arma 2 Combined Operations. Først og fremst på grunn av DayZ, men spillet i seg selv virker bra og gjennomført!

De forskjellige pakkene har syke priser, men for min del blir det for mange spill jeg aldri kommer til å røre til at det blir lønnsomt!
Alle burde skaffe seg Alan Wake. Bedre historie skal du lete leeeeeeenge etter.
L.A Noire er 75% av! Samme med Worms spill, hvor noen er 75% av mens resten er 50% av.
Hotline Miami 25% av. Drit kult spill.
Sitat av Constant Vis innlegg
Sitter og vurderer Arma 2 Combined Operations. Først og fremst på grunn av DayZ, men spillet i seg selv virker bra og gjennomført!

De forskjellige pakkene har syke priser, men for min del blir det for mange spill jeg aldri kommer til å røre til at det blir lønnsomt!
Vis hele sitatet...
jeg kjøpte arma 2 for den grunnen, var ikke verd det da men multiplayer på en del gamemodes ER OP!!
Oh herro there.. ^_^
Trekkes evnetuelle spill som man har fra før vekk fra totalprisen for pakkene?
Sitat av qwertyfreak Vis innlegg
Trekkes evnetuelle spill som man har fra før vekk fra totalprisen for pakkene?
Vis hele sitatet...
Nei.

titeng.
Komplett Counter-Strike pakke til 8 euro. Skulle bare ønske de hadde et tilbud på Far Cry 3, selv om jeg mest trolig ender opp med å kjøpe det uansett!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Pass på å sjekke andre salgssted før en kaster seg over Steam sitt julesalg. Etter erfaring er Steam ikke alltid det billigste alternativet.

Om du finner et spill på steam, sjekk amazon, greenmangaming og gamersgate (for eksempel). Alle er autoriserte steam-key forhandlere, som betyr at du laster ned og aktiverer spillet via steam.

Her er en kort liste over sider som selger steam-nøkler: