Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 19545
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hei og hopp! Da fikk jeg endelig slengt opp en seatingtråd!
Her skal KUN spørsmål ang seating av freakrekka.


Siden Sector 5/PartyZone har blitt valgt på demokratisk vis de to siste årene blir det slik i år også (-den demokratiske delen.)

Det er ingen begrensning på hvor mange plasser det er på freakrekka, men helst over 30, for då får vi de beste plassene

Så, for å bli satt på freakrekka setter du meg (Echuz) som seater på GeekEvents.net og sender meg en PM her på freak med nicket ditt på GE og hvor mange du/dere er og nicket på evt. personer du drar med deg.
Skriv også hvis det er evt. personer du vil sitte ved siden av eller i nærheten av så skal jeg prøve å fikse det så alle blir fornøyde, kompromisser vil mest sannsynlig måtte gjøres.

De som har med flest non-freaks blir satt på enden så vi blir en freaky gjeng i midten.

Jeg kommer til å lage flere seatingmaps før seatingen starter så jeg kan endre plasseringene helt til folk er fornøyde.

Og husk! Du må ha bilett og være 100% sikker på at du kan før du tar kontakt. Kjipt med mye jobb hvis du ikke får bilett. Så så snart du har bilett er det bare å sette meg som seater og sende PM.

http://www.gathering.org/tg11/files/content/images/miniseatmap.png

God Jul

Oja! Emne på PM skal være "Plass på rekka" Bedre forslag taes godt imot

Ja, svarer ikke på PM med emne Plass på rekka. Har du spørsmål til meg så Send en annen PM.
Sist endret av Echuz; 21. desember 2012 kl. 00:12.
Blir nok ikke noe Freak rekke på meg i år heller desverre. Ble plutselig dratt med til å seate for en gruppe med venner og kjærsten min på nesten 15 man kan det virke som. Alle var tydeligvis interesert i å sitte i silent zone(aner ikke hvorfor) men kan jo altids håpe det blir Freak rekke på meg neste år isteden ! ^^
Sist endret av robojot; 21. desember 2012 kl. 03:03.
Liten tanke: Hadde det ikke vært greiere å ha rekka i sone 3-4 eller 7-8? I tilfelle vi blir flere enn det man får plass til på to rekker rygg mot rygg hadde det vært greit om rekka bare fortsatte i sonen ved siden av, så man ikke får en liten gjeng med lurkere på neste rekke... Drar kanskje sammen med en annen freak-kompis, men håper fortsatt på en plass i kjernen

Keep up the good work Echuz!

Peace
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Liten tanke: Hadde det ikke vært greiere å ha rekka i sone 3-4 eller 7-8?
Vis hele sitatet...
Altså, nå har det jo vært Sector 5 i to år på rad, og det har fungert flott, så tenker vi bare fortsetter slik. Jeg og Erlnd seater oss selvfølgelig på freakrekka i år også.
Bytt plassvelger -> Skriv inn registrert epostadresse eller mobilnummer til personen du ønsker å overføre til:
Echuz -> Fant ingen brukere som passet ditt søk. Vennligst prøv på nytt.

Noen som har gjort dette som vet hva jeg gjør feil? (første gang)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av ThePackMan Vis innlegg
Bytt plassvelger -> Skriv inn registrert epostadresse eller mobilnummer til personen du ønsker å overføre til:
Echuz -> Fant ingen brukere som passet ditt søk. Vennligst prøv på nytt.

Noen som har gjort dette som vet hva jeg gjør feil? (første gang)
Vis hele sitatet...
Du husket stor E? Var litt trøbbel med det samme ifjor.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Echuz Vis innlegg
Du husket stor E? Var litt trøbbel med det samme ifjor.
Vis hele sitatet...
Fungerer verken med stor eller liten E.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Melcor Vis innlegg
Fungerer verken med stor eller liten E.
Vis hele sitatet...
"alexanderhal" burde fungere.
noen som vet når seatinga starter? :P
Vi faar se om jeg kommer eller ikke na, er 240ish i kaaen, og det er vel ca 20 biletter igjen.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
siden jeg står som eier på 4 biletter, hvor 2 av disse skal benyttes av venner, men vi skal sitte samlet, hva skriver jeg da i pm'en, da alle bilettene vel vil stå på meg?
Skriver jeg meg selv x4, og slenger til under de andre som skal være med? eller hvordan gjør jeg dette?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
siden jeg står som eier på 4 biletter, hvor 2 av disse skal benyttes av venner, men vi skal sitte samlet, hva skriver jeg da i pm'en, da alle bilettene vel vil stå på meg?
Skriver jeg meg selv x4, og slenger til under de andre som skal være med? eller hvordan gjør jeg dette?
Vis hele sitatet...
Ja, du er eier paa alle bilettene, men du kan velge andre brukere paa bilettene nar seatingen aapner.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ja, du er eier paa alle bilettene, men du kan velge andre brukere paa bilettene nar seatingen aapner.
Vis hele sitatet...
har allerede endret bruker på den ene
men vil Echuz se kun meg på billettene? eller vil han se brukeren av billetene?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Får ikke sett det nå, men bare du får med rekkefølgen dere skal sitte i så går det nok greit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Echuz, hvor mange har meldt seg til Freak-rekka i år?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Echuz, hvor mange har meldt seg til Freak-rekka i år?
Vis hele sitatet...
ATM er vi 16 stk totalt. Flere ville ikke gjort noe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
bumper tråden litt... hvordan ligger dette an, å når braker det løs? fikk ikke svar på pm'n jeg sendte, så spør like gjerne her hvordan det er
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bumper tråden litt... hvordan ligger dette an, å når braker det løs? fikk ikke svar på pm'n jeg sendte, så spør like gjerne her hvordan det er
Vis hele sitatet...
TG starter den 27 (41 dager) om det var det du tenkte på?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitter freaksa i partyzone i år og? Jeg og et par kompiser(freaks) har sikta oss inn på silent zone i år.
Sitat av norcogamer Vis innlegg
TG starter den 27 (41 dager) om det var det du tenkte på?
Vis hele sitatet...
det er jeg fullt klar over, men håper på å få en plass litt før jeg står i skipet...så jeg snakker selvfølgelig om selve seatingen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noe frist og melde seg på freakrekka?
Btw: Når starter seatingen for tg?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Er det noe frist og melde seg på freakrekka?
Btw: Når starter seatingen for tg?
Vis hele sitatet...
Hehe, posta den infoen i natt i de tre andre tg13 trådene

Sitat av Echuz
Da er seatingdatoen ute på gathering.org, 8.mars klokka 17:00

Så hvis du skal være med i år må du sette meg som seater FØR 8.mars!

Seatingmappet kommer om straks
Vis hele sitatet...
Jeg og 4 andre skal til TG i år, og han som har bestilt billetene (Vi betalte ham så vi garantert fikk plasser sammen) lurer på om vi må "gi ifra oss billetene"?
Og når vi har bestilt sammen på denne måten, trenger bare bestilleren å stille inn deg som seater?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Jeg og 4 andre skal til TG i år, og han som har bestilt billetene (Vi betalte ham så vi garantert fikk plasser sammen) lurer på om vi må "gi ifra oss billetene"?
Og når vi har bestilt sammen på denne måten, trenger bare bestilleren å stille inn deg som seater?
Vis hele sitatet...
Nei, alle må gjøre det. Også må du sende meg PM.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For sent å plassere seg på rekka nå? En kompis brakk håndleddet og vi tenkte derfor på freakrekka ettersom vi ble færre ikke-freaks.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
For sent å plassere seg på rekka nå? En kompis brakk håndleddet og vi tenkte derfor på freakrekka ettersom vi ble færre ikke-freaks.
Vis hele sitatet...
Japp. ingen flere plasser gitt.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Japp. ingen flere plasser gitt.
Vis hele sitatet...
Ah, den er grei
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Ossen går det med seat mappet Echuz?
Skal ikke på freak rekka, men hvilken rad er freak rekka?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Melcor Vis innlegg
Ossen går det med seat mappet Echuz?
Vis hele sitatet...
Elendig. Jeg MÅ få gjort det ferdig! Beklager at ting tar så lang tid altså. Men det blir nok bra
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Echuz Vis innlegg
Elendig. Jeg MÅ få gjort det ferdig! Beklager at ting tar så lang tid altså. Men det blir nok bra
Vis hele sitatet...
Ja, får satse på det.

Gleder meg fortsatt som en unge, bare noen få dager igjen!!!!
Sitat av Echuz Vis innlegg
Elendig. Jeg MÅ få gjort det ferdig! Beklager at ting tar så lang tid altså. Men det blir nok bra
Vis hele sitatet...
noen oppdatering?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter


Første utkast. Vet jeg har glemt noen, men finner ikke PMen. Jeg TROR alle skal ha fått det de spurte om.

Hvis dere ikke er skrevet opp her, send meg en ny PM; "Redone Seating" og fortell meg både brukernavn her og på GE, hvor og med hvem du vil sitte.

https://www.facebook.com/groups/498491143520299/ Også en facebookgruppe, gjør det lettere å diskutere hvor folk skal sitte.
må nesten ødelegge moroa litt for deg... jeg og kamerater er bare 3 stykker, altså meg, c7a2ygam3r og m1cr0play. skrev da dette ganske klart i pm'n?

og forresten... sjekket nettopp geekevents, jeg å c7a2ygam3r sitter på to forskjellige rekker? stemmer det?
Forresten echuz, når kommer endelig plassering, da inkludert GE?
Sitter vi rygg/rygg eller face/face over pultene?

Kan også legge til at det er Zatapox, ikke Zatapoy
Sist endret av KjemikalieX; 24. mars 2013 kl. 13:48.
Sitat av Echuz Vis innlegg


Første utkast. Vet jeg har glemt noen, men finner ikke PMen. Jeg TROR alle skal ha fått det de spurte om.

Hvis dere ikke er skrevet opp her, send meg en ny PM; "Redone Seating" og fortell meg både brukernavn her og på GE, hvor og med hvem du vil sitte.

https://www.facebook.com/groups/498491143520299/ Også en facebookgruppe, gjør det lettere å diskutere hvor folk skal sitte.
Vis hele sitatet...
"Plassreservasjon for dette arrangementet har blitt låst. Vennligst kontakt arrangementets supportstab for plassendringer." No det er safe for deg å endre på plassane ?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Minikai5 Vis innlegg
"Plassreservasjon for dette arrangementet har blitt låst. Vennligst kontakt arrangementets supportstab for plassendringer." No det er safe for deg å endre på plassene ?
Vis hele sitatet...
Vel, det vi gjorde i fjor i frykt for å miste en plass var at jeg stressa som et helvete og fikk alle inn ved siden av hverandre. Også fulgte vi bare seatmapet som ble posta her istedet for plassen på GE. Det funka fjell i fjor. Regner med at det funker bra i år også Laster opp nytt seatmap i morgen ettermiddag. Ble litt for mye WoW til at jeg orker å endre nå. God natt, og husk å prioritere de viktigste tingene først folkens!

Har også fått inn en hel del endringer som må gjøres også. for et pes
Sitat av Echuz Vis innlegg
Vel, det vi gjorde i fjor i frykt for å miste en plass var at jeg stressa som et helvete og fikk alle inn ved siden av hverandre. Også fulgte vi bare seatmapet som ble posta her istedet for plassen på GE. Det funka fjell i fjor. Regner med at det funker bra i år også Laster opp nytt seatmap i morgen ettermiddag. Ble litt for mye WoW til at jeg orker å endre nå. God natt, og husk å prioritere de viktigste tingene først folkens!

Har også fått inn en hel del endringer som må gjøres også. for et pes
Vis hele sitatet...
noen endring?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
[IMG][/IMG]

Da skal alle ønsker være oppfylt.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Da skal alle ønsker være oppfylt.
Vis hele sitatet...
er det riktig at jeg og mine to kamerater sitter på forskjellige rekker på GE, eller vil dette endres? (spør fordi jeg ikke er kjent med systemet )
Oh herro there.. ^_^
Stor takk til Echuz for å ordne dette
Ikke lenge igjen nå! *Glede seg som bare faen!*
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
er det riktig at jeg og mine to kamerater sitter på forskjellige rekker på GE, eller vil dette endres? (spør fordi jeg ikke er kjent med systemet )
Vis hele sitatet...
Det som står på GE var bare noe han hev sammen full fart, den nye listen er den som blir fulgt, altså at du og dine to venner sitter på de plassene som er markert Vangsfreaken.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Det som står på GE var bare noe han hev sammen full fart, den nye listen er den som blir fulgt, altså at du og dine to venner sitter på de plassene som er markert Vangsfreaken.
Vis hele sitatet...
så vi kan forhåndsinnsjekke selv om alle sitter spredt?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
så vi kan forhåndsinnsjekke selv om alle sitter spredt?
Vis hele sitatet...
Jepp, offisielt vil dere sitte på forskjellige plasser, men vi bruker våres seat map.
Så det som står på forhåndsinnsjekkings beviset er ikke der du kommer til å sitte.
greit, da er forhåndsinnsjekking ordnet! nå mangler jeg bare å bygge pc'n, så er jeg klar til tg
ser verken meg eller noen av de jeg skal sitte med, men det ordner seg vel kanskje når vi kommer i skipet?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av norcogamer Vis innlegg
ser verken meg eller noen av de jeg skal sitte med, men det ordner seg vel kanskje når vi kommer i skipet?
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke sitter med Huztle, Frufsa, eller noen andre som er seata på flere plasser?
[quote=Melcor;2878737]Sikker på at du ikke sitter med Huztle, Frufsa, eller noen andre som er seata på flere plasser?[/QUer

Er ikke sikker på det nei ^^ , Satser på det da
Sist endret av norcogamer; 26. mars 2013 kl. 02:52.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av norcogamer Vis innlegg
Sikker på at du ikke sitter med Huztle, Frufsa, eller noen andre som er seata på flere plasser?[/QUer

Er ikke sikker på det nei ^^ , Satser på det da
Vis hele sitatet...
jaja, får satse på det, og så ordner sikkert alt seg i skipet i morra
Sist endret av 8bit; 26. mars 2013 kl. 02:53.
Sitat av Melcor Vis innlegg
jaja, får satse på det, og så ordner sikkert alt seg i skipet i morra
Vis hele sitatet...
jupp, Gleder meg, snakkes der