Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 14816
Hei hei freaks! Jeg har et generelt spørsmål og mange småe..

Hvordan er det og sitte på freak rekka? kommer til og komme på TG viss jeg får over 3,5 i snitt og en kompis eller 2 blir med.. vi vurderer freak rekka.

men vi gidder ikke viss det er teit og kjedelig, så spørsmåls tid!

Ruser mange av dere der? altså ulovelige midler

Er dere vennlige?

Er det liv der?

Aksepterer dere 97ere?

Det var allt takk! håpes vi snakkes på TG!
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei hei freaks! Jeg har et generelt spørsmål og mange småe..

Hvordan er det og sitte på freak rekka? kommer til og komme på TG viss jeg får over 3,5 i snitt og en kompis eller 2 blir med.. vi vurderer freak rekka.

men vi gidder ikke viss det er teit og kjedelig, så spørsmåls tid!

Ruser mange av dere der? altså ulovelige midler

Er dere vennlige?

Er det liv der?

Aksepterer dere 97ere?

Det var allt takk! håpes vi snakkes på TG!
Vis hele sitatet...
I fjor hadde vi minst 2 97'ere

Jeg, Pyromanic, Thoryllo, Huztle,MuRit og endel andre satt natten lang og sang Klovner i Kamp og endel annet, så vil vel si det var liv nattenlang

Jeg følte iallefall vi var vennelig, så regner med det

Tror det var en person som små drakk litt alkohol. Han var så godt som aldri på rekken heller så det var ikke merkbart engang. Så vil vel si vi ikke ruser oss, ingen av oss ville risikere livstid med utestengelse fra TG for å ruse oss
Sist endret av KjemikalieX; 25. oktober 2012 kl. 17:52.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Å det hørtes veldig morro ut! vi kunne lett joinet dere på klovner i kamp!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du glemte meg KjemikalieX!

Benjy; Ulovlige substanser er ikke lov, men ingen som stopper deg heller. Stemningen på rekka er som regel på topp og alle oppfører seg som om de har kjent hverandre i masse år Anbefales også at du drar alene, plutselig finner du deg en ny venn Samtidig som du ikke har kompisene dine hengende på nakken hele tiden.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Du glemte meg KjemikalieX!

Benjy; Ulovlige substanser er ikke lov, men ingen som stopper deg heller. Stemningen på rekka er som regel på topp og alle oppfører seg som om de har kjent hverandre i masse år Anbefales også at du drar alene, plutselig finner du deg en ny venn Samtidig som du ikke har kompisene dine hengende på nakken hele tiden.
Vis hele sitatet...
Haha, sorry!

Kan legge til at jeg hadde med meg en kompis, men han var for det meste lost i gamingen sin...
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei hei freaks! Jeg har et generelt spørsmål og mange småe..

Hvordan er det og sitte på freak rekka? kommer til og komme på TG viss jeg får over 3,5 i snitt og en kompis eller 2 blir med.. vi vurderer freak rekka.

men vi gidder ikke viss det er teit og kjedelig, så spørsmåls tid!

Ruser mange av dere der? altså ulovelige midler

Er dere vennlige?

Er det liv der?

Aksepterer dere 97ere?

Det var allt takk! håpes vi snakkes på TG!
Vis hele sitatet...
nr1. Nei, ihvertfall ikke hva jeg vet.

nr2. Ja! Vi er absolutt veldig vennlige. Grunnen til at jeg drar tilbake på TG for 4 året på rad er disse gutta og jentene. Det et en fantastisk samling av mennesker med allverdes interesser og kunnskap.

nr3. Hehe, morsomt spørsmål. Tror ikke det er mange andre steder i skipet med mer liv. Her er bildetråden så du får en LITEN Idè på hvordan det er. link
Fikk helt forjævlig lyst til å være med freakrekka selv.. er 97
Jeg fikk også extremt lyst til å delta nå, får se om det begynner å bli bart på veiene innen da...
Jeg og en venn tenker på freakrekka, vi er begge 98'ere. (jeg blir 15 til tg). Er vi akseptert? Og hva er fordelene med freak-rekka, ift en helt vanlig plass?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Flott det! kjipt og komme dit med en bærbar til 5,5k som kjører lol og dayz
Mulig jeg blir med, hvis det blir TG på meg i det hele tatt. Er TG jomfru, forresten.
19 år, tar med kjerringa isåfall, hvis det er greit?
hvem er det som er den såkalte sjefen over denne freak rekka? ettersom alle spør om dem er godkjent eller ikke, latterlig.
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
hvem er det som er den såkalte sjefen over denne freak rekka? ettersom alle spør om dem er godkjent eller ikke, latterlig.
Vis hele sitatet...
Den 'såkalte sjefen' er Echuz. Han som organiserer det, så vidt jeg vet.
Er 97'er, og sugla veldig på TG ifjor, men de jeg skulle reist med fikk ikke billetter
Satser på freak rekka iår! og som første TG!
Sist endret av Prinlezz; 25. oktober 2012 kl. 20:00.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Er 97'er, og sugla veldig på TG ifjor, men de jeg skulle reist med fikk ikke billetter
Satser på freak rekka iår! og som første TG!
Vis hele sitatet...
Akuratt samme her!

Jeg glemte hvordan akurratt skrives!
Sist endret av Benjy; 25. oktober 2012 kl. 20:04.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg og en venn tenker på freakrekka, vi er begge 98'ere. (jeg blir 15 til tg). Er vi akseptert? Og hva er fordelene med freak-rekka, ift en helt vanlig plass?
Vis hele sitatet...
Du har alltid selskap, også er vi da rasende festlige?
Sitat av Benjy Vis innlegg
Flott det! kjipt og komme dit med en bærbar til 5,5k som kjører lol og dayz
Vis hele sitatet...
Pfft, ifjord kom jeg med bærbar til 4k, mesteparten av oss spilte minimalt uansett. På hele TG spilte jeg mindre enn jeg gjør hjemme på en dag

Sitat av Rosapanter Vis innlegg
hvem er det som er den såkalte sjefen over denne freak rekka? ettersom alle spør om dem er godkjent eller ikke, latterlig.
Vis hele sitatet...
Echuz er "lederen"

Men regner da med at folk tenker på fellesskapet, ikke en person
Sitat av Benjy Vis innlegg
Flott det! kjipt og komme dit med en bærbar til 5,5k som kjører lol og dayz
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke en super PC for og være på TG, PC'en skal kun brukes til og slå ihjel dødtid og spille litt hvis det er lite og finne på :P kansje være med i konkuranser osv.

Jeg tror jeg spilte rundt 4-7 timer på TG, var så mye annet og finne på. Å spille kan jeg gjøre hjemme
Sitat av Benjy Vis innlegg
Ruser mange av dere der? altså ulovelige midler

Er dere vennlige?

Er det liv der?

Aksepterer dere 97ere?

Det var allt takk! håpes vi snakkes på TG!
Vis hele sitatet...
Ja, det første du må gjøre for å bli med på rekka er å ta fem trekk med formfett og bensin. Vi aksepterer bare <1980, og du MÅ ha tendenser til å begynne å få grått hår!
Sist endret av Lacertosus; 25. oktober 2012 kl. 21:01.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hva er ca snitt-alderen på freak-rekka? Er det konfirmant-leir tendenser ?
anbefaler freakrekka! fullt liv hele døgnet rundt, er selv 97 og var med i år så går nok fint
Sitat av Lima Vis innlegg
Hva er ca snitt-alderen på freak-rekka? Er det konfirmant-leir tendenser ?
Vis hele sitatet...
Skal bare ramse opp sånn ca alder på de jeg husker, og da er det ca 2år +/-
Sorry hvis jeg bommer totalt på noen av dere...
16,17.14.15.22,19,18,16

Det er veldig omtrentlig men du burde få ett innblikk! Kan legge til at de flestre oppfører seg eldre enn de er, det er jo en av grunnene til at de overlever her på forumet
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Håper jeg får 3,5 i snitt da så jeg kan komme og chille med dere sitter bare med dere viss dere kjøper øl til meg da

Det blir så koselig atte!
Jeg og en kompis har planer om å reise på tg i år. Jeg er -95 og han -96. Blir første gang for begge. Tenkte vi skulle sitte sammen litt random plassert i år og kanskje på tg-rekka til neste år. Begge er relativt ferske på forumet så føler oss ikke som fullkomne "freaker" enda Men er det som mange sier at man ikke spiller så mye og finner på mye annet istede?, vi er veldig sosiale begge to.
Benjy: Du tror folk som ikke kjenner deg er villig til å risikere fengsel for at en 15 åring skal kunne drikke? Don't think so.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Note to self "internett sarkasme funker ikke" med andre ord det var en spøk
Sitat av Benjy Vis innlegg
Note to self "internett sarkasme funker ikke" med andre ord det var en spøk
Vis hele sitatet...
Det har det nok aldri gjort
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
sannt det! neida det var bare tull blir nok julebrus, kaffe, redbull, vann som gjelder!

Hvordan er det med plass? skal jeg ha med meg et bord? er det nok for en bærbar, en skjerm tastatur, musematte, og en datamus? er ikke noen flink bygger så hylle er uaktuelt
DU har 80*60 cm å boltre deg på. Du trenger bare dette med deg.
Sist endret av Sinken; 25. oktober 2012 kl. 22:44.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
*thihi* Sjefen faktisk^^

Anyways, så lenge du ikke er en komplett idiot som ruser deg på julelys så får du bli med, som jeg har sakt før, ingen aldersgrenser og bla bla bla. Og det gjør ingenting å bli med selvom du er litt opp i åra. Hva du definerer det som får være opp til deg selv
Sitat av Echuz Vis innlegg
*thihi* Sjefen faktisk^^

Anyways, så lenge du ikke er en komplett idiot som ruser deg på julelys så får du bli med, som jeg har sakt før, ingen aldersgrenser og bla bla bla. Og det gjør ingenting å bli med selvom du er litt opp i åra. Hva du definerer det som får være opp til deg selv
Vis hele sitatet...
Damn, da får ikke jeg bli med
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Echuz Vis innlegg
*thihi* Sjefen faktisk^^

Anyways, så lenge du ikke er en komplett idiot som ruser deg på julelys så får du bli med, som jeg har sakt før, ingen aldersgrenser og bla bla bla. Og det gjør ingenting å bli med selvom du er litt opp i åra. Hva du definerer det som får være opp til deg selv
Vis hele sitatet...
så jeg får ikke drikke bensin og sniffe maling? ååeee
Tenkte faktisk å dra ræva mi opp til TG 2013, har ikke vært der siden 2008.
Skulle gjerne vært med på freak-rekka og TG Men blir litt langt å dra fra tuppen av Norge til Vikingskipet, håper jeg får det til engang jeg flytter.
Var fælt med 97'ere på freak ser jeg. Ikke negativt ment.
Sist endret av Magnisx; 25. oktober 2012 kl. 23:23.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Var fælt med 97'ere på freak ser jeg. Ikke negativt ment.
Vis hele sitatet...
pfft du hater oss du!
wow sykt unge folk er... Jeg er 87
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Hva er ca snitt-alderen på freak-rekka? Er det konfirmant-leir tendenser ?
Vis hele sitatet...
De fleste av den yngre garde satt musestille foran skjermene. Var vel 17+ de aller fleste av de sosiale.
Sitter å leser og ler over mange kommentarer og tenker bare: Er nøtt til å dra på TG 2013 Freak rekka! Må tjene inn litt penger though :-/ raske penger er ikke lett... Og jeg må planlegge en hylle, tenkte meg en med et skap og noen flaske holdere. Sånn alla vin holder i pyramide form så jeg får plass til all FirstPrise brusen min FirstPrise FTW!
En hylle er da ikke dyrt? Jeg regner med å bruke ca. 1200 på min, og det er inkludert materialer til et hjemmesnekkret kabinett. Det er en 3 manshylle.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
åtjohei jeg har jo bare råd til biletten jo
Hvordan foregår "innflytnings" prosessen egentlig? Er det store dører så man slipper å demontere hylla ned til fliser? Trangt eller er det godt armslag når du rigger deg til?
Haha!
tipper de som vil være med på freak-rekka får være med.
Med mindre dere er drittunger som løper over alt, for så å komme grinende tilbake å spør om plaster til såre du fikk på foten da du trya i ledningene mellom rekkene.
EY! Har for det første aldri vert på TG.
Og for det andre liker jeg å ha en detaljert plan forran meg når jeg skal utføre noe, dette gjelder for de fleste ting og kommer til å være alfa og omega på TG!
Som sagt "Haters Gonna Hate" LoL
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
EY! Har for det første aldri vert på TG.
Og for det andre liker jeg å ha en detaljert plan forran meg når jeg skal utføre noe, dette gjelder for de fleste ting og kommer til å være alfa og omega på TG!
Som sagt "Haters Gonna Hate" LoL
Vis hele sitatet...
okey. titegn
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
EY! Har for det første aldri vert på TG.
Og for det andre liker jeg å ha en detaljert plan forran meg når jeg skal utføre noe, dette gjelder for de fleste ting og kommer til å være alfa og omega på TG!
Som sagt "Haters Gonna Hate" LoL
Vis hele sitatet...
Skjønner! Jeg liker bananer
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Hvordan foregår "innflytnings" prosessen egentlig? Er det store dører så man slipper å demontere hylla ned til fliser? Trangt eller er det godt armslag når du rigger deg til?
Vis hele sitatet...
Store dører både inn og ut av skipet så tror ikke det skal være nødvendig med noe demontering.
Når du rigger til derimot kommer det litt ann på når du kommer til skipet. Kommer du tidlig og folk ikke har begynt å rigge seg til rundt deg, har du god plass, kommer du derimot litt utpå dagen og de fleste har rigga seg til er det litt mer stress. Men det går som regel greit

Denne hylla gikk fint inn gjennom inngangen i 2010: http://www.flickr.com/photos/vetleh/...-the-gathering
Er vel noe av det største jeg har sett blitt bært inn i skipet ferdigbygd.

Her er et bilde fra inngangspartiet:
http://www.flickr.com/photos/vetleh/...-the-gathering
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hold dere gode for dårlige spøker og kjepphøye kommentarer takk.
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Sitter å leser og ler over mange kommentarer og tenker bare: Er nøtt til å dra på TG 2013 Freak rekka! Må tjene inn litt penger though :-/ raske penger er ikke lett... Og jeg må planlegge en hylle, tenkte meg en med et skap og noen flaske holdere. Sånn alla vin holder i pyramide form så jeg får plass til all FirstPrise brusen min FirstPrise FTW!
Vis hele sitatet...
Det jeg gjorde var og spare alle pengene mine i 7-8 måneder eller noe. Noe som gjorde at jeg fikk råd til både PC, harrytur til sverige, hylle, TG bilett og lommepenger på TG.

Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Hvordan foregår "innflytnings" prosessen egentlig? Er det store dører så man slipper å demontere hylla ned til fliser? Trangt eller er det godt armslag når du rigger deg til?
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være noe problem og få inn hylla så lenge du ikke har 7-mans hylle eller noe, Det som begrenser er høyden på hylla, men da er det bare og vippe hylla til siden så skal det ikke være noe problem. Tror ''Geeks''(de med hylla med seng) fikk tatt inn hylla via en bakdør for og slippe og bære hylla gjennom alle folka siden hylla deres var for tung for tralla de brukte til og frakte den inn i skipet med. så hvis det blir noen problemer med og få inn hylla tror jeg at crew hjelper deg med og få den inn i skipet
Da skal det nok ikke være noe problem med denne i vertfall :P Skal nok legge til litt lys og sånn i den, men det tar jeg uten for programmet i og med at jeg bruker det førstegang i kveld Noen som har modeller av egne hyller? Og er interessert i å dele?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Noen som kan linke til bord/hylle som er bra og ha med?