Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3720
Reiser til Amsterdam om noen dager sammen med kjæresten min. Vi kommer selvsagt til å besøke coffee shops og kose oss. Men jeg lurer på hvordan det er med feks cola, knipps, amf og sånt der? Er det trygt ? Redd for om man skulle få lyst å prøve at man blir dødssyk eller noe. Frister å prøve cola da... For sexen. Aldri prøvd cola.. Jeg er jente, 62 kg.

Og hvordan er det egentlig å ha sex på cola sammenlignet med amf?
Sist endret av Vercat; 9. mars 2018 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uansett hva du gjør.
IKKE handle på gata.
Trådstarter
33 3
Det har jeg lest man ikke skulle gjøre, men er vel ikke så mange alternativ der.
Sist endret av Vercat; 9. mars 2018 kl. 22:42.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan iallefall si at Cannabis å sex går veldig godt sammen! :-)
Det er utrolig mange gateselgere som aldri ser kundene sine igjen som selger søppel ingen burde få i seg. Noen fikk god mdma tilbydt av innehaveren i en headshop. Det var gode greier på alle måter
Trådstarter
33 3
Leser litt om smart shops , ser de selger Trøfler? Noen som har prøvd det? Og kan si hvordan det er. Vil gjerne være oppegående. Er ett stort transe arrangement jeg vil besøke en kveld. Kanskje ikke lurt å prøve det da? For ordens skyld vil jeg bare si at vi er voksne, midt i 30 årene begge to��
Sitat av Vercat Vis innlegg
Leser litt om smart shops , ser de selger Trøfler? Noen som har prøvd det? Og kan si hvordan det er. Vil gjerne være oppegående. Er ett stort transe arrangement jeg vil besøke en kveld. Kanskje ikke lurt å prøve det da? For ordens skyld vil jeg bare si at vi er voksne, midt i 30 årene begge to��
Vis hele sitatet...
Spørs åssen type. De mildeste sortene blir du bare happy og fnisete av. De sterkeste kan være heftige. Si hva du skal på headshopen så får du nok anbefalt en som passer.
For 1,5 år siden hang det advarsler inne på coffeshops om å ikke kjøpe kokain på gata fordi det hadde blitt solgt hvit thai heroin til uvitende kunder som hadde dødd av overdose. Eller så har du et mye mere sansynlig utfall; du får et likalbedøvendemiddel med bakepulver i. Amsterdam er virkelig et MEKKA for de som skal svindle turister som vil prøve hard drugs.
I smartshop får du kjøpt bl.a. meskalin (krever bearbeiding), trøfler, shrooms, LSA, salvia og mer.

Glem gateselgere.

For andre ting må du nesten ha noen 'på innsiden'. Da får du vanligvis et telefonnummer du kontakter via WhatsApp og disse leverer på døra sett at du bor/oppholder deg innenfor ringen (basically Amsterdam sentrum).
Trådstarter
33 3
Noen flere med erfaringer? Og tips?

Hva er Meskalin ogLSA?
Sist endret av Vercat; 10. mars 2018 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
I Amsterdam er det mye soft-drugs som smånaive brukere brukere kan innta uten mye omtankte(med unntak av psykedelika). Alt i fra kratom til phenibut og kava.

Om det er deres første tur kan jeg anbefale "Barney's" når det kommer til coffeshops. Annet enn det vil jeg anbefale dere å ta en tur til en høyt-rated head-shop. Bare spør hva butikkansatte selv tenker dere burde gjøre.

Ofte er coffe/head-shop ansatte veldig jordnære folk i tidlig tyve-årene med stor kunnskap om det urbane miljøet. Så spør dem om aktuelle aktiviteter
Sist endret av shallabajs; 10. mars 2018 kl. 23:09.
Sitat av Vercat Vis innlegg
Noen flere med erfaringer? Og tips?

Hva er Meskalin ogLSA?
Vis hele sitatet...
Hei,
Jeg siterer ei nettside:
LSA er den fattige fetteren til den langt mer berømte LSD, men dog også langt mer harmløs: rusen minner mer om MDMA, psilocybin og liknende milde hallusinogener. Alt blir vakkert. Kreativiteten blomstrer, fuglene, blomstene og trærne snakker til deg. Et deilig rekreasjonsmiddel, med forbehold om at dine erfaringer tilsier at du kan takle denne typen rus, på den hårfine grensen mellom galskap og genialitet. For egen regning siterer jeg Herodes Falsk, fra hans legendariske foredrag om onani. På spørsmålet om man kan bli blind av det, svarer han retorisk: «så mye som jeg har gjort det, og så bruker jeg ikke briller engang!».
Som alle de andre sier. Hold deg unna gateselgerne, de fleste selger bøffet drit og generelt dårlige varer fordi de lever av å selge det til tusenvis av uvitende turister som de mest sannsynligvis aldri møter på igjen.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bare å snakke med en hvilken som helst taxisjåfør. Men vent til du har skapt en god nok relasjon til vedkommende før du spør slik at han faktisk ønsker å hjelpe dere. Selvsagt må dere også ta en vurdering der og da, og vente til dere treffer en kar som ikke virker shady. Testkit og lave førstedoseringer er heller aldri galt. Er et stort nettverk blant sjåførene der, hvor nesten alle enten selger selv eller kjenner noen som gjør det.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man skulle jo tro politiet her i Norge blir helt fra seg når dem hører hvordan drugs er i Amsterdam. Ikke at det er relevant til tråden her, men bare kom til å tenke på det.
Anonym bruker
"Klein Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp kokain av drosjesjåførerne der
Trådstarter
33 3
Har litt lyst å kjøpe noen få frø, hvordan er det å ta dette med på flyet? Reiser med kun håndbagasje
Burde ikke være noe problem. Har alltid med frø hjem fra amster.
Forskrift om såvarer
Kapittel 8

§ 28.Frø med narkotiske stoffer
Det er forbudt å innføre eller omsette frø dersom frøet inneholder narkotiske stoffer, eller stammer fra plante som inneholder narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
lovdata.no §28

Du kan sikkert få det til, men hvorfor ikke kjøpe i Norge, eller bestille på nett?
Jeg ser virkelig ikke poenget med å være en frø curier, det er bare unødvendig risiko!