Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5157
Har et dilemma som jeg tror andre enn meg har stått ovenfor. Det er valget mellom mineralglass og safirglass ved et klokkekjøp. Jeg ser på to klokker som jeg ønsker meg, men fornuften min sier at jeg kun burde kjøpe én. Den jeg synes ser finest ut har mineralglass, noe jeg er skeptisk til.

Basert erfaring med tidligere klokker jeg har eid konkluderer jeg selv med at mineralglass blir fort ripete. Har dog ikke eid en klokke med safirglass, men det ser jo ut som om det er greia at det ikke får så fort riper. Hva er erfaringen til folket på Freak?
Har hatt dyre klokker med safirglass (en Maurice Lacroix), og det riper ikke i det hele tatt. Lett verdt pengene om du skal gå for en klokke til 10000kr og oppover.

Lykke til meg klokkekjøp
Forskjellen er merkbar. Eier ca 50/50 av hver, og ingen av de med safirglass har noen riper til tross for alle ripene i bezel.

Innlegg 1000?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Forskjellen er merkbar. Eier ca 50/50 av hver, og ingen av de med safirglass har noen riper til tross for alle ripene i bezel.

Innlegg 1000?
Vis hele sitatet...
Ser ut til å bli safirglass! Passer nok best til mitt bruk.
Grattis med innlegg 1000!
Her er et diplom:
http://bildr.no/image/VitmNUJs.jpeg