Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1555
Halla!

Om jeg har flere faner oppe så begynner plutselig reklamen fra noen av de fanene jeg ikke ser på å spille av. Vet noen hvordan jeg kan få stoppet dette?

Jeg bruker chrome og har prøvd med adblock uten at det fungerer. Det er sykt irriterende, så hadde satt stor pris på hjelp!

God helg!
Jeg ville sjekket om du har noen extensions som har sneket seg inn. Det er veldig typisk for slike å erstatte reell reklame med sin egen reklame. Det finnes knapt reklame med lyd fra seriøse annonsenettverk. En enkel sjekk pleier å være å gå inn på YouTube og se om reklamen som ligger over spillelisten er fra et annet sted enn Google, og om den spiller lyd uten at du skrur det på selv.
Hmm, takk for svar, men jeg er ikke helt sikker på hva du mener med den youtube reklamen som du nevner. Hvordan fjerner jeg isåfall de extensionsene om de har klart å snike seg inn?
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Hmm, takk for svar, men jeg er ikke helt sikker på hva du mener med den youtube reklamen som du nevner. Hvordan fjerner jeg isåfall de extensionsene om de har klart å snike seg inn?
Vis hele sitatet...
Trykk de tre strekene i høyre hjørne av Chrome. Så Instillinger -> Utvidelser.
Fjern alle du ikke vet hva er.

Du kan også installere AdBlock Plus som fjerner nesten all reklame på nett.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Trykk de tre strekene i høyre hjørne av Chrome. Så Instillinger -> Utvidelser.
Fjern alle du ikke vet hva er.

Du kan også installere AdBlock Plus som fjerner nesten all reklame på nett.
Vis hele sitatet...

Eneste jeg har installert selv er Adblock Plus og en Auto HD for youtube.
Også ligger det Google docs, Google slides og Google sheets der som jeg ikke aner hva er, men det høres vel ikke så farlig ut?
Flashblock
▼ ... over en uke senere ... ▼
Se om det ligger noe på utvidelser og innstillinger i nettleseren du bruker, du kan også se på avinstaler programmer via kontroll panel så burde du bare sortere fra dato innstalert, så kjenner du det fort igjen om det er noe som ikke skal vær der

Mvh - Joachim