Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 32361
Jeg har hatt ps4 siden i august. Etter en oppdatering på assasins creed komm jeg meg ikke inn dit. Den sto på ett pungt og blinket. Jeg slettet det. Og innstalerte det på nytt. Da begynte det og komme error opp på skjermen. Jeg måtte gå ut av spillet og inn igjen. Så sto det at det var en feil med spillet og at den ikke kunne lese spillet. Det funket helt inntill i dag da jeg ikke kommer meg inn på ps4 lengere. Jeg må nå gjøre en slags gjeninstalasjon fra playstation.com. Herregud! Jeg har betalt 6500 kr får noe som varte i et halvt år. Vis jeg får fikset seller jeg ps4 og kjøper x- box. Vis ikke jeg finner noen repratlrer snart. Gud sony!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Som sikkert mange av dere har erfart er det dårlig kvalitet på gummien på PS4 kontrollene. Begge mine var helt bortslitte, så i dag gikk jeg å leverte dem til Elkjop i håp om å få nye. De skulle sende dem inn på en reparasjon og fungerte ikke det får jeg nok nye, ettersom dette går på garantien. Snakket tidligere med Playstation Norge og dem fortalte meg at det ikke skulle være noe problem å få nye kontroller ettersom dette er en kjent problem og går på garantien. Hadde med kvittering.

Andre her som har tidligere levert inn kontroller, eller som tenker å gjøre det?
Gummien på mine er like inntakt som dagen jeg kjøpte ps4'en R2 knappen derimot den er et kapittel for seg selv.

Det virker også som veldig få steder har ps4 kontroller på lager, har vært på flere elkjøp, spaceworld, teknikkmagasin osv men de sier alltid at det er utsolgt og at de får inn 4-5 stk neste uke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fkleppe's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg skulle oppdatere dere. Jeg får 2 nye kontroller gratis
▼ ... noen uker senere ... ▼
Min PS3 stoppet helt å fungere for ca 5-6 år siden. Sendte mail til PSNorge, de ba meg sende den inn. Ga meg lapp så jeg slapp å betale for noe. 1 uke senere sa de at verkstedet ikke får rettet feilen (jeg fikk heller ikke vite hva som var galt) men, jeg fikk en splitter ny PS3 med God of War og Dante's Inferno.

Service på høyt nivå, selv om de "kjøpte" seg en fornøyd kunde.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tar det i denne tråden:

Er det noen som har erfaring med å laste ned spill til PS4 fra annen region? Altså med en amerikansk proxy logge inn med en ny konto og laste ned spill - billigere - enn norsk butikk? Og i tilfelle: ligger spillet der fremdeles når man skifter til Norge?

Finnes det andre tips? Prisene på PS4-spill er jo ganske høye på PlayStation Store. 599,- for de fleste nyutgivelser. Kan man f eks kjøpe en kode for nedlasting av spill billigere et sted? Evt: dersom man kjøper en kode, er det en "vare" man må fortolle?
Sist endret av reklame; 2. desember 2015 kl. 13:36.
Sitat av reklame Vis innlegg
Tar det i denne tråden:

Er det noen som har erfaring med å laste ned spill til PS4 fra annen region? Altså med en amerikansk proxy logge inn med en ny konto og laste ned spill - billigere - enn norsk butikk? Og i tilfelle: ligger spillet der fremdeles når man skifter til Norge?

Finnes det andre tips? Prisene på PS4-spill er jo ganske høye på PlayStation Store. 599,- for de fleste nyutgivelser. Kan man f eks kjøpe en kode for nedlasting av spill billigere et sted? Evt: dersom man kjøper en kode, er det en "vare" man må fortolle?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke erfaring med å kjøpe spill fra en annen region, men når fifa 16 demoen ble lansert så lagde jeg meg en PSN konto fra new zealand for å laste den ned en dag tidligere en i Norge. Og det funket iallefall fett.
Lastet ned et spill fra amerikanske ps store på PS3.
Da måtte jeg legge til amerikansk bankkort med tilhørende personopplysninger.
Hadde en fetter som bodde i USA på det tidspunktet.
Uansett var det ganske tungvint, men det er mulig.

Er ikke toll på programvare ved e-kjøp
Hvordan er det med brenning av spill selv? F.eks. Kjøre dvd-shrink på et spill og derfra brenne det ut på ny plate. Regner med det er ikke er så lett som det
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Hvordan er det med brenning av spill selv? F.eks. Kjøre dvd-shrink på et spill og derfra brenne det ut på ny plate. Regner med det er ikke er så lett som det
Vis hele sitatet...
Det er ikkje så enkelt nei. Spillene kommer dessuten ikkje på dvd plater, de er på Blu-ray disk.