Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4299
Denne helgen har for meg vert et direkte helvete, og alt takket være min idioti og troa på halveringstid, egen styrke. etc.

Jeg har en ti års karriere om en kan kalle det bak meg med alkohol, til tider i så store mengder (ren vodka) at det har ført til både dillerium, hjertestopp og infarkt. Med andre ord tre av fire hover i grava til tider.

Jeg takker min unge alder og det faktum at jeg var totalt avholds frem til jeg i midten av 20 årene at jeg i dag lever.

I tillegg til dette har de tre siste årene en rekke fastleger som jeg har rundsnakka og trilla rundt lillefingen gjort meg opiatavhengig, helst tramadol / nobligan. Jeg har snusa på sterkere stoffer også, men det er ikke nevneverdig.

Min kone som er delvis funksjonshemmet får sine pakker, og jeg fikk mine pakker, men 300 kapsler a 50mg gikk rett i grisen (undertegnet) lenge før første uken var omme mens hun sitter igjen og klarer seg med paracet.

Om jeg skammer meg, og føler jeg ikke burde ha en så grei og snill kone, naturligvis. Vennligst ikke sett spørsmålstegn til det nå.

Her kommer klimaks.

Siste pakning på 100 tramadol jeg fikk mandag i forrige uke tok jeg på strak arm, den + konas var tom til fredags morgen, da hadde jeg 6 stk igjen som jeg tok for å hindre cold turkey med det første, gikk så ut og drakk meg sansseløs.
Da jeg kom meg hjem i noen lunde komatisk tilstand bar det jo i seng, da jeg våknet utpå natten hadde jeg seks pils og fire 0.5mg rivotril som jeg regnet med jeg skulle klare å sove videre på litt utpå lørdagsmorgen da planen var klar, og løsningen min var prepparatet selincro. (Å herregud, jeg angrer)

Da jeg sto opp i 11.00 tiden på lørdag følte jeg meg rimelig ok, litt hang over etter alkoholen, men jeg kjente ikke noe til det andre, jeg regnet med at jeg hadde drukket meg gjennom halveringstiden på alle trammisene så jeg kylte på en selincro 18mg.

Det tok omtrent 20 minutter til det slo inn, og som jeg har lest om og blitt fortalt av lege i hele helga har denne medisinen satt seg på reseptorene som var overdynka med opiater og alkohol og stoppa rett og slett tilgangen til det og gitt meg hele greia jeg burde bruke noen uker på å jobbe meg gjennom på en dag, det vil si.

Nå er det mandag morgen, jeg har vert til lege tre ganger siden det startet og tilsammen fått 4 stk vival 2mg som jeg har brukt sammen med Atarax og betablokker som jeg har selv. Jeg føler nå kanskje, og marker at det er kanskje i nærheten av å være over kneika, men jeg har en lang veg igjen til edruelig tilstand.

Vel. Det jeg vil oppnå med dette innlegget er å advare alle som sitter med samme problem, lignende problem. Nå vet jeg ikke om denne Selincro medisinen som fortsatt er under testing i landet virker slik på benzoer og andre ting, men opiater og alkohol. JA!

Til alle som sliter med alkohol og "lette" opiater, jeg unnlater meg å diskutere saker jeg ikke kjenner til som er sterkere enn hva jeg har nevnt i denne posten, vennligst vit at opiatnedturer tåler somoftes kroppen bra, men alkohol-delir kan drepe, nesten like farlig som heroinnedturer sies det?




En liten oppdatering, blei dillerie av det. Ligg i benzo sky på sykehus. Gjett om jeg skal bli nykter no.....
Sist endret av loscabello; 26. januar 2015 kl. 17:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for dette, jeg har ikke kommet så langt enda(!) at jeg får den typen medisiner, men dette er nyttig har selv en tendens til å missbruke medisinene mine(ritalin, I know er lite poeng i det, men har man først begynt så finnes det plutselig 100 dårlige unnskyldninger for å ta "noen" ekstra vær dag) sitter midt oppi dritten akkurat nå.. Vurderer å bare stikke til legen og si rett ut at jeg begynt å missbruke dem. anbefalt?

Jeg er ny på freak, og ser at ordet Dillerie kommer opp ofte under bivirkninger av overbruk av legemidler. Jeg har googlet det men får ikke opp det jeg vil vite, så jev lurer på om du kan svare meg på hva dillerie er?
Sist endret av lonesometrvlr; 26. januar 2015 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg anbefaler på det sterkeste å bare legge korta på bordet. Ta den hjelpa du kan få, dra nytte av alle som vil og kan hjelpe.

Dillerie, er sikkert noen som kan forklare det bedre enn meg, men jeg hadde mitt andre på 7 år i dag, det er helst alkohol og veldig sterke meds som gir det. Ring legen hvis du bare går i ring.

Lykke til.
Sitat av lonesometrvlr Vis innlegg

Jeg er ny på freak, og ser at ordet Dillerie kommer opp ofte under bivirkninger av overbruk av legemidler. Jeg har googlet det men får ikke opp det jeg vil vite, så jev lurer på om du kan svare meg på hva dillerie er?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil, men ganske sikker på at han mener delirium.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Mulig jeg tar feil, men ganske sikker på at han mener delirium.
Vis hele sitatet...
Det er sterkt av meg å i det hele kunne klare å kommunisere via Android tastatur i den tilstanden jeg er i. Så ha meg unnskyld for skrivefeil.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Mulig jeg tar feil, men ganske sikker på at han mener delirium.
Vis hele sitatet...
Takker. Jeg kan ikke diagnosere meg selv, men tror jeg har ett par eller tjue erfaringer med delirium, i følge det som står skrevet. Men hva vet vel jeg, er ganskje sjuk i hode uansett.

Sitat av loscabello Vis innlegg
Det er sterkt av meg å i det hele kunne klare å kommunisere via Android tastatur i den tilstanden jeg er i. Så ha meg unnskyld for skrivefeil.
Vis hele sitatet...
Du klarer deg bra sitter i samme sekken.
Sist endret av lonesometrvlr; 26. januar 2015 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av lonesometrvlr Vis innlegg
Takker. Jeg kan ikke diagnosere meg selv, men tror jeg har ett par eller tjue erfaringer med delirium, i følge det som står skrevet. Men hva vet vel jeg, er ganskje sjuk i hode uansett.



Du klarer deg bra sitter i samme sekken.
Vis hele sitatet...
Er delirium tremens, ifølge den info som ble fremlagt. Og det hadde jeg da som liten og, uten noen form for rusmiddel... Ikke annet enn hva gamla knekte i seg på midten av syttitallet som jeg fikk via henne. He he.
Hehe! de barna, de barna :P tydelig at det kan ha flere årsaker, men å knaske på mors piller i smug kan jo sikkert påvirke psyka di en del. Jeg sier bare fuck legemidler, Go weed! Snart....
Sitat av lonesometrvlr Vis innlegg
Hehe! de barna, de barna :P tydelig at det kan ha flere årsaker, men å knaske på mors piller i smug kan jo sikkert påvirke psyka di en del. Jeg sier bare fuck legemidler, Go weed! Snart....
Vis hele sitatet...
For den vanlige alkis med vodka virker ikke weed. Eneste kicket som stormer vodka er morfin...

Dessuten mente eg det som mor måtte ha klasket i seg da Hu gikk med meg. Var totalt avhold til jeg var godt voksen.

på dem som kan, misunnelig er eg....
Sitat av loscabello Vis innlegg
For den vanlige alkis med vodka virker ikke weed. Eneste kicket som stormer vodka er morfin...

Dessuten mente eg det som mor måtte ha klasket i seg da Hu gikk med meg. Var totalt avhold til jeg var godt voksen.

på dem som kan, misunnelig er eg....
Vis hele sitatet...
Jeg beklager missforståelsen.

Det må være veldig kjipt. Kondolerer
Sitat av lonesometrvlr Vis innlegg
Jeg beklager missforståelsen.

Det må være veldig kjipt. Kondolerer
Vis hele sitatet...
Kondolerer? Neida, eg er i bra stand no. Venter ny dose stesolid av englene her på sykehuset straks.
Sist endret av loscabello; 26. januar 2015 kl. 20:18.
Sitat av loscabello Vis innlegg
Kondolerer? Neida, eg er i bra stand no. Venter ny dose stesolid av englene her på sykehuset straks.
Vis hele sitatet...
Jeg burde kanskje kondolert deg for din oppfostring men jeg mente Altså kondolerer over mangel på effekt av marjuana, hehe
Men så lenge du har noen søte nurses som forer deg, så er vel ikke det noe å kondolere heller.
Sitat av lonesometrvlr Vis innlegg
Jeg burde kanskje kondolert deg for din oppfostring men jeg mente Altså kondolerer over mangel på effekt av marjuana, hehe
Men så lenge du har noen søte nurses som forer deg, så er vel ikke det noe å kondolere heller.
Vis hele sitatet...
Her er det ingenting som mangler, eneste er den forbanna tiaminsprøyta.......

Men sanne mine ord. Eg slutter dette livet! Starter det som var ment....

Gå, all.
Yes! Fortsett sånn så har du allerede klart det ✌️
Jeg var rusmisbruker i 20-åra. Begynte med amfetamin, piller, så heroin.
Det beste er når man kommer til det punktet at man selv innser at man har et problem å vil ha hjelp. Da er det bare å legge alle kortene på bordet

Lykke til alle sammen
Det beste er når man kommer til det punktet at man selv innser at man har et problem å vil ha hjelp. Da er det bare å legge alle kortene på bordet.....
Vis hele sitatet...
.....Og vente i kø på avrusing og hjelp. Ikke regn med å få det i løpet av det første året. Latterlig. Det burde faktisk gå ann å få hjelp i det øyeblikket en trenger det, ikke 2 år etter.
Sitat av bacongull Vis innlegg
.....Og vente i kø på avrusing og hjelp. Ikke regn med å få det i løpet av det første året. Latterlig. Det burde faktisk gå ann å få hjelp i det øyeblikket en trenger det, ikke 2 år etter.
Vis hele sitatet...
Jeg var såpas vrang at jeg tok verste avrusinga hjemme i min egen seng.
Ble tilbudt en akutt plass, men takket nei. Skal sies at jeg var så heldig å ha en familie og venner som hjalp meg gjennom dette, samt en fantastisk lege.
Sitat av KoalaBear Vis innlegg
Jeg var såpas vrang at jeg tok verste avrusinga hjemme i min egen seng.
Ble tilbudt en akutt plass, men takket nei. Skal sies at jeg var så heldig å ha en familie og venner som hjalp meg gjennom dette, samt en fantastisk lege.
Vis hele sitatet...
Føler for det helvete du må ha opplevd der og da, godt du har familie og bra lege. Eg har ikke noen av delene.

Våknet opp etter nesten fem timer søvn, vet det var benzo fremkallet, men likevel. Godt. Eg er på rett kurs og holder den stødig. Håper noen drar nytte av mine erfaringer, og gjerne spør om det er noe dere lurer på ang dette.

Takk for all støtte.
Sist endret av loscabello; 27. januar 2015 kl. 07:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ønsker deg lykke til LosCabello.
Ta vare på kona, tenk fremover, drømmer kan oppfylles ..
Sitat av KoalaBear Vis innlegg
Ønsker deg lykke til LosCabello.
Ta vare på kona, tenk fremover, drømmer kan oppfylles ..
Vis hele sitatet...
Skal hjem i morgen, første natta med 8 timers sammenhengende søvn i natt. Er snart helt av benzo og føler meg rimelig sterk.

Jernkvinnen i mitt liv kommer og henter meg, skal ha en flott helg med masse god mat og kos.

Gleder meg.

Takk til alle som føler for medmennesker.


Stå på alle som sliter i samme motorvei..
Delirium er noe dritt!!
Første gang ble jeg kjørt til intensiv avd og fikk stesolid og rivotril med jevne mellomrom.
Andre gangen så skjønte ikke den forbanna legevaktslegen min at det var delir og fikk meg innlagt på psykiatrisk.
Gikk over etter noen dager da jeg hvertfall fikk rivotril der inne.