Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7568
Heisann freaks!

Er det noen som har kjøps-erfaring fra DHgate.com ? Kjøpte nettopp to varer derifra til en svært billig penge og fri frakt (!!). Kom med alt dere hav av positiv/negativ feedback
Et ganske kjapt søk på "dhgate review" fikk opp ganske mange dårlige reviews.
https://www.trustpilot.com/review/www.dhgate.com
http://dhgate.pissedconsumer.com/
Siden ser jo også ut som en direkte rip-off av Amazon sine sider.

Har ingen personlig erfaring med de.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
DHGate er en veldig oppegående nettside og kan sammenlignes med eBay og Amazon. Fordelen med DHGate er at du kan kjøpe et produkt i store kvantum til en billig penge.

Nettsiden i seg selv er legit, men selgerne er noe annet. Du må se på hvilke tilbkameldinger den spesifikke selgeren har fått, og styre unna de med mindre enn 90% god feedback.

Til informasjon blir nettsiden brukt av mange nettbutikker i Norge, som kjøper varene sine gjennom denne siden.
Hvordan er det med pris for frakt på denne siden?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Hvordan er det med pris for frakt på denne siden?
Vis hele sitatet...
Jeg måtte ikke betale frakt for det jeg kjøpte, veide tilsammen 1kg
Kjøpte tastatur til min forrige macbook pro på DHgate, eneste nettbutikken som hadde tastatur som kunne brukes med samme tastaturlayout.

Ingen problemer med det kjøpet, men så har jeg ikke bestilt noe derfra siden heller.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beklager om jeg drar frem en gammel tråd, men til de som eventuelt søker seg opp på DHGate så vil jeg kun si at jeg er positivt overrasket av siden. Kjøpene mine kom frem ganske raskt, var av god kvalitet og hadde god innpakning. Du får hva du betaler for, og produktet er som beskrevet. Da igjen, det vil variere litt fra selger til selger.