Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5797
Noen som har noen kule podcasts de liker å høre på, eventuelt også hvorfor du liker de? Personlig hører jeg mye på Joe rogan sin podcast @ http://www.joerogan.net/

Digger samtalene han har med folk, alltid om noe interessangt, f,eks om hvordan jorda kommer til å ende, universet, døden, weed, mma osv. Tror mange kan få utbytte av å høre på den fyren der

Hvis noen har noen kule livestreams de vil dele så setter jeg pris på det også Godt nyttår
Radioresepsjonen og Misjonen er veldig underholdene.
Above & Beyond sin Trance Around The World podcast er helt sjef:
http://www.trancearoundtheworld.com/

Liker også godt Gareth Emery:
http://www.garethemery.com/podcast/podcast_164/
Radioresepsjonen har vel 250 episoder på podcast.
Verdensherredømme er også veldig morsomt, men kanskje litt masete.

Ligger på iTunes
må nok si radioresepsjonen, helt fantastisk! selvom podcastene på itunes er litt fuck'a nå.
Sist endret av larvikmann; 31. desember 2011 kl. 19:51.
Digger Joe Rogan sine podcasts, alltid noe interessant. Hører å ser litt på de andre Death squad podcasts og, det er med redband fra Joe Rogan sin podcast. Og andre venner/komikere, er verdt å se på innimellom di og.
The Ricky Gervais show

Er vel stoppet for lenge siden, men det finnes en hel del stoff du kan laste ned om du faller like hardt for Karl Pilkington, Ricky og Steve som jeg gjorde
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
etter å ha sett Joe Rogan sine podcasts, er det lite som har nådd opp etter det.
Joe Rogan og Duncan Trussel er en uslåelig kombinasjon.

Ser også Deathsquad.tv og Ice House Chronicles.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Radioresepsjonen og verdensherredømme er jo suverent da!!
Joey Diaz på Joe Rogan sin podcast er det beste.

http://www.youtube.com/watch?v=cQkg184wNSw
Norsk fyllepodcast, på vorcast.org
Haha cool Kan dere kanskje si littegrann om hva de stortsett handler om osv, hva slags "tema".. - Train by day, joe rogan podcast all night, every day!
www.nerdalert.no Drives av 3 stavanger gutter som snakker om konsoll spill, bullshit og masse annet. Hver 10 ende episode er en drikke spesial så ja jeg anbefaler denne
▼ ... over et år senere ... ▼
Det finnes en norsk podcast om rus, med Bøffert Fusk og Per-Ståle Honning!

5 episoder sålangt.

podcastomrus.wordpress.com
Sist endret av Reynolds; 5. juni 2014 kl. 19:39.
Hardcore History er veldig gøy hvis du er interessert i (krigs)historie. De nyeste ligger gratis ute på nettsiden, mens de gamle må du enten kjøpe eller laste ned. Anbefaler "Wrath of the Khans"!
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Radioresepsjonen er det viktigste i livet. Bill Burr's Monday Morning Podcast er og skikkelig bra.
Har ikke funnet noen podcast som er like interessant som Joe Rogan Experience selv, men Bill Burr er funny (som han over meg nevnte), Doug Stanhope's Podcast er selvfølgelig også morsom og er også glad i Kevin Smith sine podcaster; Smodcast, Jay and Silent Bob Get Old, Hollywood Babble-on etc.
Sist endret av Fatass Skinny; 5. juni 2014 kl. 20:27.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hardcore History er veldig gøy hvis du er interessert i (krigs)historie. De nyeste ligger gratis ute på nettsiden, mens de gamle må du enten kjøpe eller laste ned. Anbefaler "Wrath of the Khans"!
Vis hele sitatet...
Støttes 100%. Sjekk også ut Dan sin "Common sense" som er en podcast hvor han tar for seg mer dagsaktuelle temaer innenfor verdenspolitikken osv.

Forøvrig anbefaler jeg også "Penn's sunday school" og "Stuff they don't want you to know".
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ekko fra P2, seriøs talk-radio, om alt fra partikkelfysikk til bæsj
Painkiller Already, originalt en gaming podcast med 3 personer med respektable youtube channeler. De går mer og mer vekk i fra gaming temaene (takk gud), og nå består podcasten av nesten bare diskusjon av nyheter, livene deres, og om alt mulig egentlig. De pleier også og ha en gjest av og til. Da som oftest andre youtubere.

Slippes en episode per uke, og til nå har det kommet ut 182 episoder. Anbefales. Veldig morsom podcast.
The co-optionale podcast med Totalbiscuit, Doder, Jesse Cox + gjest er i mine øyner den beste spill (og alt av sidetracking det leder til) podcasten. Ligger på youtube, også en eldre versjon calt tgs podcast med samme folkene.
Anbefales på det sterkeste: Freakonomics Radio
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Skråblikk: må nesten reklamere for min egen podcast der jeg intervjuer folk i forskjellige yrker og hobbyer.

This American Life: der folk forteller om hendelser de har opplevd.

Freakonomics: statistikk og fakta sett fra økonomers perspektiv.
Sist endret av Cappy; 6. juni 2014 kl. 00:35.