Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5071
Reiser nå til spania på onsdag, å har hørt at der er så mye billigere enn i norge, samt gjør en bedre jobb. Kan flere bekrefte dette?
Jeg skal også til alicante, og om noen vet om evt om hvor jeg kan ta den? Har bil så kan kjøre så lenge det ikke er så langt unna.
Jeg skal til Alicante neste helg. Jeg reiser med en kompis som har tatt tatovering der. Problemet er at sjappa har flyttet siden han tok den. Jeg har også tenkt tanken på å ta tatovering der. Hvor lenge skal du bli der? Gjerne si fra om du finner noe brukbart
Trådstarter
Sitat av Yutao Vis innlegg
Jeg skal til Alicante neste helg. Jeg reiser med en kompis som har tatt tatovering der. Problemet er at sjappa har flyttet siden han tok den. Jeg har også tenkt tanken på å ta tatovering der. Hvor lenge skal du bli der? Gjerne si fra om du finner noe brukbart
Vis hele sitatet...
Skal bare være der i noen dager, hehe. Ja det skal jeg gjøre, en kompis av meg sa at jeg måtte litt utenfor byen, men vi får nå bare se. Kos dere i alicante, det skal hvertfall jeg!
Takk for det gleder meg sykt.
God tur til seg og.

Her er hvertfall et bilde av tatoveringen. Den kostet 1050 kr

bilde
Sist endret av Yutao; 9. mai 2014 kl. 13:29.
Morsomt at set står "eller ikke" under bildelinken din Yutao, for den tattisen var lite pen.

Uansett, prisnivået er det samme som i Norge dersom den tattisen kostet 1000kr. Husk på at i Norge er kanskje hygienen bedre, man har muligheter for gratis etterfylling dersom det er behov, samt følge flere og gode anbefalinger.
Trådstarter
Sitat av reklame Vis innlegg
Morsomt at set står "eller ikke" under bildelinken din Yutao, for den tattisen var lite pen.

Uansett, prisnivået er det samme som i Norge dersom den tattisen kostet 1000kr. Husk på at i Norge er kanskje hygienen bedre, man har muligheter for gratis etterfylling dersom det er behov, samt følge flere og gode anbefalinger.
Vis hele sitatet...
Det er sant. Får vel egentlig bare se hvordan prisene er.
Kompis er ikke helt fornøyd med tatoveringen selv
Du får hva du betaler for.
Trådstarter
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Du får hva du betaler for.
Vis hele sitatet...
Det er mange som er flinke i norge, men der er flere som er bedre enn de her inne. Har sjekka litt på starlight blandt annet, lest mye om de. Tenker litt sånn om jeg skal ta meg en tattovering så vil jeg ha den skikkelig. Forresten, norge er overprisa på alt. En tattovør som er like flink som en i norge kan ta halvparten i utlandet, norges community
Sist endret av ezyy; 10. mai 2014 kl. 22:47.
En ting som flere ikke tenker over er også at sydentur generelt ikke samsvarer med god aftercare for en tattis. Bading, soling, alkohol er ikke akkurat prima vare hvis du vil ta vare på nytt blekk.
jeg har tatt mine i danmark.. grei pris og mye bedre enn i Norge.
Sitat av Mastermark Vis innlegg
En ting som flere ikke tenker over er også at sydentur generelt ikke samsvarer med god aftercare for en tattis. Bading, soling, alkohol er ikke akkurat prima vare hvis du vil ta vare på nytt blekk.
Vis hele sitatet...
Man kan jo ta den dagen før eller dagen man drar hjem
Hvis man er riktig heldig kan man få hepatitt helt gratis, og de aller heldigste kan faktisk ende med å også få HIV til en mye billigere penge enn her hjemme.

Ja, det er satt litt på spissen, men rutinene for hygiene er ikke like gode som her hjemme, og er man riktig uheldig kan man pådra seg noe uønsket.

Som nevnt ovenfor er det lite heldig å dra på fylla, sole seg eller bade etter at man har tatt tatovering.

Min (kjedelige) anbefaling er å heller spare opp litt ekstra og ta den her i Norge. Da er det mindre sjanse for sitte av virus, samtidig som man reduserer risikoen for infeksjoner i tatoveringen.
Se heller på hva tatovørene har gjort av arbeid osv for å forsikre deg om at du får det resultatet du vil ha enn selve prisen. Om tatovering er dyrt er det fordi tatovøren har et bra rykte og da er du mest sannsynlig safe for å få et resultat du selv er fornøyd med 100%

Jeg tok min i Oslo. Betalte 12 000.

Her kan du se resultatet hvis ønsket.
Trådstarter
Sitat av emmma Vis innlegg
Se heller på hva tatovørene har gjort av arbeid osv for å forsikre deg om at du får det resultatet du vil ha enn selve prisen. Om tatovering er dyrt er det fordi tatovøren har et bra rykte og da er du mest sannsynlig safe for å få et resultat du selv er fornøyd med 100%

Jeg tok min i Oslo. Betalte 12 000.

Her kan du se resultatet hvis ønsket.
Vis hele sitatet...

Den var fin den, creds!

Men har tatt hepatitt vaksine, i følge noen så hadde jeg delt sprøyte så fikk hepatitt C vaksina, tatt alle 3 kurene. Men altså, det kan ikke være så sinnsykt lett å få det gjennom spania, vel? Greit nok det er et ferie sted, men om man sjekker at man bruker en gangs utstyr som jeg har fått beskjed om, og at jeg ikke tar det på ei bakgate. Om dere skjønner da =)
Sist endret av ezyy; 11. mai 2014 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Den var fin den, creds!

Men har tatt hepatitt vaksine, i følge noen så hadde jeg delt sprøyte så fikk hepatitt C vaksina, tatt alle 3 kurene. Men altså, det kan ikke være så sinnsykt lett å få det gjennom spania, vel? Greit nok det er et ferie sted, men om man sjekker at man bruker en gangs utstyr som jeg har fått beskjed om, og at jeg ikke tar det på ei bakgate. Om dere skjønner da =)
Vis hele sitatet...
Hepatitt C vaksine finnes ikke, kun for A og B.
Søk på nettet, sjekk rykter o.l og når du finner en se på arbeidet hans/hennes. Se deg rundt og forsikre deg om at det er hygienisk og at utstyret er sterilt. Du betaler kanskje mer en hos de som holder på i en boks på promenaden, men vil du ende opp med en horribel tatovering og muligens sykdommer for å spare litt cash?

Ganske enkelt :*

Og for å svare på spørsmålet ditt, ja, det er billigere uansett
Sist endret av Lupi; 12. mai 2014 kl. 01:31.