Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1609
Hei, går på internatskole og her er nettverket sperret via blocked-website.com.
Lurer bare på om noen vet om noen KJAPPE og GODE VPN servere, helst i Sverige, men IP som er åpen.
Har prøvd BTGuard, men den er blocka, Hotspotshield og Xpat shield fungerer, men er utrolig treigt.... Noen ideer over noen VPN'er som koster penger, men som er åpent?
Denne er jeg selv meget fornøyd med. Tar deg bare sekunder så kan du velge mellom 20 land.

https://www.privateinternetaccess.com/
Når jeg styrte med slikt brukte jeg ProXPN.
Ser ut som de bruker OpenDNS til å blokke.

Har du forsøkt å sette DNS på maskinen din til f.eks. Google sin, 8.8.8.8 ?
Fikk fikset det med StrongVPN, har åpnet opp for P2P som også er stengt av nettverket så ble doublewin Laster ned med 1MB i sekundet på skolenettverket
Sist endret av FriedBitz; 29. oktober 2013 kl. 11:22.
Sitat av FriedBitz Vis innlegg
Laster ned med 1MB i sekundet på skolenettverket
Vis hele sitatet...
Ikke mer? Vet du om de deler hastigheten jevnt på hver bruker isåfall?
Sitat av FriedBitz Vis innlegg
Fikk fikset det med StrongVPN, har åpnet opp for P2P som også er stengt av nettverket så ble doublewin Laster ned med 1MB i sekundet på skolenettverket
Vis hele sitatet...
skulenettet her laster eg ned med 1-25MB/s med strongVPN alt varierer om mengde brukerer.
Sist endret av R0flcopter; 29. oktober 2013 kl. 15:19.
Sitat av Bokmerket Vis innlegg
Ikke mer? Vet du om de deler hastigheten jevnt på hver bruker isåfall?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men det ligger mellom 1-3MB/s og til å være et internat nettverk, så ville jeg sagt meg glad i den farten
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg anbefaler å lese Torrentfreak.com sin test av VPN firmaer.
Sist endret av Lommelykt; 14. november 2013 kl. 06:44.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Jeg bruker Strongvpn med openvpn server i oslo i norge. Har 20/20 linje på dette, og la inn vpn tilkoblingen i en merlin flashed asus darkknight router slik at jeg får brukt det på alle tilkoblede duppedingser. Funker fjell.