Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 971
Hei,
Jeg er på utkikk etter gratis mySQL hosting.
Vet noen hvor jeg kan få tak i det, utenom http://www.freesql.org ?
(Tror det er noe galt med den serveren, da jeg aldri får sessions til å fungere der.)

Hadde satt pris på all hjelp / tips dere kommer med.

Posten er skrevet om litt, for å hjelpe alle å forstå hva det er snakk om her
- spellingjulecrew
Jeg har tatt bort en del unødvendige poster i denne tråden. Samt redigert første posten, slik at man skal forstå hva det er han vil ha tak i.
Du kjenner ingen som har et webhotel med mysql da ? Kansje du kan få låne en database av han/henne.
▼ ... over en uke senere ... ▼
www.50free.com e suverent... PHP/MySQL med 50mb.. Jeg prøvde www.freemsql.com jeg og, men det funka jo nesten aldrig!!!
www.frac.dk

Riktignok trenger du en mail som slutter på .dk men det er lett og skaffe.
Opprinnelig postet av Garbion
www.frac.dk

Riktignok trenger du en mail som slutter på .dk men det er lett og skaffe.
Vis hele sitatet...
hvordan er oppetiden? noen sider som gir meg .dk mail?
Tok meg 2 sekkunder å søke på google, så fant jeg denne siden. Ser ut som man får gratis .dk mail der.

(btw. da sender jeg isdn regningen til deg, siden jeg søkte for deg, håper det går greit?)
Jeg er på cybton.com, ikke så verst, men av og til laster siden min ikke
Det er jo alltid det som vil være problemet med gratis hosting, det kommer aldri til å bli like bra som om man betaler for en tjeneste.