Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 760
Det har seg slik at for bare noen dager siden så 'klikket' alt. Når jeg skal se en film eller lignende på pc'n, da kjører jeg den og den går som den skal, men det er ekstremt lyst ! Prøvd å lasta ned alle codecs etc på nytt osv. men det ser ikke ut som å hjelpe (men får av en eller annen grunn ikke lastet ned divx, ikke engang trial, den klikker under installeringen av det.)

Noen som har peiling på hva dette kan være eller noen som har opplevd det tidligere å vil hjelpe meg ?
eneste lignende jeg har vært borti er når filmen ikke er ferdig nedlastet.
Har du prøvd å starte maskinen på nytt, eller er du kanskje som meg og bare bruker "hibernate" når du slår den av? I såfall kan en restart være verdt et forsøk. Jeg har i alle fall hatt enkelte problemer med visning av film innimellom (stort sett bare at det er grå skjerm der filmen skulle vert, men til tider også annen merkelig oppførsel). Da er det bare restart som har hjulpet...
Gamma down?
Prøvd å kjøre filmen i vlc?
Trådstarter
slår nok av pcn ja og er ferdig nedlastet..
Er nok ikke gamma, testa i winamp og mplayer classic ;p
noen andre tips ? :O men ser ut som om det er gammaen faktiks :/
Hadde samme problemet, lemme guess nettopp installert drivere og du har nvidia skjermkort? dra på fargeinstillinger ellerno å mekk der på gamma og brightness.
Trådstarter
hm, er ikke noe lyst ellers.. er kun under avspilling av film, å ja du har veldig rett med nyinstallerte drivere ;p men nok om det, for nå har e fått installert noen codec på nytt, men DivX NEKTER! å nå funker noen av filmene, men fortsatt ikke alle.. er vel da divx som e problemet. . .
Har nøyaktig samme problem som deg på søstra mi sin maskin. Reinstallert XP på den i går, nyinstallerte nvidia-drivere, alt av filmer er kjempe lyst.
Får jeg spørre åssen skjermkort du har?
Ikke tilfeldigvis Creative GeForceFX 5200?
Trådstarter
Creative GeForceFX 5600 ;p så pretty darn close ;p var vel etter jeg installerte nyeste nvidia drivern fra nvidia.com det tok fyr det problemet faktisk =D haha.. :/:/
keep me updated da om du får det til