Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 806
Ministry of Love
sptz's Avatar
Må bare fortelle dere at dere må se på amandus showet. Det kommer til og bli sendt på nrk i løpet av påsken, men amandus er fra 7-10 april. Der er nemelig vår (paul_moon, igor, og meg + 2 til) film nominert. filmens titel er "Kjells verden" og er en dramadok om en løsemiddelskadet maler

forøvrig kan det nevnes at det er nominert enda en film i fra klassen vår. titelen på den er vis jeg ikke husker feil "mot(e)lys" en dokumentar om motepress for jenter som er runt 14.

link til amandus


det var dagens selvskryt
I like turtles
Skyfex's Avatar
Kan du uploade filmen et sted? Me vil se
Hmm, hvor lang er filmen? Hadde vært kult å se, hva slags rolle spiller du, btw?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Trådstarter
jeg kan godt lage en divx vis du vil se. du må bare gi meg en ftp så skal jeg laste den opp. Jeg spiller ikke noe rolle i filmen, det er det bare paul_moon som gjør. Jeg har for det meste filmet og redigert.

I år var det 245 filmer som var sendt inn i fjor var det bare 130.
hehe, stilig /me vil se!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
Trådstarter
her er filmen. det er ikke jeg som har komprimert den det er det folka på amandus som har gjort. har faktisk ikke sett ossen den har blitt etter de har komprimert den. (har ikke linje til og se den her; modem)

Quicktime

Windows Media

RealMedia

slik
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
Trådstarter
*Drar opp trå*

Vis dere ser på NRK1_torsdag_17. april_kl_15.45_så vil dere se filmen min (les vår) vinne som beste "fiksjons-film".

[seier modus on]
Jippi vi vant!!
[seier modus off]
synd at jeg er på tg da...
kanskje jeg får sett den på nrk.no hvis det blir webtv av det
Huff, lenkene funker ikke spetznaz
de funker fint de, men du må bruke ie siden det er streaming, og opera forstår ikke streame filnavnet eller no' hvis du ikke har lagt det til.
Aye, problemet var at jeg brukte Media Player 6.4.
Funker fett med versjon 8