Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1901
Trenger tips til serier, har sett meg gjennom det som er av Arrow og Revolution, å ønsker lignende serier.

Hva har DU å anbefale?
Må anbefale Breaking Bad!
Breaking Bad, Dexter og Game of Thrones er obligatoriske. Kom tilbake når du har sett de.
Trådstarter
Breaking bad skal jeg gi ett forsøk, dexter sugde maksimalt og Game Of Thrones vet jeg ikke helt med. Ønsker serier lignende Arrow og Revolution, syns ikke de er helt der..
Sitat av A-haja Vis innlegg
Breaking bad skal jeg gi ett forsøk, dexter sugde maksimalt og Game Of Thrones vet jeg ikke helt med. Ønsker serier lignende Arrow og Revolution, syns ikke de er helt der..
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du sett av Dexter? Synes det er en av de beste seriene noen sinne Første sesong er litt døll, men 3 og 4 blir skikkelig intenst.

Har sett et par episoder av Weeds nå, og frem til nå er det ganske morsom serie. Litt stereotypisk (black guys dealing 'n shit)
Sist endret av Xernox; 27. januar 2013 kl. 20:30.
Suit, Breaking Bad, Prison Break, Lie To Me, Criminal Minds.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Breaking bad skal jeg gi ett forsøk, dexter sugde maksimalt og Game of Thrones vet jeg ikke helt med. Ønsker serier lignende Arrow og Revolution, syns ikke de er helt der..
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke liker Game of Thrones, så vet jeg rett og slett ikke hva som er galt med deg.
The Sopranos, The Paciffic, Criminal Minds og Band of Brothers. Er serier du må se!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen serier jeg liker for tiden;Supernatrual, Sherlock, Criminal Minds og Ncis.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvor mye har du sett av Dexter? Synes det er en av de beste seriene noen sinne Første sesong er litt døll, men 3 og 4 blir skikkelig intenst.
Vis hele sitatet...
[Rage]Dexter hadde vært perfekt uten Debra. Hun gjør ikke noe annet enn å syte, grine, bli sint og bryte lover. Hun klarer engang ikke å gjøre jobben sin [/Rage].
- Breaking Bad
- Supernatural
- Sons of Anarchy
- The Sopranos(!!!)
- The Walking Dead
- American Horror Story
Som sagt av Antidote over her, Prison Break. Vet om mange som ikke skjønner mye de første episodene om ikke hele sesong 1, men fra sesong 2 og utover begynner du å forstå mer av sesong 1 også. Ekstremt bra serie
Terra Nova og Jericho kanskje?


Terra Nova er ikke noen kjempeserie, men Jericho skulle jeg gjerne sett at kom tilbake
Sist endret av mr_james; 11. februar 2013 kl. 15:40.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hvis du har tilgang til Netflix, se House of Cards. Fantastisk bra!