Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2395
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg skal en tur til Surnadal, men bussen går visst ikke på lørdager... Jeg har tatt flyet fra Stavanger (hvor jeg bor) og sitter litt sånn uten noen god plan. Er det noen som vet om ett billig sted jeg kan overnatte? Eller evt. om der er andre måter å komme seg til Surnadal på enn buss? Jeg er i sentrum akkurat nå, men kan alltids gå litt om billigere steder ligger en smule lengre borte. Noen snakkende om Rosenborg, men det var utenfor gåavstand.

Sitter med en smartphone, så jeg har ikke optimale muligheter til å surfe Internett for infoz.
Tror studentersamfundet har noe interrail opplegg med B&B. Stikk innom der og hør!
Hør med Trondheim Vandreheim på Rosenborg hvor mye de skal ha for en natt: 73 87 44 50
Sitat av Olav Vis innlegg
Tror studentersamfundet har noe interrail opplegg med B&B. Stikk innom der og hør!
Vis hele sitatet...
De har de! http://www.tirc.no/

Flere alternativ: www.overnatting.net/hostel-vandrerhjem-trondheim.html
Sist endret av Turbolego; 30. juli 2011 kl. 19:03.
Trondheim Vandrerhjem AS
Ligger på Rosenborg, det koster rundt 300,- per natt. Ta 63-bussen til Sigurd Bergs Allé fra sentrum ellers så må du gå 30 min.
Tlf: 73 87 44 50

Tror forresten bussen til Surnadal går på lørdager, men siste avgang er kjempetidlig på dagen. Ganske sikker på at det er eneste måte å komme seg dit på, desverre.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Sitat av Olav Vis innlegg
Tror studentersamfundet har noe interrail opplegg med B&B. Stikk innom der og hør!
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg stikke innom? Og har dem resepsjon klokken 19 en lørdag?
Sitat av streitis Vis innlegg
Hør med Trondheim Vandreheim på Rosenborg hvor mye de skal ha for en natt: 73 87 44 50
Vis hele sitatet...
de tok ikke telefonen dessverre. Mulig den er stengt, hvor ligger stedet?

Oki, flere som nevner vandrehjemmet. Men jeg vet ikke hvor det er, eller hvor bussene går fra, eller om de har plass. Jeg skal prøve å ringe en gang til, og siden prøver jeg hjemmesiden som det ble lenket til.
Trondheim Vandrerheim ligger i Weidemannsgate 41, du går over bakke bro oppover og bortover. Mener å huske at det etterhver er skiltet.
Hva er galt med folk i dag?
Har du noensinne stått langs en vei med tommelen i været?
Ikke? Prøv, du blir overrasket over hvor lettvindt det er om du ser noenlunde respektabel ut.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Hva er galt med folk i dag?
Har du noensinne stått langs en vei med tommelen i været?
Ikke? Prøv, du blir overrasket over hvor lettvindt det er om du ser noenlunde respektabel ut.
Vis hele sitatet...
Surnadal er temmelig langt, hva Rosenborg angår har jeg gode ben Jeg har aldri haiket, men tanken skremmer ikke heller. Jeg har rett og slett bare ikke tro på det ( hvilket underbygger din påstand om at jeg ville bli overdrevet )
Sitat av Sio Vis innlegg
Surnadal er temmelig langt, hva Rosenborg angår har jeg gode ben Jeg har aldri haiket, men tanken skremmer ikke heller. Jeg har rett og slett bare ikke tro på det ( hvilket underbygger din påstand om at jeg ville bli overdrevet )
Vis hele sitatet...
Så langt er det ikke, tar litt over en og en halv time med bil tror jeg.

Siste buss på lørdager går vel rundt klokka 5 ja. Om du kjenner noen fra Surnadal kan du jo få dem til å skrive på Facebook at du trenger skyss? Mange surnadalinger i Trondheim (:
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hva skal du hit etter da? :-)
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Er det ikke noen snille freakere i Trondheim som har en sofaplass til vår kjære Sio da?!?!?
Jeg har sofaplass i Verdal hvis du kommer deg hit
Jeg har plass, kan sikkert orge med seng også - om det er det som står på. Har også*øl
Sist endret av drinkalone; 30. juli 2011 kl. 20:26.
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Jeg har plass, kan sikkert orge med seng også - om det er det som står på. Har også*øl
Vis hele sitatet...
Folk som deg burde få medaljer.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Tenkte jeg på også. Hva har verden blitt til om ikke med-freaks kan avse en sofa for kvelden, evt med en pils som betaling.
Foreslår spontantreff i Trondheim.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Da var sengen min redd opp! 245 ellerno skulle dem ha. Bor på vandrehjemmet til i morgen, sågar frokost fikser dem. I morgen går bussen til den bortgjemte Dalen og jeg er på sommerleir

Takk alle sammen, glimrende tips!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du skal vere velkommen hit til surnadal!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Sitat av STOREida Vis innlegg
Så langt er det ikke, tar litt over en og en halv time med bil tror jeg.

Siste buss på lørdager går vel rundt klokka 5 ja. Om du kjenner noen fra Surnadal kan du jo få dem til å skrive på Facebook at du trenger skyss? Mange surnadalinger i Trondheim (:
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ingen som bor nord for Bergen. Eller; teller foreldrene til en kollega av faren min? :P
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hva skal du hit etter da? :-)
Vis hele sitatet...
Sommerleir! Gleder meg!
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Er det ikke noen snille freakere i Trondheim som har en sofaplass til vår kjære Sio da?!?!?
Vis hele sitatet...
Den erfaringen jeg har med å dele seng med freaks er heller avskrekkende. Dessverre viser det seg at han ene jeg deler rom med er en lettere skrullebukk, dog virker han from som ett lam.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg har sofaplass i Verdal hvis du kommer deg hit
Vis hele sitatet...
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Jeg har plass, kan sikkert orge med seng også - om det er det som står på. Har også*øl
Vis hele sitatet...
Sitat av olaPola Vis innlegg
Folk som deg burde få medaljer.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å scrolle på telefonen min, det forrige innlegget blir derfor noe rart, vil gjerne svare alle, lite tidsfordriv her :P
Sist endret av Sio; 30. juli 2011 kl. 20:42.
Ah, ja nei du har i alle fall plass å*sove her om det trengs. Skjønner at du vil heller ha vandrerhjem. Hør med de, de orger sikkert noe for deg. Lykke til
Det er jo garantert en leid buss fra surnadal på olavsdagene! bare gå rundt å spør. sikkert mange brisne gamlinger som vil ha med en ung-gutt på tur
spotify:track:2e6WuFGP03TV4u768tycan

Passende sang å tralle til