Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2113
Hei : )
Skal nå kjøpe meg ein bærbar pc til surfing, bilder og sånn enkelt kontorarbeid.
ingen spilling eller noe sånt,

Hvilken av disse trur dere er best?

1:http://www.elkjop.no/product/data/ba...r-pc-c660d-16j


2:http://www.expert.dk/da/Computer/bae...840846888.aspx
Er vel akkurat dette markedet Asus eee pad transformer sikter til? Sjekk den ut på youtube. Veldig lekker.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
IKKE kjøp på elkjøp, gjør deg selv en tjeneste, kjøp på komplett eller dustin!
Den første så kul ut da
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Den første så kul ut da
Vis hele sitatet...
Ganske overbevisende argument det ja

Slenger meg på Stehal, ASUS EEE Transformer ser himmelsk ut. En god blanding av ubrukelig pad og bærbar PC. Vurderte en stund å kjøpe den, men vet ikke helt.

Om du skal velge en av de to ville jeg valgt ASUS, mest fordi det er ASUS og de leverer.
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
IKKE kjøp på elkjøp, gjør deg selv en tjeneste, kjøp på komplett eller dustin!
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? En slik påstand er jo ubrukelig om du ikke begrunner hvorfor! Når det er sagt så er jeg enig med deg. Sist jeg bestilte fra Elkjøp sto det at de hadde over 10 varer igjen på lager, men tok over halvannen måned før varen lå i postkassa mi. Skal aldri handle fra den butikken igjen personlig, men håper dere andre har bedre erfaringer med den butikken.

Begge laptopene så derimot greie ut. Men du vet at du linke til expert.dk, ikke .no eller?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvorfor det? En slik påstand er jo ubrukelig om du ikke begrunner hvorfor! Når det er sagt så er jeg enig med deg. Sist jeg bestilte fra Elkjøp sto det at de hadde over 10 varer igjen på lager, men tok over halvannen måned før varen lå i postkassa mi. Skal aldri handle fra den butikken igjen personlig, men håper dere andre har bedre erfaringer med den butikken.

Begge laptopene så derimot greie ut. Men du vet at du linke til expert.dk, ikke .no eller?
Vis hele sitatet...
Begrunnelse
1. Dyrt
2. Upålitelig
3. Dårlig informasjon
4. Elendig kundeservice
Og du synes at komplett.no er billigere?

Komplett.no er som oftest en av de dyrere på alt annet enn tilbud de har.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Og du synes at komplett.no er billigere?

Komplett.no er som oftest en av de dyrere på alt annet enn tilbud de har.
Vis hele sitatet...
Komplett er billigere en ekjøp, men dustin er soleklare billigst, de har også bra service og holder det de lover
Sist endret av Frufsa; 16. juli 2011 kl. 22:58. Grunn: skrive feil XD
Jeg vil også fraråde Elkjøp. Har handlet der mange ganger, og har aldri fått god service der. Hatt en del trøbbel der jeg har fått feil vare (feil farge på laptop bl.a), fått varer som er brukt, defekte varer som de har nektet å ta inn igjen osv. Tror jeg regnet ut at jeg har brukt 4-5 timer på det kalde venterommet på Elkjøp Tiller. Drar nok aldri tilbake dit.

Når det gjelder hva du skal kjøpe har jeg ikke peiling. Men vil i alle fall påstå at det er bedre å betale litt ekstra for service i stedet for å få trøbbel med Elkjøp.