Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  135 10180
Familie, venner, fart og spenning!
Musikk
Sex
Penger
Venner & Familie
Sol
Jeg har slitt med depresjoner i omlag, ja, kan nesten ikke huse når jeg følte lykke før jeg ble kjent med ei jente som forandra meg helt . Jeg hadde ikke noe bra selvbilde, slet med selvmordstanker og forsøk men det blir litt off topic.

Etter jeg traff hu møtte jeg masse andre som nå er vennene mine. Det var helt fantastisk å føle lykke etter så mange år! dere aner ikke....

Vennene her hele livet mitt nå
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg er veldig lykkelig.

Jeg har tidenes beste familie, gode venner, jeg lever i et trygt og godt land, i et flott hus ved sjøen, ytterst på Hurum-halvøya. Jeg har gode karakterer, trives på skolen og har karriere-planene klart foran meg. Når det i tillegg er deilig vær og jeg kan slappe av på verandaen med gode venner, så har jeg det som plommen i egget.
Penger, definitivt.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Det er ikke lett å definere hva som akkurat man blir lykkelig av. Det er så mangt siden vi bor i ett land med så mange muligheter, derfor skal jeg bare nevne noen punkter:

- Når jeg er ute å fisker, været er fint, det er nesten blikkstille på havet og måkene flyr rundt, seien koker i havet og du håver fisken inn
- Når jeg ser at treningen gir noe tilbake, jeg kjenner kroppen blir bedre, jeg ser bedre ut og mitt selvbilde blir bedre
- Når jeg kan sette meg ned forran pcen med en iskald pepsi-boks, gå inn i en skype konferanse med mange venner og spille i lag med dem.
- Når jeg kan leva livet, ikke stresse med noe, bare "glemme" verden og lese en god bok, se en god film, være i lamme venner, prate med bekjente osv.
venner, spill, å gjöre ingen verdens ting! Sove.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Jeg tror dette er den ideele tilstand av ting og jeg må si meg enig med hva Slavoj Žižek har å si.
Vis hele sitatet...
Jeg er mer eller mindre enig med Žižek. Men igjen, dette er et hypotetisk standpunkt. Det er ikke mulig for noen mennesker å stille seg helt utenfor sin subjektive verden, en subjektiv verden styrt av følelser, hvorav kjærlighet er en av de sterkeste. Man må forholde seg til det, og jeg syns man skal utnytte det. Lever heller opp og ned, en monotont og likegyldig (som forøvrig heller ikke er fysisk mulig for majoriteten av mennesker, med hard core apatiske psykopater muligens som et plausibelt unntak).
Et skudd heroin.

Neida, kvinnfolk, være i sosiale lag med gode venner der samtalene flommer, og jeg kan gå hjem med en følelse av at idag har jeg hatt det bra. Å få mer lønn enn jeg hadde forventet. Å finne penge på bakken. Være elsket/elske noen. Ligge utendørs en solfylt dag med god musikk på øret. Stå på snowboard. Og mye mer! TL;DR: Opplevelser!
Jeg er vel relativt lykkelig vil jeg si. Har ikke så mange bekymringer for tiden så. Dette er noe av det jeg kommer på som gjør meg lykkelig:

Å sitte på verandaen med en iskald glassflaske med cola, og med Metallica på full skuv
Å ikke ha absolutt noe som helst jeg må gjøre. Null stress
Å merke at folk blir glade for å se meg
Å få pakker i posten
Årets første snø
Å hjelpe folk
God mat
Jeg er en relativt positiv person, der folk ser problemer ser jeg muligheter. Jeg trives godt i eget nærvær hvor jeg kan pusle med hva jeg vil, enten det er å plante cannabis eller lage flashkrutt. Jeg finner lykke ved å være til hjelp hos andre og at jeg føler verdsatt. Andre ting er feks når jeg mestrer personlige mål, kanskje dra ut 6giret på moppa mi å bikke 122 kmt ( til nå har jeg fartsrekord på 121kmt) eller få sjekka opp den fineste jenta på festen. Forutenom dette har jeg en god familie som støtter meg uanset hva jeg finner på. Takk for det!
ting som gjør meg lykkelig?

1.være med/tenke på den jeg elsker.
2.oppnå noe jeg har ønsket lenge.
3.sykle meg en rolig tur i bygda med gode venner (freden, roen og den herlige følelsen av å ha noen å stole på)
4.hjemme alene, slippe all kjeft og faenskap.
5. KP, online eller ei, digg når noen verdsetter meningene mine
6.en klem fra en pen jente eller en god venn, herlig<3
7. å møte de venna man ser alt for sjeldent.
8. sist men ikke minst, å møte søskenbarnet mitt på tre år. uansett hvor upopulær og uønsket jeg er hos alle andre får jeg alltid ett smil og masse latter<3
Alle har ting i livene sine som er viktige for dem, karriere, kjærlighetslivet, økonomi, harmoniske familieforhold osv. Hvis man klarer å mestre alt som betyr noe for seg, antar jeg at man vil føle lykke. Jo flere av tingene man mestrer, jo lykkeligere er man. Eller?

Hvis man aldri har opplevd bunnen, det mørkeste helvetet innen de forskjellige tingene, kan man da sette stor nok pris på suksess til å kalle det ekte lykke? Hvem kan måle lykken til mennesker mot hverandre?

Jeg opplever mye bølgedaler på bra/dårlig når det gjelder det som betyr noe for meg, men en ting som gjør meg genuint lykkelig er å ikke vite hva jeg har i vente. Det er turbulent, dramatisk, og i mange øyne uansvarlig, men jeg husker ikke sist jeg kjedet meg. Man tar noen sjanser, sier sin mening, driter i noen konsekvenser, og er spontan. Det skjærer seg like ofte som det blir suksess, men jeg elsker det.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Alle har ting i livene sine som er viktige for dem, karriere, kjærlighetslivet, økonomi, harmoniske familieforhold osv. Hvis man klarer å mestre alt som betyr noe for seg, antar jeg at man vil føle lykke. Jo flere av tingene man mestrer, jo lykkeligere er man. Eller?

Hvis man aldri har opplevd bunnen, det mørkeste helvetet innen de forskjellige tingene, kan man da sette stor nok pris på suksess til å kalle det ekte lykke? Hvem kan måle lykken til mennesker mot hverandre?

Jeg opplever mye bølgedaler på bra/dårlig når det gjelder det som betyr noe for meg, men en ting som gjør meg genuint lykkelig er å ikke vite hva jeg har i vente. Det er turbulent, dramatisk, og i mange øyne uansvarlig, men jeg husker ikke sist jeg kjedet meg. Man tar noen sjanser, sier sin mening, driter i noen konsekvenser, og er spontan. Det skjærer seg like ofte som det blir suksess, men jeg elsker det.
Vis hele sitatet...
Helt enig ang. karriere og lignende. Det å si sin mening har gitt meg mye pepper opp igjennom årene. Har brent meg litt i samfunnsfagelige debatter og mine meninger før mot muslimer var ikke like "human" som de er i dag. Man blir jo formet av feil, jeg føler meg lykkelig når jeg kan diskutere, da er det som om jeg er i mitt ess, må være politikk helst. Er lykkelig når jeg kan rakke ned på den rød-grønne fjomperegjeringa
Jeg er mest lykkelig når dama blir glad for noe jeg har gjort=)
Få en kvalitetspoeng og en strike i bowlinghallen!

Men det er noe helt annet som gjør men lykkelig også. Kall det gjerne gay, men ekte lykke for meg er å hjelpe folk.
Jeg jobber frivillig i Røde Kors ungdom, og hjelper til med å samle inn klær til fattige mennesker, lage mat til uteliggere og ikke minst ta meg tid til en samtale med mennesker som har behov for det.

Å gi suppe til en narkoman, og se lykken spre seg i øyet er virkelig noe for seg selv!
Eller å bare sette seg ned med en tigger og snakke om løst og fast, i det hele tatt "løse verdensproblemer" som mamma kaller det.

Kort fortalt; Å hjelpe mennesker som ikke har det så greit er noe av det beste som finnes!

Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad!
Kraftig sommeregn er best!
Jeg er ikke lykkelig. Har ikke vært det de siste måndene

Men før så ble jeg alltid ganske lykkelig av å sitte oppe om natten og se på film med god mat
Og rusen det å få en pakke i posten gjør meg alltid ganske lykkelig
Sist endret av MichaelB; 25. juni 2011 kl. 00:02.
- Kjæresten min <3
- Mat, haha
- Lære nye ting
- Gaming
- Rusmidler
Være ute med venner, mat når jeg er sulten, drikke når jeg er tørst, reise, tjene penger etc..
skye heroin
xbox 360
Jeg blir lykkelig av å :
  • Drekke vin
  • Å være med kjærsten min
  • Når jeg mestrer noe jeg har strevd sikkerlig for
  • Når lønninga kommer
  • Høre på god musikk
  • Å se at folk har det bra
  • Blir lykkelig av sikkerlig god sex, når du ligger helt flatt ut etterpå med en snus i leppa
Sist endret av dekait; 27. juni 2011 kl. 13:03.
Har dere hørt om Hvis-Så modellen. Det er en hypotese om hvordan tanken rundt lykke fungerer for oss. Det er en veldig enkel hypotese som ihvertfall jeg kjente meg igjen i.
Den fungerer slik: Hvis jeg får ditt så blir jeg lykkelig. Hvis jeg klare å vinne hjertet til datt, så blir livet bra. osv. Men tanken om at ett må i livet, være det karriere eller annet, skal kunne fylle det enorme, og super komplekse spekteret av både følelser, sanse inntrykk o.l. som gir oss enten ett drypp av euforia eller en tilværelse i den tilstanden, er ikke tilstrekkelig.
For meg handler det om å kjenne på de følelsene når de oppstår, uavhengig av hvorfor de oppstår.
Snus er godt, men ikke alltid. Og vinne en diskusjon er bra, men ikke til enhver pris. Men det er alltid noe, om enn bare en liten detalje, i det bildet som representerer nuet(akkurat nå) som kan treffe det lykkekammeret inni deg. Det er bare snakk om å kunne finne den detaljen, og fokusere på den.
Ihvertfall er det slik for meg.
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Og rusen det å få en pakke i posten gjør meg alltid ganske lykkelig
Vis hele sitatet...
Samme her
Jeg blir lykkelig av barnet i meg.

En rute sjokolade er nok til å gjøre meg lykkelig noen ganger.
nyte en is i naturskjønne områder

egentlig alt jeg forbinder med barndommen
Når sola skinner, og jeg har røyka en god joint, rundt meg så sitter mine nærmeste kamerater + et par damer ville nok ikke skadet!
Jeg blir lykkelig da United Vinner over Arsenal/Liverpool/Barcelona. Kan være et annet lag men det er de 3 laga som jeg hater mest
Det er flere ting som gjør meg "lykkelig", eller tilfredsstilt er vel et bedre ord for det synes jeg.
  • Dra på tur ut i naturen og beskue nydelig landskap.
  • Ha det fett med venner og ta livet med ro.
  • Tilbringe tid med det motsatte kjønn
  • Prøve nye ting.

Er jo selvsagt mye mer, men det jeg kommer på i slengen!
Den herlige mestringsfølelsen
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Jeg blir lykkelig da United Vinner over Arsenal/Liverpool/Barcelona. Kan være et annet lag men det er de 3 laga som jeg hater mest
Vis hele sitatet...
Ikke ekte lykke/hat isåfall. Begynn å hold med Vålerenga og reis til Lillestrøm og Bergen, så skal du få oppleve ekte hat. Finn et lag som du har tilhørighet til, et lag du kan identifisere deg med. Alt for mange gloryhunters i Norge som unnskylder seg ved at nivået på Tippeligaen er så jævla mye dårligere enn Premier League. Flaut.

Ekte lykke er når VIF gir lillestrøm leksjon i angrepsfotball på bortebane. Rasende hjemmefans pælmer flasker og stein etter deg idet du går ut av stadion, og jeg elsker det.
Vinner du slåsskampa som oppstår i etterkant i tillegg så er det dobbel lykke. Det å stikke ut på by'n for å feire og drikke øl med gutta gir deg mere påfyll av lykke.
Alt er bare fryd og gammen, flere uker/måneder fram i tid er redda.


Opplever anglofile nordmenn, som påtar seg retten til å kalle seg supportere av liverpool eller united, noe sånt noen gang? Svaret er nei.
Det kan ikke måle seg med det å være på kamp sammen med dem du er oppvokst med, som har akkurat samma synspunkter på fotball som deg sjøl.
Det kan ikke måle seg med det å snu seg på tribunen, for så og se det intense hatet som lyser i øya til folk som er der for å se samma lag som deg.

Alt dette gir meg lykke. Bare stunder som beskrevet ovenfor gjør livet verdt å leve!
Jeg er lykkelig om en uke når helikopteret lander på helikopterdekk og jeg går ombord og skal hjem.
Jeg har vokst opp med ei mor som så vidt får økonomien til å gå irundt, men såklart hender det at jeg får klær osv noen ganger selv om jeg somregel sparer opp til det selv. Synes nesten det er litt ekkelt å spørre mamme om penger når jeg vet hvor lite hun har å rutte med. Merker at jeg setter stor pris på ting jeg får fordi jeg ikke har fått alt jeg har pekt på opp igjennom årene. Penger er faktisk veldig mye selv om folk skal ha det til at det ikke er det... Man trenger det for å ha det bra

"Bitches with no money act like money isn't everything" <----- so true
Reinert med beine !
griped's Avatar
Sitat av Jigsaw Vis innlegg
Jeg er lykkelig om en uke når helikopteret lander på helikopterdekk og jeg går ombord og skal hjem.
Vis hele sitatet...
Det er helt sikkert, i samme situasjon selv. Først skulle jeg har en laaang sommerferie, men så ble jeg sendt ut til Veslefrikk. Og når jeg kommer hjem derifra så var det "endelig ferie". Men så ble jeg sendt ut til Snorre A. Og så ble det Snorre A igjen og nå sitter jeg her på Transocean searcher.

Hvor er det du er henne da? :P
God mat, god drikke, god prat, og gode venner. Det er det beste livet jeg kan tenke meg. Jeg er matsnobb. Om været klaffer så er det enda bedre, for å spise ute er utrolig vakkert og godt for sjelen.

Jeg har lenge hatt forestillinger om at karriere er tingen for meg, men min matglede er enorm, og jeg elsker å lage mat. Om jeg har venner rundt til å nyte den så er det enda bedre. Jeg elsker å lage Cajun-retter, indiske, italienske og asiatiske retter.
Sitat av griped Vis innlegg
Det er helt sikkert, i samme situasjon selv. Først skulle jeg har en laaang sommerferie, men så ble jeg sendt ut til Veslefrikk. Og når jeg kommer hjem derifra så var det "endelig ferie". Men så ble jeg sendt ut til Snorre A. Og så ble det Snorre A igjen og nå sitter jeg her på Transocean searcher.

Hvor er det du er henne da? :P
Vis hele sitatet...
Jeg sitter på Regalia som ligger ved Vallhal feltet
fyrverkeri og eksplosiver! beste følelsen jeg kan få, gledes rus når alt går som planlagt.

også blir jeg spessielt lykkelig når jeg er med venner og når jeg diskuterer(jeg gir meg aldri! )
▼ ... over en måned senere ... ▼
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Kan faktisk meddele at hun har tatt skrittet og skal faktisk på en Toårig rehabiliterings "kurs" om man kan kalle det, det! .
Sist endret av Biggie smalls; 31. juli 2011 kl. 03:19.
Å vokkne opp til en ny Dag.
Å bæsje når du virkelig må!
Et godt ligg gjør meg lykkelig
å legge meg i 5-tiden og sovne på 30 sekunder etter et deilig runk
Se på sitcoms på tv å oppleve tv-øyeblikk som er dømt til og bli klassikere, som dette:
http://bildr.no/image/938060.jpeg
- Å gi moren min en klem
- Legge meg nydusjet i nytt sengetøy, på et ryddig rom.
- Gå barbeint mens solen skinner
- Tattoveringen min jeg tok, kun for å gjøre meg selv lykkelig, og jeg blir lykkelig hver gang jeg ser den, eller tenker på den. Faktisk blir jeg lykkelig når jeg kun skriver om den.

Lykke
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hmm, lykke ja.. Hva gjør meg lykkelig? Vel, jeg kan vel slenge inn noen ting:
- Den følelsen når man har jobbet med noe veldig, veldig lenge, og bli ferdig. Se at det fungerer.
- Familie og venner til en viss grad :P Men egentlig bare det å vite at familien og vennene eksisterer, er godt.
- Arrangere LAN!
- Følelsen man har etter en god treningsøkt.
- TG generelt.

Så mye, mye mer også, men dette var det jeg kom på nå.
jeg liker å partye all night long- non stopp. Popping bottles, snort some coke, mekke pøss.
Sist jeg kjente meg lykkelig for real var på en telttur med gode venner, en bong og espa-boller Kontakt med venner generelt gir meg godt humør
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
"I stedet for å leve i dag, så foretrekker jeg å ha det gøy mens jeg venter på morgen dagen".
-Føler meg vel når andre setter pris på meg.
-Når alle i familien har det bra.
-å oppdage nye spennede smaker og matretter
-Når folk byr på seg selv,fks inviterer meg hjem til seg på middag
-Når jeg finner ny god kvalitetsmusikk
-God whiskey
Dop.

Det som er gale er at det ikke var ment som en teit spøk.
^+1

All annen lykke blekner når det blir satt ved siden av opiater. Snorte litt cola samtidig så blekner selv opiatlykken.