Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3839
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Hadde vært kult om jeg kunne få litt feedback på låten jeg slapp ut i går, er rolig lofi esc. Er del av en EP jeg jobber med.

https://soundcloud.com/ogeot/wack
Virker som harmoniløsningene dine på pianodelen i starten er litt wonky selvom det funker.
Det høres bare litt slurvete og tilfeldig ut. Selve akkordene er det ikke noe galt med, men de rytmiske greiene på slutten hvor du tilfører noen nye toner flater ut den harmoniske spenningen mer enn de tilfører.
Det er bare pirk og en del smak og behag uansett.

Ellers syns jeg det låter lovende. Kanskje litt mer jobb med trommer og soundscape i bakgrunnen for å få et litt rikere uttrykk?
Digg låt Jeg er avhengig av LoFi HipHop når jeg rydder eller holder på med andre prosjekter, så den falt i smak her. Men, jeg er litt enig med personen over, litt mer pirk for å få den drømmende dybden hadde vært prikken over i'en