Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2946
NY RUNDE: Klokken 20:00 onsdag 5.12.2007

Kom dere på #bzflag.nff @ efnet før matchen starter, port og serveradresse kommer opp der i god tid før. Matchen startes manuelt litt over åtte. Disconnect etter første runde, så er det bare å joine på nytt.

Regler'n'shizzle: Det blir to runder på tjue minutter. Første runde er rabbit chase, her er det altså alle mot en, så IKKE SKYT GULE TANKS. Det er den hvite (rabbiten) som skal dø. Hvem som blir rabbit baserer seg på score, så den med flest antall kills blir rabbit når den forrige dør. Blir du rabbit skal du drepe alle
Andre runde er deathmatch, reglene her sier egentlig seg selv.

Så, stikk inn på bzflag.org, og last ned BZFlag 2.0.8, enten til Windows, Mac, eller Linux.

- Nicho
Sist endret av TipeX; 20. november 2007 kl. 22:51.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Makkay! Minner om dagens runde, 20:00. Det er ~8 minutter til. Serveren kommer opp om få strakser, på følgende plass:

bzflag.doomtech.net:61234

Som sist blir det disconnect i det compoen begynner. Join før 20:00!

Da var det over, med følgande resultat:

Voldern vant rabbit chase, med 16 poeng over nummer 2. Desverre fikk eg ikkje notert meg kven nummer 2 var...

DM vart eigd av ghb, mens Dyret stakk av med andreplass og atmatm stakk av med tredje.
Sist endret av vidarlo; 22. november 2007 kl. 19:55.
Første gangen jeg vinner noe (les: kommer på 2.plass i Rabbit chase) så er det ingen som får det med seg! Og LeChuck kom på 3. om jeg ikke tar helt feil.

Kjempe kos å spille, og håper det kommer enda flere neste gang.
Sist endret av Diablo; 22. november 2007 kl. 21:05.
Ai ai ai, glemte dette.. IGJEN! Får være med neste gang heh.
Misset denne runden pga trening. Er mest sansynlig med neste gang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
BUMP BUMP.

I kveld skjer det altså igjen, som vanlig klokka 20:00. Join oss på #bzflag.nff @ efnet i god tid, slik at du får med deg alt

For dei som vil ha en treningsrunde eller to før den tid så er serveren allereie oppe og trasker på bzflag.doomtech.net port 61234

Have phun!
Sist endret av vidarlo; 5. desember 2007 kl. 18:52.
du ble jo ikke med vidarlo. Ingen andre helle forsåvidt. Bare noen få (vi var tre stykker i en time)

Sitat av Diablo
Første gangen jeg vinner noe (les: kommer på 2.plass i Rabbit chase) så er det ingen som får det med seg! Og LeChuck kom på 3. om jeg ikke tar helt feil.

Kjempe kos å spille, og håper det kommer enda flere neste gang.
Vis hele sitatet...
Jeg kom på 1. med 25 poeng:P
Jeg vant siste runde *skryte*skryte*

Jævla dårlig oppmøte, helt ekstremt hvor dårlig det var.
Kunne dessverre ikke være med i dag, passet gangske dårlig.

Blir forhåpentlig vis med neste gang, hvor det kanskje kan bli gitt bedre og tidligere beskjed.
Sitat av Diablo
Kunne dessverre ikke være med i dag, passet gangske dårlig.

Blir forhåpentlig vis med neste gang, hvor det kanskje kan bli gitt bedre og tidligere beskjed.
Vis hele sitatet...
Enig, en liten post nederst i en tideligere gammel tråd er litt lite.
Syns det var dårlig "reklame" i dag. Jeg merket at det skulle skje noe i kveld, men glemte det, fordi det ikke festet seg på netthinna. Si ifra bedre
Helt enig, glemte det helt av jeg og, også vinner Diablo! Det tar vi som et tegn at folk må bli med
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uhuh Førsteinnlegget her har vore endra siden mandag, med oppdatert dato. Det ligger dermed på framsida på freakforum Når da tråden i tillegg blir bumpa så bør kanskje folk skaffe seg auge?
Sitat av vidarlo
Uhuh Førsteinnlegget her har vore endra siden mandag, med oppdatert dato. Det ligger dermed på framsida på freakforum Når da tråden i tillegg blir bumpa så bør kanskje folk skaffe seg auge?
Vis hele sitatet...
Hehe... sry du har rett, men når det står på framsiden ser alle overskriftene helt like ut( samme navn) og da blir man så vant til det at man ikke legger merke til det
Sitat av vidarlo
Uhuh Førsteinnlegget her har vore endra siden mandag, med oppdatert dato. Det ligger dermed på framsida på freakforum Når da tråden i tillegg blir bumpa så bør kanskje folk skaffe seg auge?
Vis hele sitatet...
Ingen legger merke till sånne små endringer, det burde holde, men hvis man vil at flest mulig skal få det med seg, hadde det vært lurt med en ny tråd.

Sitat av elemental
Helt enig, glemte det helt av jeg og, også vinner Diablo! Det tar vi som et tegn at folk må bli med
Vis hele sitatet...
Det var runden før der igjen, og da var det greit oppmøte. Angående den runden så vant ikke jeg, men kom på 2., voldern vant, skal kanskje også nevne at han vant ganske overlegent med 16 poeng over meg.
Sitat av vidarlo
Uhuh Førsteinnlegget her har vore endra siden mandag, med oppdatert dato. Det ligger dermed på framsida på freakforum Når da tråden i tillegg blir bumpa så bør kanskje folk skaffe seg auge?
Vis hele sitatet...
Står fremdeles kommende torsdag, så er lett å overse
Kanskje på tide vi oppdaterte til nyeste versjon av bzflag?
Oppdaterer til 2.0.10 nå.

Bare så det er sagt: Det er det som annonseres her på forsiden med egne innlegg som er offisielle compoer. Tar ikke ansvaret for den slappe annonseringa sist, for tidspunktet der var bare noe som ble redigert inn av andre i mitt innlegg. Sigh, skal ikke skje igjen.