Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1249
Hei

For noen år siden så jeg halvparten av en skrekkfilm på tv som jeg ikke husker hva heter som jeg gjerne vil finne..

Den handla om noen barn som ble borte i en snøstorm ellerno, også søkte alle foreldrene ly i en kirke(?) også var det en gammel ond mann som fikk alle foreldra til å plukke steiner ut av en pose med hvite steiner i, men det var èn svart stein i og mannen skulle ta barnet til den forelderen som plukka den svarte steinen..

Og filmen endte med at den forelderen som mista barnet sitt så sønnen sin gående på gata med mannen, også ropte hun navnet hans, så snudde han seg og hveste med huggtenner ellerno.

Alt jeg husker er at filmen var DRIT skummel og jeg sov ikke på flere dager etterpå
Storm of the Century, hadde glemt den jeg og:P Så den når jeg var ca 11 år gammel og da gjorde den iallefall inntrykk.
Skulle akkurat til å si at jeg trodde det var en Stephen King film, og jeg hadde vist rett. Husker jeg så den for en del år siden og, men husker ikke mye av handlinga.
Trådstarter
Helt riktig, den er det... takk
jeg skal foretrekke deg å se Brain dead hehe. Den er ganske blodig, peter jackson:P han er en sinnsyk mann. Men jeg påstår at han er god til å skape filmer:P
folk elsker det
Sist endret av el tomaso; 29. juli 2007 kl. 17:17.
Sitat av el tomaso
han er en sinnsyk mann.
Vis hele sitatet...
Ikke spesielt, se noe regissert av Takashi Miike.
Digital nomade
trippy's Avatar
Så braindead da jeg var 10, haha. Fikk den til jul av bestemor. haha
Trådstarter
Sitat av Goophy
Ikke spesielt, se noe regissert av Takashi Miike.
Vis hele sitatet...
Eller Eli Roth
Heisann

Jeg har en skrekkfilm jeg også vil ha. Onskapens Hotell. Har sett den en gang.
Etter noen år fikk jeg lyst å se den igjen, men har ikke funnet et sted jeg kan kjøpe den.

Så hvis noen vet om et sted der jeg kan kjøpe DVD-en på forskuddbetaling så si gjerne ifra

Hvis noen her på forumet ønsker å selge meg med filmen (MÅ være en DVD og helst ikke ha noen striper(lite striper) Hvis den ikke fins på DVD, så går det bra med VHS), så send meg en PM. Jeg er villig til å betale 150 + porto for den DVD fimen, og 100 + porto for VHS.
Sist endret av Org; 29. juli 2007 kl. 17:28.
The Shining?
Den har de jo på ALLE sjapper som selger DVDer...

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/2018/...g/Product.html
Hele 65,-.
Sist endret av Goophy; 29. juli 2007 kl. 17:30.
The Shining = Onskapens Hotell?
Den er forøverig veldig bra og anbelafales på det sterkeste. Ble piss redd
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Merk at det finnes to versjoner av The Shining (Ondskapens Hotell).

Orginalen fra 19oglengesiden med Jack Nicholson (regi av Stanley Kubrick).
Nyinnspilling fra 199x i miniserieversjon (regi av Stephen King).
Kjøpte denne: http://www.zailor.no/index.php?SCREE...&department=44

Var sikkert ikke så veldig billig, men er ikke så mange nettbutikken som godtar forskudsbetaling xD
Sist endret av Org; 29. juli 2007 kl. 18:37.