Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 558
Noen som har kjennskap med bluetooth til acer? Når jeg trykker på bluetoothknappen på maskina, skal det lyse blått. Det gjør det ikke. Noen som vet noe om dette?
Regner med at du har lagt inn rett driver til bluetoothen? Når jeg trykker på BT-knappen på aceren min står det "Bluetooth enabled"/"Bluetooth disabled" og led'en lyser blått
Må du ikke ha et tilleggprogram for dette? Hvilken accer er det du har ?
Ja, det er med et program, men ser ut til at det ikke funker. Har en Acer Travelmate 4150. Noen av dere som navnet på et program som går ann å bruke, fks det du har shadow
Sitat av Nexii\
Ja, det er med et program, men ser ut til at det ikke funker. Har en Acer Travelmate 4150. Noen av dere som navnet på et program som går ann å bruke, fks det du har shadow
Vis hele sitatet...
Husker strengt tatt ikke nøyaktig hvilken fil det var som fikset BT'en, men regner med du finner den rette for din maskin her http://support.acer-euro.com/drivers...4150_4650.html

Forrige gang jeg reinstallerte windows la jeg inn alle driverene for maskina mi, og vips så fungerte alt Enkelt og greit