Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 709
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter mange mislykkede forsøk, klarte jeg å slutte med Tramadol, i september, sist år. Har brukt Tramadol siden det var nytt på markedet, og snitt på 6 stk dagen. Har I lange perioder brukt minst dobbelt så mye. Men ble etterhvert lei av å måtte ha medisin med meg overalt. Uansett hva man skulle gjøre/reise, så var tramadol, det første man tenkte på. Så etter å ha brukt paralgin Forte, i 6-7 uker, kom jeg med av alt av smertestillende. Men livet ble så utrolig kjedelig, uten tramadolen. Så i forrige uke, dro jeg til legen og klagde på økte smerter. Jeg fant ut at jeg faktisk ikke vil ha et liv uten smertestillende. Jeg har noen sykdommer, som gir meg mye smerter. Så nå er jeg tilbake på smertestillende. Legen ville ikke at jeg skulle begynne på Tramadol igjen. Så nå skrev han ut Duregesic smerteplaster. Var utrolig deilig, når medisinen slo inn. Fungerer utrolig bra, dette smerteplaster et. Nå er energien tilbake, og jeg går lange turer i skog og mark. Føler at jeg har gått så lenge på Tramadol, at kroppen ikke vil fungere uten noen form for smertestillende. Dritt altså
Dæven, fra tramadol til fentanyl.. det får en si.
Hvor mange mcg/t? Har god erfaring med disse, det er ikke å spøke med. Du må være veldig forsiktig hvis du plutselig finner ut at du skal bruke de på en annen måte, for det er MYE virkestoff igjen i de når du egentlig skal bytte, men anbefaler at du ikke begynner å eksperimentere med det.
Gratulerer med å ha kommet deg av tramadolen!


Sitat av DrDeath Vis innlegg
Dæven, fra tramadol til fentanyl.. det får en si.
Hvor mange mcg/t? Har god erfaring med disse, det er ikke å spøke med. Du må være veldig forsiktig hvis du plutselig finner ut at du skal bruke de på en annen måte, for det er MYE virkestoff igjen i de når du egentlig skal bytte, men anbefaler at du ikke begynner å eksperimentere med det.
Vis hele sitatet...
Vet det ikke er samme virkestoff men funker "eksperimenteringen" på samme måte med buprenorfinplaster?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Startet opp med 50 μg/time. Fungerer overraskende bra mot myskel/skjelett smerter. Legen snakket om at styrken kanskje må økes. Skal tilbake om 3 uker for kontroll