Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 807
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt 70 mg elvanse daglig i litt over en måned. Har ikke adhd og har kjøpt det illegalt. Kommer jeg til å få abstinenser i morgen når jeg er tom for elvanse?
Tipper du vill føle deg litt sliten noen dager.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, litt over middels trøtt og sliten - men ikke noe værre enn det.
Mest sannsynlig vil du føle deg tiltaksløs også, kjenne ekstra på irritasjon er vanlig også.

Fysisk dårlig blir du neppe, litt psykisk sliten, trøtt, tiltaksløs etc
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar

Dette med tretthet osv hvor lenge varer det vanligvis før ting er søm før igjen?
Vil tippe 2-4 dager. Har du sovet å spist som normalt mens du har brukt det hjelper nok dette også.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Den siste uka slutta det å funke. Hvor lenge må man være uten før det begynner å funke igjen?
Like lenge av som på, vil jeg si. For at funken skal komme sånn noenlunde tilbake.

Gjerne lenger

Det sluttet ikke å funke siste uken. Det ble din nye normal/baseline, og det er et greit tegn på at du vil føle deg ganske shitty i en periode etterpå når kroppen ikke får tilført lisdeksamf.
Sist endret av krystallkongen; 28. januar 2023 kl. 17:40.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Særr? Må jeg vente 5-6 uker før jeg får funk av elvanse igjen? Har vært uten i helga, det har gått helt greit, har ikke følt noe tretthet eller noe..