Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2603
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Heisann, jeg jobber som nattevakt på bensinstasjon og er drit lei alle de sure innpåslitne kundene som kommer om morgenen, lurer på om dere her som er så kreative kanskje klarer å komme på noen uskyldige måter å tulle med dem på. Forventer ikke mye, men kanskje en av dere kommer på noe bra
Du skal tulle med innpåslitne sure kunder på morgenen? Prøver du å få sparken?
Service-yrket er ikke noe for deg. Uansett oppførsel til kundene skal du være profesjonell...
Kundene vil bare komme seg videre å rekke jobb i tide.
Tror ikke dette er noe du bør gå videre med om du fortsatt ønsker å jobbe der.
Gjør jobben din og drit i å skulle gjøre noen mer irritert, enkelt og greit.
Tåler du ikke å se at folk er slitne så lås deg heller inn hjemme og sitt alene resten av livet.
du kan ønske dem en god dag og si kos deg så mye du bare klarer / orker / har kapasitet til eller ha det gøy! vert så vennlig i tonefallet du bare klarer. den beste spøken du kan gjøre er og være klovn selv men en god klovn som får andre til og trekke på smilebåndet ,

every smile is a direct achievement ,

An achievement, in the sense that it was not easy to obtain, and you are happy that you succeeded.
Sist endret av dekommeri2033; 26. januar 2023 kl. 09:15.
Hadde mye morro med å be folk i 40+ alderen om legitimasjon ved kjøp av tobakk. Spesielt morro når gjertrud på snart 90 kommer inn med rulator og skal ha petterøes lys 3 rulletobakk.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar